Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Re: Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-15 10:55

Ja inderdaad...

Vandaag of morgen wordt een nieuwe MRI gemaakt. Kijken of er wat veranderd is in t hoofd (met namen de ventrikels) en in de buik.

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 11:02

Bah bah bah dit schiet toch echt niet op. Zou toch nu ook aan de noodrem gaan trekken in het ziekenhuis dat je het zo niet meer trekt. Dit is toch niet menselijk meer?
En dan kunnen jullie zelf nog regelen dat er een Mri gemaakt wordt maar dit zou toch gewoon vanuit het ziekenhuis moeten komen. Heel veel sterkte weer!!

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 12:13

stille meelezer. Meid wat een ellende moet joj doorstaan zeg. HEb zoveel respect voor je.
Elke keer als ik kijk hoop ik op goed nieuws maar steeds weer niet.
Hopelijk kunnen ze iets beteken met die MRI

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 14:49

Je hebt er wel niets aan, maar toch wilde ik je laten weten dat ik iedere dag kijk of er (hoopvolle) updates zijn, ook al reageer ik niet vaak.

Ik vind het bijna onmenselijk wat je allemaal doormaakt... het is misschien wel nodig om de klachten "aan te dikken", hopelijk gaat er dan echt eens wat gebeuren, voor zover ze kunnen of desnoods iets qua pijnstilling. Heel erg veel sterkte en ik blijf voor je duimen!

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 16:49

hebben ze vandaag een nieuwe MRI gemaakt ? Of wordt het wachten tot morgen ?

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-15 17:40

Helaas wachten tot morgen ochtend voor de MRI. T is in ieder geval nog sneller dan dat je meestal moet wachten, maar duurt toch lang...

Sinds vandaag weer aan de oxycodon naast de tramadol, het helpt een heel klein beetje. Primperan werkt gelukkig wel echt heel goed, daar ik met zofran vaak nog misselijk bleef of zelfs gewoon bleef braken is dit met de Primperan eigenlijk helemaal niet meer zo. Het werkt ook veel langer dan de zofran, enige is dat het iets langer duurt voor t werkt en daarom wat meer op vaste tijden pakken. Dus dat is wel echt fijn.

De afgelopen nachten ook best goed geslapen, wel veel wakker maar sliep dan ook weer vrij snel. Nu weer een beetje ritme terug gaan krijgen, dat is denk ik ook wel goed. Tot nu sliep ik gewoon wanneer ik eens kon slapen, of dat nu s nachts of midden op de dag was...

Hoop over twee weken gewoon weer lekker met de studie te kunnen beginnen! Heel goed gaan plannen, want direct hele dagen colleges volgen zal me niet lukken helaas, maar dat is wel t doel. Ben ook alweer wat vooruit aan t werken, zodat ik straks niet direct weer in t diepe val na een jaar niets gedaan te hebben. Zie wel enorm tegen op weer in nieuwe klassen komen, m'n klas afgelopen jaar wisten precies hoe en wat, de nieuwe natuurlijk niet... Maar goed, gewoon duidelijk vertellen hoe en wat komt dat vast wel goed. Docenten weten wel precies het verhaal (vriend is beoordelaar van afstuderen bij mijn studie, dus zijn collega's hihi).

Gewoon maar weer bezig met vooruit plannen (doet me goed gewoon weer met "normale" dingen bezig te zijn) en heel hard hopen dat de drain t weer gaat doen zonder nog een operatie. Heb namelijk t idee dat als de druk heel hoog wordt in m'n hoofd dat de drain weer een keer door loopt, dus wie weet spoelt de drain zo zelf eens een keer door.

Ben wel enorm benieuwd naar de MRI morgen. Zal morgen laten weten hoe en wat. :)

bonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 18:50

Wat zou het fijn zijn als je gewoon lekker met je studie kan beginnen! En dat je het vol kunt houden. Doordat je een doel hebt en weer wat ritme krijgt, hoop ik van harte dat het steeds beter met je zal gaan!

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 19:27

Hier nog een stille meelezer die met bewondering je posts leest en niets anders kan doen dan bewondering hebben voor je kracht.
Ik wil je een enorm hart onder de riem steken :j

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-15 20:32

Dankjewel allebei <3

Door gewoon weer met het normale leven bezig te zijn en weer een ritme te krijgen zal ik me sowieso beter gaan voelen, al is t alleen maar psychisch en niet direct fysiek.

Had ook een afspraak thuis gestuurd gekregen voor gesprek bij een medisch psycholoog... Geen idee waarom en van wie/door wie door verwezen of dat t standaard is of iets. Reden zou zijn door langdurig ziek zijn en de vele operaties en medische ingrepen. Twijfel alleen nog of ik er heen ga, in Maastricht echt hele slechte ervaring met de psychiater (hij had al een diagnose klaar voor dat ik er überhaupt was (dag voor de afspraak stond in mijn dossier namelijk al wat ik allemaal zou hebben, psychisch gezien...) en in anderhalf uur tijd heb ik welgeteld één zin gezegd, verder was hij zichzelf en z'n vak aan t verdedigen).

