Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Citaat:Dus wat wil je zeggen met N=1 ????
Wat ik wil zeggen dat anekdotes waarbij het wel goed niet belangrijk zijn. Die zijn er natuurlijk aan beide kanten, legio zelfs.
Omdat 1 nieuwsleester (nieuw woord?) - van wie ik persoonlijk overigens nog nooit gehoord heb maar dat terzijde- , haar ex-werkgever zwart maakt met het een of andere boek, moeten we er van jou maar meteen van uitgaan dat de NOS als nieuwsbron niet te vertrouwen is?Citaat:Enne ... wat de NOS betreft.
Lees het boek 's van Janneke Monshouwer. Het is net uit. Ze is jarenlang nieuwsleester geweest voor de NOS en doet een boekje open over hoeveel er verdraaid werd cq. bezijden de waarheid was wat als nieuws naar buiten MOEST komen.
dromertje2 schreef:Wederom korreltjes, wat zit er dan in die korreltjes? Zijn daar de nevenwerkingen van onderzocht en dergelijke?
Mavelle schreef:Nou ja, ze zijn wel goedgekeurd als alternatief door de Australische regering, die pro-vaccineren is, dus dat geloof ik niet. Maar als deze homeopatische korrels daadwerkelijk minder 'gevaarlijk' zouden zijn, waarom word dat dan nog niet overal gebruikt?
henny_w schreef:_lautje_ schreef:En door dat vergelijk bewijst Henny dat ze echt flauw benul heeft wat mazelen is of inhoudt.
Lees ook nog even het nieuwsbericht van de NOS dat ik vanmorgen plaatste. Die refereren naar een onderzoek naar de weerstand die zeer ernstig wordt ondermijnd door het doormaken van mazelen. Dat onderzoek heeft gebruik genaakt van gegevens van de afgelopen 50jaar.
Ik vind dat je wel heel erg beledigend begint te worden.
Door de regel is griep en mazelen helemaal niet zo erg. Tuurlijk zijn er ernstige gevallen en zelfs sterfte maar dat komt ook voor bij mensen die wel gevaccineerd zijn.
En ... je weet bij zo'n sterftegeval niet wat de achtergrond van zo'n persoon is. Was het iemand met een uitstekende gezondheid of kwakkelde de persoon al vanaf zijn jonge jeugd.
Enne ... wat de NOS betreft.
Lees het boek 's van Janneke Monshouwer. Het is net uit. Ze is jarenlang nieuwsleester geweest voor de NOS en doet een boekje open over hoeveel er verdraaid werd cq. bezijden de waarheid was wat als nieuws naar buiten MOEST komen.
Lautje als jij heilig gelooft in vaccinaties, ga lekker door zou ik zeggen maar brand mensen die een andere mening toegedaan zijn niet zo af.
Ik heb in dit topic meerdere keren ervaringen gedeeld die ik zelf en zijdelings heb meegemaakt en op basis van die ervaringen heb ik besloten om niet meer te vaccineren.
Idem komt er hier bijvoorbeeld in geen enkel dier een identificatie chip.
De mooie woorden van onze regering dat het volledig veilig is is ook grote onzin maar feit is wel dat menig stamboek er rijk aan geworden is.
Feit is ook dat het Quarterstamboek in Amerika er veel eerder mee begon. Daar werd de chip in het bindweefsel van de manenkam gezet. Vanwege de complicaties is men daar toen gestopt met chippen. Hoe het later is gegaan met identificeren daar, weet ik niet.
Net erna begon Nederland met de chips en nu in de halsspier.
Zolang geld een TE grote rol speelt durft men van hogerhand ons van alles voor te schotelen. Er zijn altijd wel een paar hoogstaande personen die willen verklaren dat ...
Veelal verbonden aan universiteiten en medische onderzoekscentra die gesubsidieerd worden door de Farmaceutische Industrie.
Onze regering betaald nl. nog maar een heel klein deel. Het overgrote deel wordt door Big Farma bekostigd.
En klokkenluiders worden altijd onderuit geschoffeld. Maakt niet uit over welk onderwerp.
Ik heb als voorbeeld en uit tijdgebrek Want to Know genomen en Andrew Wakefield. Maar er zijn legio andere websites en honderden zo niet meer, artsen, dierenartsen en wetenschappers die hun bedenkingen hebben bij vaccinaties maar niet of nauwelijks naar buiten durven treden omdat ze of belachelijk gemaakt worden of hun baan kwijt raken.
Ik steek nu al meer tijd en energie in dit forum dan me lief is.
Momenteel heb ik namelijk best veel buitenwerk te doen.
Ik vind nog steeds dat de inhoud van dit forum zo offtopic gaat. Door op die offtopic reacties te reageren doe ik net zo hard mee en wil dat niet meer.
Als laatste nog even wat anders om de belangen van onze regering te laten zien: Ik heb nog altijd een ontheffing voor chippen. Kan eigenlijk niet he?
Eerst kon er nog een ontheffing aangevraagd worden maar dat is later opgeheven.
Daarop heb ik naar het Ministerie van PVE gebeld en verteld dat mijn echtgenoot werkte in het bedrijf dat als eerste in Nederland de chips moest testen in diverse dieren en daar nauw bij betrokken was.
Ik heb haar ook de testresultaten verteld en gezegd dat er daarom hier nooit en te nimmer een chip in ëén van onze dieren gaat komen.
Ik heb gedreigd die resultaten in de media te gooien als ik toch perse moest chippen.
Je houd het misschien niet voor mogelijk maar ik heb een keurige brief van het ministerie van PVE ontvangen met een bult omhaal van woorden wat nergens op slaat maar wat er op neerkomt dat ik dus niet hoef te chippen.
Ik ga hier geen verdere details over geven maar het feit dat ze zo bang zijn dat die testresultaten naar buiten komen is toch wel een teken aan de wand !
Mavelle schreef:Maar als die homeopatische korrels in Australië zoveel 'gezonder'/vriendelijker zijn, waarom is dat dan nog maar zo kleinschalig?
bigone schreef:[/quote]_lautje_ schreef:En door dat vergelijk bewijst Henny dat ze echt flauw benul heeft wat mazelen is of inhoudt.
(...)
Janneke, ik kan je goed volgen, echter, indien jij wist dat het chippen zo gevaarlijk kon zijn waarom dan alleen voor je zelf geregeld dat je een ontheffing kreeg en hield. Waar ik ook zou werken, indien er gezondheidsrisico's voor mens en dier moedwillig worden genomen dan hang je dat aan de grote klok. Ik snap dat je zonder inkomen een probleem hebt maar de uitkomsten van de onderzoeken had je ook anoniem door kunnen spelen naar de media.
oomens schreef:Mavelle schreef:Jij grijpt ook maar wat in de lucht dus.
Maar als die homeopatische korrels in Australië zoveel 'gezonder'/vriendelijker zijn, waarom is dat dan nog maar zo kleinschalig?
Waarschijnlijk omdat ze homeopathisch zijn en dus alleen maar helpen als je erin gelooft?
Mavelle schreef:Jij grijpt ook maar wat in de lucht dus.
Maar als die homeopatische korrels in Australië zoveel 'gezonder'/vriendelijker zijn, waarom is dat dan nog maar zo kleinschalig?