Ik ben gek op lezen. Als kind al versleet ik boeken. Ik heb sinds een aantal jaar een e-reader en ben nu aan m'n tweede toe omdat de eerste gewoon op was. Ik ben soms in verschillende boeken tegelijk bezig. Net 80-dollar champion uit, nu nog bezig in Sense and Sensibility van Jane Austen en de Silmarillion van Tolkien.
De Harry Potter boeken heb ik ook versleten. Ze blijven leuk! Lees je in NL of EN?
Ik wil ook nog altijd een e reader maar meestal gaat mijn geld op aan paarden spullen nu toch maar is proberen te sparen
Ik lees ze in het nederlands heb alle boeken in het nederlands maar wil heel graag die engelse versie nog is lezen engels is niet mijn sterkste kant maar als ik mijn engels wil verbetere is dit misschien wel een leuk idee
was tot deel 2 gekomen toen omdat ik toen nog niet alle boeken had nu heb ik ze wel allemaal en wil wel goed in het verhaal zitten dus ben opnieuw begonnen bij deel 1
Ja, daar ontkom je helaas niet aan. Ik vind het bij Potter nog meevallen. Als je bijvoorbeeld de film Confessions of a Shopaholic neemt, die is totaal anders dan de boeken. Alleen de namen van de personages kloppen maar daar heb je wel het mee gehad.
Ja heb het bij meerdere boeken gehad en het enige wat ik niet leuk vind zijn die boeken die ook na de film verschijnen dus die boeken die helemaal kloppen dat vind ik dan weer niet leuk haha
Haha en ik hen niet eens een eigen paard wel vier verzorgpaarden twee kwpnrs en twee shets Voor die kwpnrs heb ik vier halsters een dekje die ik gebruik voor onder de lingeersingel en een setje peezbeschermers voor de shets nog niks
Houden zo! Géén paard kopen! Ik had vroeger op de pc een volledig document van alle materiaal dat ik had. Momenteel heb ik dat niet meer, maar ik heb ook totaal geen idee meer. Sowieso heb je altijd te weinig, en heb je altijd iets nieuws nodig. En mijn job helpt daar niet bij
Ik vond en vind dat je als eigenaar voor de spullen van je paard hoort te zorgen, dus tenzij ik wat sloopte heb ik nooit ander geld dan lesgeld aan bijrijdpaarden uitgegeven. Merk nu met eigen paard wel hoe verleidelijk het is om van alles aan te schaffen, maar tot nu toe houdt mijn verstand toch nog de overhand. Wat ik best knap vind van mezelf, want ik rijd hem ook al veel meer dan mijn planning was. Man heeft daar wat gemengde gevoelens bij, hahaha, maar ik geniet. Verder gezondheidstechnisch niet zoveel te vertellen, veel pijn en vrij moe. Maar ja, vorig weekend naar mijn broer geweest en gisteren met mijn zussen gegeten en dat hakt er gewoon in. Vanmorgen nog 3 kwartier gereden en morgen hoop ik in het zonnetje naast de bak te gaan zitten.. Man mag ook weer even.
Sinds ik niet meer mag rijden hou ik veel geld over.
Dat soort drukke dagen hakken erin Dreamy. Heb je het wel leuk gehad?
Coberlina
Geplaatst: 08-03-15 00:42
Ik zou ook rijk zijn, zonder paarden. Maar ik voel me nu wel heel rijk, met ons nieuwe huis, paardjes aan stal. Ben gewoon gelukkig met alles wat we hebben Nu terug kunnen stappen en kunnen rijden, en het is weer compleet
Heerlijk Coberlina! Ik denk als ik mijn fotografie hobby overboord kiep dat ik ook ineens een stuk rijker ben. Maar geld is ook niet alles hoor.
Oog gaat vandaag een stuk beter. Jeukt nog wel flink maar is minder dik en rood gelukkig.
Coberlina
Geplaatst: 08-03-15 12:22
Super! Het is zo mooi weer buiten. Heb al even buiten geweest. Mijn vriend is al gaan wandelen met mijn oudste merrie. En ze staan nu allemaal buiten te genieten van het zonnetje Ik ga mij straks ook amuseren met materiaal poetsen, buiten in zon
wat een prachtig weer vandaag! met mijn moeder bij mn paardje geweest en wat foto's gemaakt. daar knapt een mens van op!!
ik kan mezelf redelijk beheersen in een paardenshop, ik heb liever goede spullen de ik ook gebruik dan een kast vol wat ik niks mee doe. geef het geld dan liever uit aan lessen..
weet iemand misschien hoe je aan een bedrijfsarts komt? werken die onafhankelijk of via je huisarts?