Afspraak is 8 september, dus nog even om te bedenken wat de voors en tegens zijn om wel of niet te gaan. Ik weet t namelijk echt nog niet. Daarnaast is Tilburg natuurlijk ook niet direct om de hoek en hoop ik tegen die tijd toch gewoon weer lekker aan t studeren te zijn. Nu studeer ik wel in Eindhoven, dus met de trein zou ik er nog zo zijn...

Ahh ik weet t dus echt niet. Help me? Wat zou ik doen? :')

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 21:30

Mijn menig? Gewoon 1 keer heen gaan. Als kennismaking en inventarisatie. Klikt het/ doel duidelijk en gewild= ermee door gaan. Klikt het niet = stoppen. Wat verlies je ermee om niet 1 keer heen te gaan?

Fijn dat je je gedachten nu een beetje kan verzetten! Helpt toch altijd wel iets. Ik hoop dat de MRI morgen de gewenste info geeft!! Hou ons op de hoogte!!

(Hier aan het aftellen. Nog 4 nachtjes slapen..... Of nou ja, nog 4 nachtjes bagger slapen. Slaap al anderhalve week slecht, wellicht toch de spanning? := := )

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 00:20

Zo lang je niet op 't Leypark moet zijn, maar echt in het ziekenhuis zelf zeg ik gaan :j :')

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 10:12

Denk dat gewoon een keer gaan geen kwaad kan.
Je hebt al zoveel voor je kiezen gehad dat misschien wat professionele ondersteuning best fijn kan zijn.

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-15 14:36

MRI gaf niet zoveel verandering, niet echt slechter maar zeker niet beter. De kamer waar geen drain in zit lijkt wat groter zelfs en t midden is niet meer in t midden.

In de buik zit erg veel vocht. Straks even de drie MRI scans van hoofd en de 2 van de buik naast elkaar leggen, kijken of er verschil tussen beide zit.

Voel me niet zo goed, erg veel hoofdpijn en last van m'n nek wat steeds erger wordt en vrij snel ook. Nu had ik t op de MRI tafel ook wel heel erg koud, dus daar kan t ook wel van komen.

Ik denk dat ik wel naar de intake van de medisch psycholoog ga, kan daarna altijd nog verder besluiten wat ik er mee doe. :)

Spannend Wendy_komen, slechte slapen zal inderdaad vast door de spanning komen. Ook niet gek natuurlijk, operatie is altijd spannend.

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 16:02

Sterkte maar ik hoop dat het goedkomt voor je. :j

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-15 17:08

Dankjewel! Uiteindelijk komt t allemaal goed! :)

Maar halleluja, m'n drain doet t in eens, alsof je er een stop uittrok. M'n buik reageerde er ook even heel erg heftig op en de drain bleef een hele tijd gewoon non-stop door lopen. Nu is ie wel gestopt, maar loopt ie af en toe nog eens.

Ik ga nu héél hard duimen dat m'n hoofdpijn nu ook weg zakt! Als dat toch eens zo zou zijn. Dan zat de drain waarschijnlijk verstopt en werd de druk zo hoog in m'n hoofd dat ie uiteindelijk toch door kon lopen.

Duimen jullie mee dat de hoofdpijn nu ook weg zakt?! :D
En dat de drain het nu blijft doen uiteraard. :o

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 17:22

Ik ✌van alle kanten mee. Voel of hoor de de drain dan echt lopen?

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-15 17:39

Ja je hoort t echt lopen. Beetje als een afvoer putje waar t laatste beetje water in weg loopt zeg maar of als je net de stop eruit trekt.

Ik hoor t waarschijnlijk zo goed omdat t pompje achter m'n oor op t bot zit. Best naar geluid in t begin. :')

Hoop dat de hoofdpijn er wel op gaat zakken, maar dat zal wel even duren en tijd nodig hebben. Zeker omdat de kamer dicht gevallen is waar de drain in zit. Maar hij loopt nu alweer even flink door, best een herrie in m'n hoofd! Haha

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 17:52

Ik hoop met je mee!! :(:) :*

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 17:59

Ik duim ook voor je dat je hoofdpijn snel minder wordt.

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 18:18

Hoop ook dat dit ervoor zorgt dat de hoofdpijn weer minder wordt. Lijkt mij rare gewaarwording hoor als je dat zo hoort lopen.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 18:36

Klinkt goed.
Wij duimen hopelijk nu eindelijk weer eens een meevaller

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 19:11

Hoop met je mee !

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 20:03

Yes, hopen dat hij het nu goed blijft doen!!!!! Wat een opluchting joh!!

Totaal niet te vergelijken maar snap je gevoel goed. Als mijn trommelvlies niet goed staat, en ineens krijgt het midden oor voldoende lucht, is dat ook echt een opluchting!

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-15 20:38

Wendy_Komen schreef:
Yes, hopen dat hij het nu goed blijft doen!!!!! Wat een opluchting joh!!

Totaal niet te vergelijken maar snap je gevoel goed. Als mijn trommelvlies niet goed staat, en ineens krijgt het midden oor voldoende lucht, is dat ook echt een opluchting!

Denk dat dat wel vergelijkbaar is inderdaad.

Voel me op dit moment heel erg raar in m'n hoofd, maar de pijn wordt wel langzaam aan wat minder. :)

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 20:43

O wat fijn dat de pijn iets zakt! Ik hoop echt dat de drain goed gaat werken nu zodat de pijn minder wordt/ weg gaaf