Jep vandaag eersre wedstrijd in de zaal gehad. Helaas verloren, wel aardig gespeeld, maar zij waren gewoon beter... Helaas niet gescoord, heb het gevoel veel verdedigd te hebben en als ik dan in de aanval syond, dan onder de korf. Dat krijg je met mn 1.86cm en de tegenstander met langere heren...
Morgen stadderby, ben benieuwd! Ben me een partij verkouden, kan gewoon niet door mn neus ademen en heb t gevoel dat mn keel ook half dicht zit. Ben benieuwd hoe dat morgen uitpakt in zo'n warme zaal
Ohhh is dat zo'n oude rotten team? Die zijn altijd zo naar als ons 2e tegen dat soort team speelt schieten ongeveer vanaf hun enkels van de middenlijn en hoppaaa, dat je denkt; hoe dan?
Ja, hebben gelukkig wel 2x geoefend tegen klasse hoger, dus hopelijk staat iedereen op scherp morgen. Al hebben we al 3 zieken gehad deze week
Half 4! Oh god... 2 basisspelers die zich net gemeld hebben in de app dat de koorts weer terug is/nog niet weg is en dan was er nog 1tje die gister ziek thuis was en nog een paar die stront verkouden zijn
Pff, kats irritant. Even een aanval en weer aan het zuurstof.
Inmiddels raak ik wel gewend, viel me op dat we bijvoorbeeld na een aanval niet als vak bij elkaar komen om te bespreken. Dat ben ik wel gewend, lijkt me ook gewoon handig
Oh huh...? Dat is wel apart ja. Al komen wij ook niet altijd bij elkaar om te bespreken, dat is alleen als er iets anders moet, anders ist gewoon even handjeklap ofzo tussen mensen. Maar helemaal niet is wel een beetje gek...
Ben benieuwd hoe de training vanavond gaat, vond het zaterdag ook noge even nodig om mn enkel dubbel te vouwen door op iemand voet te gaan staan. Gelukkig heb ik sowieso ivm slechte enkels preventief enkelbraces aan, maar weet niet wat hij er vanavond van vindt