[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 22:01

Dirndl schreef:
Shiz, die eerste look <3 Wat ben je toch een prachtig, glimlachend talent.

Wat ben je toch een lieverd. <3

Yasmine, gaaf hoor je ooglook, wat een heerlijke kleuren heb je mee gewerkt!

_Yasmine_ schreef:
@Shizzel, heerlijk al die kleurtjes, ik wordt er helemaal vrolijk van! Ik vind jouw ogen ook veel meer spreken met de kleurtjes dan wanneer je met heel donkere tinten werkt *\o/*

Klopt ja! Met donker worden mijn ogen al snel een beetje zwart (de kleur van m'n ziel :+ _O-) en met kleur is het echt wow bruin. _O-

Friem, ik vind die Eat Ur Heart Out zó leuk he, laat me weten hoe 'ie je bevalt! probeert niet te kopen maar wil toch wel

Niniane, <3 <3 <3 Blending *\o/* *\o/* *\o/*

Borstnoot, ooeeeee je look. <3 Heerlijk die glitter en glim. :D Ja, doordat je er naar vroeg dacht ik, verrek, laat ik die ook maar weer eens pakken, hahah!

Die furry lips, ehhhhhh.... nee, no thanks. :D

Naad, kanonne knappie. Ik vind dit je zo gaaf staan, ik eis wekelijks een andere kleur. <3

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 23:05

Hoi, stille meelezer hier. :')
Ben nogal onder de indruk van jullie haha!

Colourpop zie ik heel vaak voorbij komen, had ik een vraagje over: 'plakt' dat heel erg of droogt dat gewoon goed? Ik heb altijd het idee dat alles wat je op je lippen smeert zo snel afgeeft..
En hebben zij ook iets van een soort 'starters'pakket want ik weet echt niet waar ik moet beginnen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 23:27

Ze hebben geen starterspakket, je kan wel gaan voor setjes die ze hebben samengesteld van een aantal oogschaduws en setjes van een aantal liquids. :j

Plakken, mwah. Sommige ultra mattes wel, maar verder niet!

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 00:19

Die kleuren staan je prachtig elke, gave look! <3

Ds wat ben je toch een knapperd! Die knalrode lipkleur staat je waanzinnig!
De look met rode eyeliner staat je ook prachtig :j

Wauw shizzel die eerste look :~ <3 en die hele donkere kleuren kan je idd super hebben!

Marlon mooie zachte ooglook, staat je goed!

Yasmine die kleur laat je ogen er echt mooi uitkomen, prachtig!

Mooie kleuren niniane, de overloop ziet er ook waanzinnig uit <3

Borstnoot ik ben fan van je look! Je eyeliner is prachtig, nu je wenkbrauwen wat zachter zijn vind ik ze erg mooi :)

Hier mijn look van gister. Foundation een tintje te donker, eigenlijk gebruik ik deze alleen van de zomer als ik een kleurtje heb maar ach hoefde toch de deur niet uit!
Afbeelding

Vandaag nieuwe oogschaduw palettes van Revolution en kon het vanavond niet laten om er wat mee te doen. Helaas net te slecht licht om te makeuppen dus niet helemaal naar m'n zin...
Afbeelding
Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 00:33

Wow lekker heftig roze!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 00:35

Ik reageer morgen even uitgebreid! :D

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 09:45

borstnoot schreef:
Shiz ik heb hem binnen gekregen vandaag!!!!
Meteen een look mee gemaakt :)
Wel toeval, m'n look lijkt echt op die van jou maar heb je post tot nu niet gezien :')
[ [url=m/MOZuX1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi gedaan allemaal hier voor! Leuk hoe ieder toch z'n eigen stijl heeft!

Ps. M'n instabrows heb ik dit keer iets lichter gehouden dan de vorige keer, maar ik blijf er toch lekker bij. :P

Je oogmake-up is weer prachtig <3 Je wenkbrauwen vind ik persoonlijk niet zo mooi. Ze zijn voor mijn smaak aan de binnenkant veel te breed zeg maar. Ik denk dat je gezicht veel minder hard gaat zijn als je die dunner zou maken.

marlonFloris schreef:
Hahaha ff serieus... _O-
[ [url=m/DzoG5e.png]Afbeelding[/url] ]

Oh maar dat draag ik geregeld hoor, vooral in de winter. Wel alleen de witte en soms oranje variant. Maar meestal wit. Ennnn er zit een smaakje aan bij mij :)) Zand meestal !

