borstnoot schreef:Shiz ik heb hem binnen gekregen vandaag!!!!
Meteen een look mee gemaakt

Wel toeval, m'n look lijkt echt op die van jou maar heb je post tot nu niet gezien

[ [url=m/MOZuX1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi gedaan allemaal hier voor! Leuk hoe ieder toch z'n eigen stijl heeft!
Ps. M'n instabrows heb ik dit keer iets lichter gehouden dan de vorige keer, maar ik blijf er toch lekker bij.

Je oogmake-up is weer prachtig
Je wenkbrauwen vind ik persoonlijk niet zo mooi. Ze zijn voor mijn smaak aan de binnenkant veel te breed zeg maar. Ik denk dat je gezicht veel minder hard gaat zijn als je die dunner zou maken.
marlonFloris schreef:Hahaha ff serieus...
[ [url=m/DzoG5e.png]Afbeelding[/url] ]
Oh maar dat draag ik geregeld hoor, vooral in de winter. Wel alleen de witte en soms oranje variant. Maar meestal wit. Ennnn er zit een smaakje aan bij mij
Zand meestal !
Drunksheep schreef:Vandaag een knalrode Colourpop liquid (Ribbon) gebruikt als liner, geïnspireerd door Elke haha
[ [url=m/a3PBfT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/k3fTVe.jpg]Afbeelding[/url] ]
(echt een afgrijselijke foto dit, maar qua kleur wel het meest dichtbij)
[ [url=m/bWtSKU.jpg]Afbeelding[/url] ]
De foto's doen het niet helemaal eer aan (eerste + laatste zijn met kunstlicht), maar vond het supertof. Heb een lekker knallende inner corner highlight en een mediumbruine crease kleur gebruikt. En op mijn onderste wimperrand rode oogschaduw van NYX uitgeblend. De close-up was al na een hele dag dragen dus niet helemaal mooi meer, en ik moet echt een preciezer kwastje voor mijn liner

Mooi, en heel strak gezet
Tijdje terug ook uitgeprobeerd met de smashbox liguid....en die was er heeeel lastig af te krijgen 
Melati_vS schreef:Hier mijn look van gister. Foundation een tintje te donker, eigenlijk gebruik ik deze alleen van de zomer als ik een kleurtje heb maar ach hoefde toch de deur niet uit!
[ [url=m/FVtX55.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag nieuwe oogschaduw palettes van Revolution en kon het vanavond niet laten om er wat mee te doen. Helaas net te slecht licht om te makeuppen dus niet helemaal naar m'n zin...
[ [url=m/QtsiYk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PFO7rR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Veel mooier al je foundation zo ! Heb je ook een foto van je roze ooglook van voor aanzicht ? Wel erg leuk om een andere kleur bij je te zien...more !!!!!
Hier gisteren toch die leuke shizzel blouse gehaald
Hij was stiekem te leuk!