Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kayleigh_ schreef:Is acryl dat spul waar je nagels zo broos en verrot van worden na langdurig gebruik, of niet? Anders ga ik daar misschien ook wel eens voor kijken om te laten zetten...
Kayleigh_ schreef:Is acryl dat spul waar je nagels zo broos en verrot van worden na langdurig gebruik, of niet? Anders ga ik daar misschien ook wel eens voor kijken om te laten zetten...
Frummels schreef:Kayleigh_ schreef:Is acryl dat spul waar je nagels zo broos en verrot van worden na langdurig gebruik, of niet? Anders ga ik daar misschien ook wel eens voor kijken om te laten zetten...
Als je het er zelf af gaat zitten peuteren wel ja(Deed ik vroeger altijd) Maar als je het gewoon bij een goede salon laat zetten en verwijderen, blijven je nagels vaak netjes.
Al heb ik het idee dat ze altijd wel wat dunner/slapper worden, hoe voorzichtig en netjes ze ook verwijderd worden.. Maar dat zal wellicht met het vijlen te maken hebben?
Kayleigh_ schreef:Trind heb ik ook even gebruikt. Toen mn nagels zo dun en broos waren deed dat echt super veel pijn, alsof ze verbrand werdenHeb het toen maar bij hun serum en olie gehouden, hahaha.