Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danique07 schreef:XRosalieee schreef:Ik ga denk ik ook een online bootcamp doen! Ik hoop dat ik t vol ga houden, want ik weet van mezelf dat ik hier niet zo'n volhouder in ben
Welke online bootcamp wil je volgen?
DBiancaL schreef:Jeetje even een avondje niet online en heb weer een hoop gemist
Mocht het coachen helemaal lekker gaan wil ik ook bootcamp organiseren bij mij in het twiske (oostzaan, Landsmeer, Amsterdam noord)
Maar k moet niet te hard van stapel lopen eerst de trainingen en academy volgen
Voor 2 jun heb ik nu 2 proefkonijnen
En mochten mensen geinteresseerd zijn kunnen we vast wat plannen... (T is nog wel in Amstelveen) in de toekomst in Landsmeer
Zwemmen wil ik eigenlijk ook wel weer doen alleen ik vind t buiten altijd een btje uhh eng of zo Koud, vies water, vissen, blauwalg (of zit het tussen mijn oren (ik woon 700 meter van een strandje af dus mag eigenlijk niet klagen)
De cocos melk vond ik overigens erg lekker door m'n smoothie
Verder helaas vanavond gezondigd verjaardag van m'n pa een desperados en een biertje gedronken 3 kaassnacks Normaliter zondig ik alleen in het weekend .... Maar goed komen we ook wel weer overheen.
gribaldi schreef:Volgens mij reageert mijn lichaam er niet goed op. Wil sowieso even niks geen supplementen oid meer gebruiken kijken hoe het dan gaat.
De pannenkoeken vond ik trouwens wel weer lekker en de shakes waren een goede ontbijtvervanger.
Maar er zit ook gewoon een hoop troep in als je goed gaat kijken.