Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jildau schreef:Lous schreef:Jij hebt gewoon heel goed haar
Nee echt, hier vreselijke jeuk en haaruitval met dat merk.
Is dan alles van Andrelon dikke zooi of past het niet bij jouw haar / huid?
Bizzybijtje schreef:Mijn haar reageert prima op Andrelon perfecte krul! De rest niet zo. Maar ieders haar is anders, dus vind dat je daar niet echt algemene uitspraken over kan doen.
Nessa schreef:Ik kom mij hier even melden.
Donderdag ga ik naar kinki voor een balayage. Ben benieuwd of ik een kleurtje mag kiezen of dat het simpel wordt (Ben uitgekozen als model voor training).
Heel bont wil ik het niet (ivm werk). En dat was ook niet nodig.
Maar een leuk uitdagend kleurtje vind ik wel leuk
Ben heel benieuwd!
[ [url=m/IXtsWL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel charmante foto.
Vandaag even gemaakt. Haar in een staart gehad en wat vettig bovenop.
[ Afbeelding ]
Hier al ruim een jaar niet bij de kapper geweest. Dode punten... Ik ga nu braaf elke 3 maanden. Hihi
Mondy schreef:Zijn er hier dames die sulfaten en siliconen vrije conditioner gebruiken ?
Ik heb mijn haar afgelopen week laten verven in de richting van mijn eigen haarkleur nu (dat was schrikken... ben flink donker geworden) met het idee even niet te blonderen zodat het goed kan groeien. (Zolang ik dat volhoud)
Nu ben ik mij wat in aan het lezen voor de curly girl methode maar zie ik door de bomen het bos niet meer.
Zoveel benamingen die een van de 2 ingrediënten kunnen zijn![]()
Nu zoek ik dus een conditioner om te wassen en een leave in. Plus een olie.
Mijn krultype is 2c met een vleugje 3a
Pepperrr schreef:Mondy schreef:Zijn er hier dames die sulfaten en siliconen vrije conditioner gebruiken ?
Ik heb mijn haar afgelopen week laten verven in de richting van mijn eigen haarkleur nu (dat was schrikken... ben flink donker geworden) met het idee even niet te blonderen zodat het goed kan groeien. (Zolang ik dat volhoud)
Nu ben ik mij wat in aan het lezen voor de curly girl methode maar zie ik door de bomen het bos niet meer.
Zoveel benamingen die een van de 2 ingrediënten kunnen zijn![]()
Nu zoek ik dus een conditioner om te wassen en een leave in. Plus een olie.
Mijn krultype is 2c met een vleugje 3a
http://petalfresh.com/product-category/ ... ditioners/
Deze zijn vaak ook bij winkels als de tuinen te verkrijgen
Balou_k schreef:Oké.. Ik weet totaal niet wat ik met mijn haar wil..
Enkele jaren terug heb ik het a-symmetrisch gehad. Vond ik wel leuk en lekker makkelijk, maar het terug lang laten groeien was een crime.
Nu is het dus inderdaad lang, maar weet ik niet wat ik er mee wil.
Mijn haar tijdens mijn trouw juni 2017
Hier vond ik mijn kleuren erg leuk, ook de pony waardeerde ik wel, maar dat houdt in dat het haar regelmatig geknipt moet worden. Als niet meisje meisje is dat niet mijn hobby..
[ [url=m/BH2HR3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Enkele maanden later en na de Turkse zon was het behalve gegroeid ook verbleekt.
[ [url=m/bBUr1x.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nog wat later is het nu gewoon, Tjah, niet bijzonder, eerder storend.. Maar ik weet dus niet wat ik wil..
[ [url=m/Y3R46K.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lang/kort, grijs/kleur, laagjes/geen laagjes, embalayge of iets anders.. Wat zou er nu echt leuk bij mij staan..?
_sharona_ schreef:Hello. Weet er iemand een goede beetje betaalbare kapsalon in rhenen/veenendaal/ ede/ wageningen waar ik mijn haar kan laten verven? Mijn haar is nu blond en dat wil ik graag zo houden. Merk alleen dat mn haar wat donkerder begint te worden en dat wil ik niet. Iemand suggesties?