Drunksheep schreef:
Vandaag een knalrode Colourpop liquid (Ribbon) gebruikt als liner, geïnspireerd door Elke haha :)
[ [url=m/a3PBfT.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/k3fTVe.jpg]Afbeelding[/url] ]
(echt een afgrijselijke foto dit, maar qua kleur wel het meest dichtbij)

[ [url=m/bWtSKU.jpg]Afbeelding[/url] ]

De foto's doen het niet helemaal eer aan (eerste + laatste zijn met kunstlicht), maar vond het supertof. Heb een lekker knallende inner corner highlight en een mediumbruine crease kleur gebruikt. En op mijn onderste wimperrand rode oogschaduw van NYX uitgeblend. De close-up was al na een hele dag dragen dus niet helemaal mooi meer, en ik moet echt een preciezer kwastje voor mijn liner :))

Mooi, en heel strak gezet <3 Tijdje terug ook uitgeprobeerd met de smashbox liguid....en die was er heeeel lastig af te krijgen _O-

Melati_vS schreef:
Hier mijn look van gister. Foundation een tintje te donker, eigenlijk gebruik ik deze alleen van de zomer als ik een kleurtje heb maar ach hoefde toch de deur niet uit!
[ [url=m/FVtX55.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vandaag nieuwe oogschaduw palettes van Revolution en kon het vanavond niet laten om er wat mee te doen. Helaas net te slecht licht om te makeuppen dus niet helemaal naar m'n zin...
[ [url=m/QtsiYk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PFO7rR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Veel mooier al je foundation zo ! Heb je ook een foto van je roze ooglook van voor aanzicht ? Wel erg leuk om een andere kleur bij je te zien...more !!!!!

Hier gisteren toch die leuke shizzel blouse gehaald :D Hij was stiekem te leuk!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 09:48

Hoe is de lengte van die blouse Mondy? Ik moet zo naar DH daar zit een pri :')

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 09:51

Super :j Voor valt hij netjes en achter wat langer. Dus als je zou juichen om een goede look sta je niet ineens tot je bh bloot zoals sommige blouses daar :D
Zou je je gevallen lipstick moeten pakken breek je er ook niet je nek over ( wederom zoals sommige blouses daar _O- )

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 10:19

Mondy schreef:
Je oogmake-up is weer prachtig <3 Je wenkbrauwen vind ik persoonlijk niet zo mooi. Ze zijn voor mijn smaak aan de binnenkant veel te breed zeg maar. Ik denk dat je gezicht veel minder hard gaat zijn als je die dunner zou maken.

Hihi, dankjewel!
M'n wenkbrauwen zijn zelf ook die breedte. Aangezien ik er al niet veel haar staan is ieder haartje heilig, dus als ik ze dunner wil tekenen moet ik ze ook dunner epileren, and that aint happening :') .
Ik hou er stiekem ook wel van dat m'n wenkbrauwen mijn gezicht wat harder maken.
Ik heb best een ''bol'' gezicht, en zonder mijn wenkbrauwen vind ik mezelf zo'n doetje.

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 16:11

Pffff oefenen met het aanbrengen van wings.... damn :(:) wat een uitdaging... uiteindelijk is dit het geworden...

Heeft er iemand tips om het makkelijker te maken?

