[Centraal] Piercings (deel 16)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings (deel 16)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 00:17

Door dit topic wil ik ineens allerlei piercings :') alleen vind ik een piercing zetten dus echt eng haha. Ik heb 4 tatoeages, waarvan twee toch niet bepaald heel klein zijn, dus ik zou theoretisch gezien wel wat moeten kunnen hebben lijkt me. Een tattoo duurt langer dan een piercing?!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 00:29

een tattoo duurt veel langer dan een piercing. :j
Met een piercing ben je binnen een paar minuten wel klaar, zeg inclusief verzorgingsverhaaltje etc dat je een kwartiertje bezig bent.
En een piercing is 1 prik terwijl een tattoo een boel prikjes/sneetjes zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 00:41

lor1_1984 schreef:
een tattoo duurt veel langer dan een piercing. :j
Met een piercing ben je binnen een paar minuten wel klaar, zeg inclusief verzorgingsverhaaltje etc dat je een kwartiertje bezig bent.
En een piercing is 1 prik terwijl een tattoo een boel prikjes/sneetjes zijn.

Ja daarom kan ik een piercing denk ik ook wel! Binnenkort maar even goed beslissen welke ik allemaal wil!
Op nummer 1 staat in ieder geval iets in mijn oor! En stiekem zit ik ook aan een Md te denken, maar dat vind ik qua ontsteken etc toch denk ik te risico vol!

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 01:13

Ik vond mijn tattoo (zeker op/vlakbij bot/ruggengraat) veel vervelender dan al mijn piercings. Mijn conch was het meer het geluid van het kraakbeen dan ik vervelend vond en mijn vch zal pijn gedaan hebben want ik ben naar voren verschoten maar daar ik herriner ik me eigenlijk ook niet zoveel meer van :')

_Ekenna schreef:
Blacky94 schreef:
Ik zou dan wrs naar dezelfde als Loes gaan en die vraagt 55 ps of 100 voor 2 geloof ik.

Ik was 50 voor eentje kwijt.. maar misschien dat hij er een vriendenprijsje van had gemaakt. Heb alles bij hem laten piercen. :D

Even offtopic, Ellen, zie dat je werk zoekt. Misschien (!) dat ik aan een zaterdag baantje voor je kan komen. Is wel in Zeist bij een bouwmarkt, waar ik ook werk, maar dan kan je met mij mee rijden. Ik werk (o.a.) elke zaterdag. Gaat wel om kassa en servicebalie. Stuur maar een berichtje als je geïnteresseerd bent. :j

Nog een reden om jou mee te slepen lol :p alhoewel die 5 euro me nu ook weer niet zoveel zou uitmaken haha :P

Is het alleen voor de zaterdag of evt ook doordeweeks? Omdat ik terug naar school wil en dus alles voor mij sowieso lening is wil ik het liefst zo veel mogelijk op voorhand sparen zodat ik niet zoveel hoef te lenen.. zou daarom ook een voorkeur hebben voor iets tussen de 24 en 40 u :)

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 01:16

Nou ik heb zelf meerdere tatoeages en een joekel op mijn rug, maar ik doe zelf 10x liever een tatoeage sessie van 4 uur.... :')

Zit bij mij echt in mijn hoofd... :') het idee dat de naald er helemaal ingaat ofzo :? Slaat helemaal nergens op en eerlijk gezegd wil ik er nu veel meer na mijn (*) (*) piercings en de aankomende MD :') (heb besloten dat hij in mijn nek komt trouwens! )

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 01:55

Piercing is 1 grote gemene prik vind ik en een tattoo is gewoon verschrikkelijk irritant qua gevoel omdat ze de hele tijd lopen te krassen met die naald. :+
Qua pijn vind ik een tattoo prettiger, al ga ik het na pak 'm beet een half uur ofzo niet meer grappig vinden.
Maar een piercing is mss wel even een tel pijnlijker, maar daarna ben je er weer vanaf.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 01:56

