Hij leeft nog!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tiahastrona schreef:Dan heb je nog garantie toch mocht er iets mis zijn.
Ik ben erg blij met mijn versa.
Zijn er mensen die ook met horloge in de zee zwemmen?
Jolien87 schreef:Ik merk dat mijn Fitbit Charge 2 de laatste tijd niet meer helemaal accuraat is.
Zo meet hij de hartslag niet goed, wanneer mijn hartslag duidelijk erg hoog ligt, geeft hij een veel lager getal aan. Ik heb de Fitbit al op verschillende manieren gedragen om te kijken of dat wat uithaalt (bandje losser, bandje strakker, hoger op de pols, lager op de pols) maar dat maakt allemaal niets uit.
Ook meet hij het traplopen niet goed, hij registreert dit het grootste deel van de tijd niet.
Herkent iemand dit?
Hij is nog geen 1,5 jaar oud dus het lijkt me niet dat dit slijtage of iets dergelijks is maar ik baal er wel flink van. Helemaal omdat ik de laatste tijd weer fanatieker aan het sporten ben maar op deze manier heb ik er weinig aan, aangezien de gegevens die hij doorgeeft voor een groot deel van de tijd niet kloppen. Dan kan ik hem net zo goed af laten.
x_Heidi schreef:Hoi Fitbitters!
Ik sta op het punt de fitbit charge 3 te bestellen. Ben veel actief bezig, loop regelmatig hard en rij ook veel paard. Nu dat laatste.. kan ik paardrijden (achteraf) registreren? Anders vind ik het een beetje 'zonde', mijn stappentelling klopt dan totaal niet meer natuurlijk.
Jolien87 schreef:x_Heidi schreef:Hoi Fitbitters!
Ik sta op het punt de fitbit charge 3 te bestellen. Ben veel actief bezig, loop regelmatig hard en rij ook veel paard. Nu dat laatste.. kan ik paardrijden (achteraf) registreren? Anders vind ik het een beetje 'zonde', mijn stappentelling klopt dan totaal niet meer natuurlijk.
Ja, je kunt als het goed is in eerste instantie op je fitbit een workout aanzetten en die kun je dan later in de app bewerken. Volgens mij staat paardrijden daar ook tussen.
lifaya schreef:Goedenmorgen ik meld mij ook hier. Ik heb de Fitbit charge 3 sinds een week, handig ding maar slaap neemt hij niet altijd even goed op... voorbeeld ;
Dit was gisteren, zoals het zou moeten
[ [url=m/n0MoZg.png]Afbeelding[/url] ]
En dit is vandaag. Ik heb hem al handmatig aangepast want hij registreerde dus niet dat ik om 07:21 al wakker was (lag nog in bed) en dat ik pas na 01:25 ging slapen want had nog gekeken...
[ [url=m/TFkn61.png]Afbeelding[/url] ]
Hoe kan dit? Ik zet in Mn app aan dat ik ga slapen en uit wanneer ik weet dat ik niet meer verder kan slapen, zo doe ik het elke dag... dan mag het toch niet zo verschillen? Deze van vandaag klopt in elk geval van geen kant