Afbeelding

Afbeelding

Ik vind die eerste look van melati heel mooi :) dat roze is niet zo mijn ding... al staat het je wel

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 16:21

Oefenen!
Ik heb zelf ook veel aan nail art gedaan (= heel dun kwastje en dan tekeningetjes priegelen op m'n nagels of papiertjes)
Doe dat ook eens, dan wordt je fijne motoriek zo veel beter! (waardoor de winged liner veel gemakkelijker gaat)
De wing van mij (die op pagina 30 staat, doe ik een minuutje over per oog, als het niet minder is)

Gewoon echt heel veel doen dus.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 16:25

Neon, je hebt zo te zien wat hooded eyes, altijd lastig met een winged liner. Zou zeggen kijk eens naar de look van Drunksheep gisteren met de rode liner. Zij heeft ook hooded eyes! Het ziet er niet verkeerd uit, maar denk dat een wat andere vorm je beter staat.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 16:27

Heeeuuuuul veeeuuuuulll oefenen. En waarschijnlijk lukt het zelfs dan nog regelmatig niet.
Ik ben al blij dat ik een heel dun lijntje op mn oogleden kan zodat ik mn falsies op kan doen _O-

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 16:34

:D ik heb die van drunkensheep inderdaad net bekeken :) zal de volgende keer dat model eens proberen na te maken :D (voor nu laat ik het maar zoals het is...)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 16:50

Mondy schreef:
Super :j Voor valt hij netjes en achter wat langer. Dus als je zou juichen om een goede look sta je niet ineens tot je bh bloot zoals sommige blouses daar :D
Zou je je gevallen lipstick moeten pakken breek je er ook niet je nek over ( wederom zoals sommige blouses daar _O- )

Ik heb hem laten hangen, hij was te lang, ik ben maar heel klein dus te lang is het ook niet, wel een andere gave zwarte meegenomen, past perfect bij m'n chokers <3 ze hadden leuke dingen maar verder niet veel geshopt want geen tijd was voor bezichtiging daar.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 16:54

Oh jammer ! Ben benieuwd naar de zwarte, heb ook met 2 zwarte in mn hand gestaan die ik miss toch ga halen. Een met leuke groene kleuren er doorheen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 17:52

Melati dat roze is zoooo gaaf!!! :oo

Mijn Looxi bestelling is binnen, en wauwieeee. Ik ga zo eens swatchen maar ziet er goed uit. <3

het feit dat er ook maar 2 matte bijzitten in een hele doos zegt genoeg over mij :')
Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 17:55

Wat een gave kleuren <3
Swatches graag ja !!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 17:55

Looxi? Dat ken ik niet. Google-tijd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 18:01

Ik vind die matte oranje echt zo gaaf!!!
En de rest... <3

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 18:08

Ze zijn echt mooi Mies! Swatches :):)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 19:02

Thanks nog lieve allemaal <3

De eyeliner is echt poedersuiker om af te halen, en dat is nog een understatement hahaha. Na 3 keer mijn gezicht helemaal te hebben gereinigd en te hebben gedoucht zat er nog steeds een rode lijn langs mij bovenste wimperrand... En Mies, ik ga dit zeker nog vaker doen met andere gave kleurtjes!

Colourpop heeft grotendeels hele goede en toffe producten, helemaal voor de prijs die je betaalt. Sommige liquids zijn wel echt een drama, die brokkelen gewoon af terwijl je ze aanbrengt. Beetje olie doet in dat geval wel vaak wonderen :j

Mooie ooglooks Melati, goeie bos onderwimpers heb je ook!

Neon, key met hangende oogleden is eigenlijk vooral dat je je lijntje zo dun mogelijk houdt. En de hoek van je wing kan net buiten of in je vouw zitten, en dat maakt nogal een verschil. Oefening baart kunst in dit geval :)

Jaaa Mies dikke glittercollectie heb je erbij haha!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 20:21

Ohhh die looxie <3 Ben benieuwd naar swatches!

Mondy ik trek t blousje morgen aan denk ik hij is gewoon zwart met wit maar heel chique! Perfect voor op kantoor! Die bloesjes van de primark zijn sowieso ideaal heb er een aantal al 4/5 jaar en zijn nog steeds goed!

Ik word hier zo blij van hè :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 20:37

Aah DS ik vind die rode wing zo mooi bij je <3

Friemel wat een mooie paletten :oo

En wat een gave kleuren heb je gekozen Shizzel, kom maar op met die swatches! ben vooral benieuwd naar die rode/oranje tinten (ofcourse :') )