[Centraal] Piercings (deel 17)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

laughterline

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 10:02

Hij weet dat t anders moet maar toch doet ie t met chirurgisch staal? :')
Als ie weer vervelend gaat doen zou ik toch maar ff een titanium piercing gaan halen :j

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 10:09

laughterline schreef:
Hij weet dat t anders moet maar toch doet ie t met chirurgisch staal? :')
Als ie weer vervelend gaat doen zou ik toch maar ff een titanium piercing gaan halen :j

Ja, naja hij zit er nu in en veder niet echt problemen mee dus zal wel goed zijn :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 10:19

Wat mij betreft een slechte piercer. Zo een had ik ook bij mijn eerste piercing (navel) . Toen was ik nog 18 en onwetend. Omdat ik nikkel ook in mijn oren kon verdragen zei hij dat ik dus gewoon met CS gepierct kon worden.

Wat er daarna gebeurde is duidelijk...
Die zaak bestaat ook gelukkig niet meer.

Twee weken is een verse piercing, er kan nog van alles gebeuren. Dus houd het goed in de gaten. En ik zou bij een volgende piercing als ik jou was voor een andere zaak gaan, die zich wel gewoon aan de regels houd.

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 10:27

Ik zal het zeker goed in de gaten houden bedankt!
Maak hem nu 2x per dag schoon met zoutwater of unicura

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 18:21

Mag ik me ook melden?
6 juni een tongpiercing gezet en 2 weken erna een korter staafje van 14 mm erin. Eerste staafje was 18 mm.
Nu helemaal geen last er meer van en nog steeds blij.

Ik ga altijd naar Vida Loca in Veenendaal.

Heb down under ook een piercing, die heb ik sinds eind vorig jaar.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 10:00

Ik kom ook even inbreken als dat mag. :)
Ik heb sinds een maandje een helix, toevallig ook laten zetten bij Vida Loca in Veenendaal.

Het duurt nog een poos voordat ik mag wisselen dus, maar ik vind het gewoon leuk om alvast te kijken. :P T.z.t. wil ik er graag een gouden knopje in, maar ik zie bij alloverpiercings alleen zilver kleurige staan. Heeft iemand een idee waar ze gouden knopjes verkopen?

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 10:13

Hebben de meiden bij Vida Loca zelf niets? Daar hebben ze natuurlijk ook vrij veel liggen. Anders moet je online eens zoeken.

Ik heb nu online ook 3 nieuwe piercings voor in m'n tong besteld. Die down under heb ik gewoon bij Vida Loca gehaald en ook door hun laten verwisselen.

Marie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 14:21

Niwla schreef:
Ik kom ook even inbreken als dat mag. :)
Ik heb sinds een maandje een helix, toevallig ook laten zetten bij Vida Loca in Veenendaal.

Het duurt nog een poos voordat ik mag wisselen dus, maar ik vind het gewoon leuk om alvast te kijken. :P T.z.t. wil ik er graag een gouden knopje in, maar ik zie bij alloverpiercings alleen zilver kleurige staan. Heeft iemand een idee waar ze gouden knopjes verkopen?

kijk op crazyfactory.com! heel betrouwbaar, goedkoop en goede kwaliteit.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 18:06

Marie_v schreef:

Goede kwaliteit? :o?
Daar staat crazyfactory niet om bekend. Ook niet om de hygiëne, omdat je gedragen piercings zo kan retourneren omdat de zakjes waar ze in zitten niet geseald zijn.

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 18:09

Mijn ervaring is dat crazy factory bij veel dingen zelfs betere kwaliteit is dan all over piercings
En ik maak de piercings sowieso altijd schoon voor ik ze in doe :)

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 18:31

Allover piercings is iig hygiënischer, omdat je die niet gedragen kan retourneren.
Maar ik heb ook niet gezegd dat de kwaliteit van alloverpiercings goed is. Voor die prijs kan het geen goede kwaliteit zijn. :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 18:36

Weten jullie waar je opschroefbloemetjes voor 1.2 kunt bestellen? Loop al een paar uur te zoeken, maar kom er gewoon geen tegen. Alleen voor 1.6.

