Maar beter wel sterk blijven... Ben er letterlijk beroerd van. Mijn buik is zo opgezet dat mijn riem inmiddels twee gaatjes losser moet, blegh!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fleury schreef:Bij mij gaat het nog steeds goed. Heb nog niks gezondigd en best veel al moeten afslaan.
Had een feestje te vieren met een vriendin taart was het plan maar heb als traktatie Banaanpannenkoekjes gebakken.
Heb het wel vaak koud (had ik al) en dan heb ik s Avonds geen zin in fruit met kwark. Weten jullie gezonde suikerloze tussendoortjes (toetjes) die je warm kan maken (en niet echt lang duurt om te maken).
CCCCC schreef:Akke_sSpring: Wat goed dat je je hele gezin hierin betrekt. Motiveren is erg goed! Lijkt me lastig om de lijn te vinden om te zorgen dat je dochter dit bijv. niet te obsessief gaat doen, maar ik ga ervan uit dat dat met jouw bewustzijn goed gaat komen.
_suus19_ schreef:@unseen: jammer dat het de laatste dagen moeilijker gaat. Maar ik denk dat je het jezelf ook wel moeilijk maakt als je toch steeds een beetje suiker neemt. Dan blijft je lijf ernaar vragen.
BiBiQ schreef:Let je wel op met de koolhydraatarme toetjes als je verder niet koolhydraatarm eet? Ze zijn wel heel vet.
Hier de dag begonnen met 2 oopsies met smeerkaas. Heerlijk.
Vandaag weer goed opletten dat ik genoeg eet. Ben vrij vandaag en dan sla ik ongemerkt wel eens wat over.
miramii schreef:@Wiskey @Romamore
Ik heb ook de intentie om in december door te gaan.. maar inderdaad, wel af en toe een ‘tussendoor’ dagje. Bij Sinterklaas gaan wij bv uit eten. Dan wil ik graag wat kunnen eten zonder me schuldig te voelen!
Lijkt me overigens ook niks als je nooit wat lekkers mag!