Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

paddraigh

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 15:54

Ok want de base 2 vind ik ook.nog niet top

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-18 16:01

Je moet ook naar de natuurlijke nagel kijken. Een dunne slappe zeer flexibele nagel heeft een dikkere base nodig dan een sterke harde niet flexibele nagel

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 17:06

missanita84 schreef:
Ok want de base 2 vind ik ook.nog niet top

Nee bij mij bleef het max 4 dagen zitten met de base2. Nu heb ik van pg de base extend en ik merk echt verschil. Het blijft veel langer zitten

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 09:40

Hier heel lang gerommeld met gellak (pg, Ali, verschillende manieren, etc.), maar kon het steeds na een paar dagen er zo vanaf halen. Vreselijk.

Nu toch overgegaan naar acryl en zo blij mee:

Afbeelding
Afbeelding

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 10:02

Cardy schreef:
Hier heel lang gerommeld met gellak (pg, Ali, verschillende manieren, etc.), maar kon het steeds na een paar dagen er zo vanaf halen. Vreselijk.

Nu toch overgegaan naar acryl en zo blij mee:

[ [url=m/g3rToD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tLmpr7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw heel mooi

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 10:25

Mooi Cardy!! Zelf gedaan of laten zetten?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 10:41

Ik herken je gevoel gelijk, Cardy: met acryl is het zoveel fijner! Leuke combinatie trouwens! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 10:52

Is acryl dat spul waar je nagels zo broos en verrot van worden na langdurig gebruik, of niet? Anders ga ik daar misschien ook wel eens voor kijken om te laten zetten... :)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 10:58

Kayleigh_ schreef:
Is acryl dat spul waar je nagels zo broos en verrot van worden na langdurig gebruik, of niet? Anders ga ik daar misschien ook wel eens voor kijken om te laten zetten... :)

Uhhh nee. Bij goed zetten en goed onderhouden worden je nagels niet broos en verrot.. tenzij je die chinese acryl gebruikt..

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 11:01

Wauw mooi!
Welke kleuren zijn dat op je middelvinger?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 11:09

Kayleigh_ schreef:

Als je het er zelf af gaat zitten peuteren wel ja :') (Deed ik vroeger altijd) Maar als je het gewoon bij een goede salon laat zetten en verwijderen, blijven je nagels vaak netjes. :) Al heb ik het idee dat ze altijd wel wat dunner/slapper worden, hoe voorzichtig en netjes ze ook verwijderd worden.. Maar dat zal wellicht met het vijlen te maken hebben?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-18 11:22

Frummels schreef:
Kayleigh_ schreef:

Als je het er zelf af gaat zitten peuteren wel ja :') (Deed ik vroeger altijd) Maar als je het gewoon bij een goede salon laat zetten en verwijderen, blijven je nagels vaak netjes. :) Al heb ik het idee dat ze altijd wel wat dunner/slapper worden, hoe voorzichtig en netjes ze ook verwijderd worden.. Maar dat zal wellicht met het vijlen te maken hebben?

Mits goed gezet gaat de natuurlijke nagel niet kapot van kunstnagels. Wel is het zo dat de natuurlijke nagel als het ware te gehydrateert raakt omdat hij een kunstproduct op zit. In de natuurlijke nagel zittenhele kleine afvoerkanaaltjes die vocht en oliën vanuit het nagelbed afvoeren, als er een kunstproduct op zit kan dit niet en daardoor kan een natuurlijke nagel na het verwijderen van product slap aan voelen.
Dit herstelt zich normaal met een dag of twee.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 12:02

Ben er ook echt ontzettend blij mee!
@ Matheno: Ik heb eerlijk waar geen idee haha. De glitter is sowieso gemengd.
@ Tango1979: Zou willen dat ik het zelf kon, maar heb het laten zetten.

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 12:18

Super chique Cardy, mooie lengte ook.

Hier gisteren toch maar alles eraf met die barstjes en besloten eventjes een paar dagen 'bloot' te gaan. Wel Trind Nail Repair erop, dat werkt tot nu toe altijd super fijn bij mij en vind het nog mooi ook :D
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 12:54

Trind heb ik ook even gebruikt. Toen mn nagels zo dun en broos waren deed dat echt super veel pijn, alsof ze verbrand werden :o Heb het toen maar bij hun serum en olie gehouden, hahaha.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 13:03

Kayleigh_ schreef:

Nope. Ik heb al jarenlang acryl en mijn nagels zijn nog net zo als daarvoor. Kwestie van op de juiste wijze laten zetten door een deskundige styliste.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 15:26

Goed om te lezen!

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 16:26

Kayleigh_ schreef:
Trind heb ik ook even gebruikt. Toen mn nagels zo dun en broos waren deed dat echt super veel pijn, alsof ze verbrand werden :o Heb het toen maar bij hun serum en olie gehouden, hahaha.

Oh nee daar heb ik geen last van. Het prikt nu alleen een beetje op m'n nagelriemen, waar ze ook wel voor waarschuwen, maar flink wat olie en handcrème erop en verwacht dat het morgen wel over is. Had het eerder niet namelijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 16:34

Ik had toen nog niet gelezen dat je het niet mag gebruiken op beschadigde nagels, oeps :o Ben er toen mee gestopt, nu mn nagels weer gezond zijn kan ik het wel gebruiken.

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 09:15

Gisteren een simpel lakje gezet

Afbeelding

Blauw van de Hema met holopoeder van het Kruidvat. De accentnagel met hololak van het Kruidvat. Als iemand een goed dekkende glitterlak zoekt: dit is een aanrader

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:38

Bedoel je die Spectra Light van kruidvat? Die vind ik ook mega!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 14:14

Okee officieel ben ik nu bezig met de acryl module maar ik liep nog zo te klooien met gel, french reverse techniek waar dat bij acryl al behoorlijk soepel gaat. Dus gevraagd of ik een extra bootcamp lesje mocht inlassen om die gel nog een keer erin te stampen.
Ik had dus met name moeite om het 'muurtje' bij de smile line goed en recht te krijgen zodanig dat ik er grip op krijg met een vijl. Het werd bij mij meer een \ ipv | En woohoo, ineens is de euro gevallen, super blij mee! Had gisteren de nail trainer mee ga deze week eens wat slachto... uh vrijwilligers aan hun staart trekken om het nog meer te oefenen :j

Volgende week weer door met acryl, daar ben ik toch wel verliefd op aan het worden, vind het heerlijk werken!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-18 14:47

Mars: kijk tzt eens naar polygel, nextgel, gelacy, etc... ik denk dat je daar heel gelukkig van wordt ;)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 14:59

Grappig dat je dat zegt, mijn docente zegt dus exact hetzelfde :j

Crystal nails heeft ook een Polygel variant dus wellicht dat ik daarvoor ook de training ga volgen.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 21:05

Oke, ik besef me dat de meningen heel erg uit een gaan lopen, maar ik wil toch graag jullie mening en ervaring..

Een opleiding tot nagelstyliste volgen bij een opleidings instituut of bij een andere nagelstyliste?

Ik zag net op facebook een nagelstyliste (ja ik volg er veel..) die een opleiding tot allround styliste aanbiedt. Aan het einde een certificaat.

Als je zelf iets goed kan wil dat niet zeggen dat je dat ook aan een ander kan leren en dat geeft me twijfels.. plus dat ik geen zelfgeprint certificaat gemaakt in word wil, dat staat niet professioneel naar klanten toe..

Maar goed, misschien heb ik een te hoge pet op van 'echte' opleidingen.. dus wat zijn jullie meningen en ervaringen hier over?