Wil nieteens heel lastige ofzo, gewoon zoiets alleen dan zilver:
Afbeelding

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 18:37

Was helaas niet gelukt qua tijd om in Amsterdam mijn philtrum te laten piercen, wilde het na mijn kappersbezoek doen, maar dat duurde langer dan gedacht. 20 augustus ga ik weer naar Amsterdam en laat het dan doen, of misschien in Groningen als ik daar nog heen ga aankomende tijd.

Begin ook steeds meer van septums te houden, vooral met een mooi sieraad erin zoals deze. Vind dat zooo prachtig <3 ben echt geneigd om ook een septum te laten piercen.
Afbeelding

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 21:13

Mag ik hier een vraag stellen? Ik wil later misschien wel een lippiercing (ben nu 15, ga als ik 19 ben uit huis ivm dat ik dan klaar ben met school), maar ik weet het dus niet zeker. Zie wel zulke neppe op 't internet staan. Zal ik misschien een neppe eerst kopen en kijken hoe ik die wil hebben enzo?
En een andere vraag - ik heb nog geen gaatjes en wil nu wel graag gaatjes, mag eindelijk van mn moeder :-) Er zit een lucardi in de buurt en die verkopen dus oorbellen tussen de €10,00 en €50,00, maar ik hoef dus geen schietoorbellen maar wil liever gwn gaatjes en dan kies ik zelf de oorbellen uit ;-) Kan je dat daar vragen of ze alleen gaatjes willen schieten of zal je dan wel wat bij moeten betalen? Bedankt alvast :-)

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 21:20

Ik raad je aan om je gaatjes te laten piercen bij een piercingshop en niet bij een juwelier. Dit geneest over het algemeen veel beter en het sieraad wat je er in krijgt zal niet achter je oor prikken.
Je kan niet alle soorten oorbellen direct al in je gaatjes doen. Belangrijk is om te beginnen met titanium en deze er in te houden tot ze genezen zijn.

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 22:13

Okee bedankt!

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 20:22

Afbeelding
M'n nieuwe tongpiercing

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 21:30

_Ekenna schreef:
Marie_v schreef:

Goede kwaliteit? :o?
Daar staat crazyfactory niet om bekend. Ook niet om de hygiëne, omdat je gedragen piercings zo kan retourneren omdat de zakjes waar ze in zitten niet geseald zijn.

Welke webwinkel zou je dan wel adviseren? Kwam ook http://www.onlinepiercingskopen.nl/ tegen iemand daar bekend mee?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 21:34

Heb zelf een keer bij Piercing Mania en bij Crazy Factory besteld. Die van PM zijn erg aan de prijs (maar wel mooie kwaliteit en gesealed), die van CF waren aanzienlijk goedkoper (maar niet gesealed en wat goedkopere kwaliteit).

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 21:46

Maar waarom zijn bijna alle navel piercings gemaakt van chirurgisch staal terwijl dat slecht voor je is :o?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 21:49

Het is niet slecht voor je, maar veel mensen zijn gevoelig voor nikkel. Voor een verse piercing is CS niet geschikt, voor een genezen piercing kun je best eentje van CS erin doen. Alleen dan wel natuurlijk als je niet gevoelig bent voor nikkel :)

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 10:23

En waar zijn de nikkelvrije piercings te verkrijgen?

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 12:42

Renee schreef:
Welke webwinkel zou je dan wel adviseren? Kwam ook http://www.onlinepiercingskopen.nl/ tegen iemand daar bekend mee?

Geen idee. Ik koop mijn piercings zo af en toe gewoon op alloverpiercings en anders gewoon bij mijn piercer in de shop - daar weet ik zeker dat ik goede kwaliteit piercings krijg. :)

claudiadvx schreef:

Overal. Dit zijn titanium piercings.

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 19:07

claudiadvx schreef:

Overal. Dit zijn titanium piercings.[/quote]

Ze zijn alleen een stuk schaarser dan CS ;)

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 22:19

tragus ga ik ook zeker niet laten schieten hoor! piercings worden altijd gepierct. alleen oorbellen laat ik schieten.