Als iemand trouwens een tip heeft om 't balletje los te krijgen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
laughterline schreef:Ik heb -een poging gedaan- m'n septumpiercing opgemeten, volgens mij is het 10mm wat er nu in zit. (Is dat niet wat groot?) Vind 't lastig inschatten hoe groot ik zo'n clicker moet nemen omdat deze niet helemaal rond isMaar misschien moet ik gewoon een poging wagen.
Als iemand trouwens een tip heeft om 't balletje los te krijgen?Man die piercer heeft 'm goed dicht gedraaid haha
Mars schreef:laughterline schreef:Ik heb -een poging gedaan- m'n septumpiercing opgemeten, volgens mij is het 10mm wat er nu in zit. (Is dat niet wat groot?) Vind 't lastig inschatten hoe groot ik zo'n clicker moet nemen omdat deze niet helemaal rond isMaar misschien moet ik gewoon een poging wagen.
Als iemand trouwens een tip heeft om 't balletje los te krijgen?Man die piercer heeft 'm goed dicht gedraaid haha
Maar heb je dan de binnendiameter gemeten of inclusief het ringetje zeg maar? Want daar zit ook nog verschil in.
Balletjes losdraaien doe ik met latex handschoenen aan, geeft net even wat betere grip
Mars schreef:Ik bestel zelf bij alloverpiercings.nl en daar geven ze de diameter aan en bedoelen daarmee de binnenkantZe hebben ook een super handige pagina met alles over wat er precies bedoeld wordt met maten, diameters en ook tips om eea op te meten, misschien heb je daar ook iets aan?
https://www.alloverpiercings.nl/maten-afmetingen
Drunksheep schreef:Ik weet niet of mensen hier de tip al kenden, maar ik kreeg 'm laatst voor het enorme vochtbultje van mijn medusa en het werkt als een tierelier - en had hem nog niet eerder gehoord. Fix van AOP, zeezouten en met rust laten hielpen niet, maar dit had eigenlijk direct effect: aspirine bruistablet er tegenaan houden. Ik had de Aspirine-C bruistabletten gekocht. Als je een uitwendig vochtbultje hebt dan moet je er wel een klein beetje vocht op aanbrengen om hem te laten bruisen. En je hebt meer dan genoeg aan een half bruistabletje per keer.
_Friemel schreef:LL en Sterreke staat jullie gaaf! Alleen voor mijn smaak veel te groot maar ik heb maar echt een minuscuul ringetje. Zal straks of morgen ff foto posten zit nu bij de kapper met folie in m'n haar
_Friemel schreef:Ik draag 1.2mm x 6mmstrak klein ringetje dus, in Roségoud net als de rest
http://s158.photobucket.com/component/D ... thpgj.jpeg
_Friemel schreef:Die Roségouden continious niet doen! Ik heb ze in 7en 6 mm, ellendige dingen! Je kan beter een clickring nemen, ik heb nog een 7mm clickring voor je, gloednieuw, je kan even pben![]()
Imgur doet t niet, ik ga ff iets anders zoeken