Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ikwashier schreef:Ah ja dat bedoelde ik vorige keer Nathalie! Zulke foto’s zoals die laatste geven pas echt een duidelijk beeld wat het inhoudt. Misschien staan ze wel op je facebook en website maar ze zijn niet het makkelijkst te vinden. Zo vind ik de lippen erg mooi
Suzanne F. schreef:Ik heb de tip van de Just for men baardverf uitgeprobeerd! De ieniemienie haartjes die ik heb zijn nu inderdaad donker. Echt heel veel verschil geeft het niet omdat ik bijna geen haartjes heb, maar toch...
Ik schrok wel tijdens het aanbrengen, de verf geeft ook op de huid af dus ik had ineens enorme zwarte wenkbrauwen. Ik heb snel met een nat wattenstaafje de randen weggeveegd. Maar achteraf was het niet echt nodig geweest want je waste het onder de douche zo van je huid af.
__Nathalie__ schreef:Heb je een vette huid renee16?
Zamora wel een fijn cadeau
Suzanne F. schreef:Ik heb de tip van de Just for men baardverf uitgeprobeerd! De ieniemienie haartjes die ik heb zijn nu inderdaad donker. Echt heel veel verschil geeft het niet omdat ik bijna geen haartjes heb, maar toch...
Ik schrok wel tijdens het aanbrengen, de verf geeft ook op de huid af dus ik had ineens enorme zwarte wenkbrauwen. Ik heb snel met een nat wattenstaafje de randen weggeveegd. Maar achteraf was het niet echt nodig geweest want je waste het onder de douche zo van je huid af.
renee16 schreef:__Nathalie__ schreef:Heb je een vette huid renee16?
Zamora wel een fijn cadeau
Nee juist best een droge/gevoelige huid..
Na een half jaar dus terug gegaan, binnen 4 weken mocht ik terug, ook gedaan omdat het echt al wat lichter was en er stukjes ‘weg’ leken..
Nu is er een power brow (hairstroke & powder brow) gezet. Nu na het zetten wat donker dus ik hoop op een goed resultaat als de korstjes eraf zijn![]()
[ [url=m/BaMKP6.jpg]Afbeelding[/url] ]
zorro schreef:Ik kom er ineens achter dat er een pmu topic is, jeej! Ik ben fan van pmu. Ik heb mijn wenkbrauwen laten doen, combi van hairstroke en poeder. Erg blij mee.
En mijn lippen en ogen zijn gisteren gedaan. Full lips, wel in een natuurlijke kleur. Ik heb wel volle lippen, maar ze zijn erg bleek. In combinatie met een lichte huid zie ik er snel ziekjes uit. Ik heb niet altijd zin om make-up te gebruiken, dus dit is ideaal. Mijn lippen zijn nu nog wel donker, maar ik vind ze nu al mooi. Moet goedkomen!
Ik heb mijn ogen ook laten doen, een lijntje boven en onder, een soort 'opvulling'. Ik weet niet precies hoe het heet. Ogen vond ik pittiger als lippen.
Vanochtend had ik echt gezwollen oogleden, nu is het al wat weggetrokken. Het doet alleen pijn als ik moet niezen, dan trek ik mijn ogen te stijf dicht.