Wel even het 'op plek brengen van de borsten' getest en de bh's die ik nu heb zitten stukken beter! Heb gewoon vorm opeens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Djilna schreef:Ik snap het nog niet zo heel erg. Ik draag nu 70A en zou volgens het schema 70D moeten hebben.
Maar ik vul de A cup vaak niet eens op? En ik moet een nieuwe sportBH (paardrijden en hardlopen) dus moet beide maten maar eens passen
Ik heb bandmaat 77cm (gemeten) en borstomvang 90cm als het het héél losjes meet (vooroverhangend)
WillBokkers schreef:Ik vond deze erg fijn:
http://brasizecalculator.eu/
Krijg je meteen de Nederlandse maat.
Bandmaat was bij mij correct, hij gaf alleen een cup te groot aan.
Djilna schreef:Ik snap het nog niet zo heel erg. Ik draag nu 70A en zou volgens het schema 70D moeten hebben.
Maar ik vul de A cup vaak niet eens op? En ik moet een nieuwe sportBH (paardrijden en hardlopen) dus moet beide maten maar eens passen
Ik heb bandmaat 77cm (gemeten) en borstomvang 90cm als het het héél losjes meet (vooroverhangend)
Gianti schreef:H&M heeft weer geen cup fmaar thanks voor meedenken... ik kan nu wel veel bhs aan met weg stop methode... maar vind zo zonde van m'n decolleté
Ach bra size calculaters geven bij mij 70c aan... zullen we day maar even niet meer proberen
xEmilieLx schreef:Ik ben een tijdje terug ( na het kijken van de video) mezelf gaan meten en kwam uit op 70D terwijl ik normaal 70A droeg. Dit zat redelijk maar mijn idee. Maar een week geleden ging ik naar een lingerie zaak, benieuwd naar wat voor advies ze zouden geven. Met kleding en al schatte zij mij op een 70D of 75C. Na meten en dergelijke kwamen we hier dus ook op uit. Toen ze met die bh's aan kwam lopen schrok ik wel even. Na het bh passen, en uiteindelijk zaten deze maten zo lekker! Ik heb momenteel nog allemaal 70A bh's die ik praktisch weg kan gooien