Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noisy schreef:Hier ook alle leeftijden door elkaar en dat gaat altijd goed/gezellig. Ik ben ook pas begin dit jaar begonnen op mijn 39e en doe zeker niet onder voor de jonkies
elenaMM77 schreef:Noisy schreef:Hier ook alle leeftijden door elkaar en dat gaat altijd goed/gezellig. Ik ben ook pas begin dit jaar begonnen op mijn 39e en doe zeker niet onder voor de jonkies
maar had je een goede basis toen je begon, of belabberde shape.
voor mijn doen nu echt belabberde shape..
lees, mijn schouder mobiliteit is ineens verminderd het afgelopen jaar..
ik kan uren wandelen maar nog geen 200 meter hardlopen zonder bijna ter aarde te storten..
aardig overgewicht etc..
dat laatste stoor ik mij niet zo aan, schaam mij niet voor mijn gewicht of om daarmee tussen strak gespierde lijven rond te lopen.. anders wordt het als strak gespierde lijven zichzelf figuurlijk opdrukken op het lichaam van mindere goden/godinnen (ervaring in het verleden gehad op een sportschool.. had toen niet echt overgewicht, maar wilde gewoon fitter worden.. feit dat ik 'achter lag' kwa niveau was voldoende om zonder enige op of aanmerking je te laten voelen dat je het 'toch wel niet zou redden en dat zij fiets waren'. )
elenaMM77 schreef:ahh fijn om te horen.. als ik het zo lees, is het in Helmond 3x fundementals voor dat je deel mag/kunt nemen aan de groep.. lijkt mij wat krap (of de trainer moet verdomd goed zijn lol), maar wel zullen zien.. kan nog een weekje knauwen op het idee, want de box is een week dicht ivm de vakantie geloof ik... Heb ook gekeken naar de andere crossfit aanbieder.. maar die lijkt mij wat massaal, hardstikke leuk met obstikel course op hun eigen terrein, maar inclusief een 'normale' sportschool etc.. en junior trainers en assistent trainers (dat zegt mij allemaal niets.. dat klinkt mij meer als 'ze zijn niet gekwalificeerd maar willen t wel graag doen).
marrianne schreef:Ik volg de games een beetje via IG..
De afgelopen tijd ben ik aardig fanatiek bezig. Ik crossfit zo'n 5 keer per week![]()
Vandaag weer een leuke wod! Eerst opwarmen met 3 tabatarondes. De skill was deadlifts de wod was
5 rounds afap
4 burbees over the bar
8 powersnatsches
6 burpees over the bar
12 frontrack lunges
Ik voel mn benen nu al, dus benieuwd hoe dat morgen zal zijn
haasje20 schreef:Ik kom even meelezen! Sinds 3 maanden ook begonnen met crossfit en ik vind het super leuk. Helaas wel last van shin splints maar dat kwam niet door crossfit maar door hardlopen wat ik tussendoor heb gedaan. Afgelopen week hadden we PR week en nu weet ik wat ik zo ongeveer kan. Was best trots want ik heb alle oefeningen technisch goed gedaan en ben dus niet tot mijn uiterste gegaan, maar kon wel al 80kg deathliften
IMANDRA schreef:haasje20 schreef:Ik kom even meelezen! Sinds 3 maanden ook begonnen met crossfit en ik vind het super leuk. Helaas wel last van shin splints maar dat kwam niet door crossfit maar door hardlopen wat ik tussendoor heb gedaan. Afgelopen week hadden we PR week en nu weet ik wat ik zo ongeveer kan. Was best trots want ik heb alle oefeningen technisch goed gedaan en ben dus niet tot mijn uiterste gegaan, maar kon wel al 80kg deathliften
Zit je toevallig bij Vondel? Daar nl afgelopen week ook PR-week gehad, best leuk idd!