Ik wil trouwens een handweb, maar heb zo het idee dat dat geen handige plek is voor een piercing.
En een MD op m'n ringvinger, evt met een ring erom heen getatoeëerd. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 09:49

Ik heb een spoed vraag hier. Vanochtend zag ik dat er een steentje uit het balletje van mijn helix was, dus ik wou er een nieuw balletje op doen. Het eraf halen ging, maar ik kreeg de nieuwe er met geen mogelijkheid op. Dus een ander staafje geprobeerd, maar die was te kort en dat lukte nog niet. Nu heb ik er dus een oorbel in, en mn oor is hartstikke rood. Nu vond ik het al een irritante piercing(haar steeds eraan vast, snel rood worden) dus zou ik hem ook gewoon kunnen laten dichtgroeien. Het wondje zelf was wel een beetje vies, maar stel ik ga gewoon zeezouten, kan hij dan gewoon dichtgroeien zonder gezeur? Want nu zie ik het niet meer zitten met hem, hij zat er trouwens een maand of zes in.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 09:56

Hij moet inderdaad eerst rustig zijn (niet meer rood, geen viezigheid) voordat je hem kan laten dichtgroeien, anders kan je een evt ontsteking opsluiten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 11:01

Dat kan wel super lang duren. En dan moet ik ook rond blijven lopen met zo'n stomme oorbel in, want een piercing er in lukt nu dus niet meer.

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 11:11

Ik heb net een piercing onder mn (.) gehouden, maar dat ziet er best tof uit.

Enige wat ik mij afvraag. Ik ben bezig met afvallen, en ik weet dat boobs krimpen bij het afvallen, maar hoe zit dat met je (.)?

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 11:25

Linda kan je er een zilveren ringetje in krijgen? Ik heb er zelf heel lang een gewoon oorbel ringetje ingehad en daardoor leek het bij mij wat meer ruimte te hebben om te genezen. Is wel wat lastig dicht te krijgen en ze zijn meestal wel dunner dan 1,2mm (alhoewel ik er daarna ook moeiteloos weer piercings in gedaan heb, beetje mazzel ook misschien) maar misschien dat dat een idee is.. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 13:07

Ik ben bang dat als ik een ringetje doe,die veel aan mijn haar blijft hangen. Ik moet dus nu een piering vinden die je heel makkelijk ik kan doen, en het liefst als ik hem vandaag bestel dat hij er morgen is. Iemand suggesties?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 13:10

Kruidvat ?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 13:10

Even kijken bij AllOverPiercings, ik geloof dat je daar voor 4 uur moet bestellen en dan heb je het morgen in huis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 14:11

Ik heb nu een ..fit labret van bioplast en een aantal bioplast 'voorkantjes' besteld. Het is niet zoals de balletjes die ik had zo'n gepriegel, want het heeft zeg maar een staafje wat je in andere het staafje moet doen :D

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 14:19

Ik heb momenteel 2 bioplast "labretten" in mijn helixen zitten maar persoonlijk blijft mijn haar nu juist veel makkelijker hangen omdat de achterkant welliswaar plat maar wel groter is

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 14:28

Dat wilde ik dus ook vragen Blacky. Ik heb nu ook een Bioplast labret in mijn helix maar dat staafje steekt zeker een halve cm uit achter mn oor. Of voor mn oor maar dat ziet er al helemaal niet uit. :') Hebben jullie dat dus ook?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 14:30

Afbeelding

Ik heb er nu zo 1 in. Die steekt idd ook wel een flink end uit aan de voor of achterkant. Zit gewoon een balletje aan de achterkant. Blijft gelukkig niet achter mn haar aan t hangen. Kan m ook helemaal rond draaien enzo :+

Ben aan t proberen of ik mn eigen foto van mn tel op mn computer krijg, maar t gaat nog niet zo snel :=

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 14:49

Iris82 schreef:
Dat wilde ik dus ook vragen Blacky. Ik heb nu ook een Bioplast labret in mijn helix maar dat staafje steekt zeker een halve cm uit achter mn oor. Of voor mn oor maar dat ziet er al helemaal niet uit. :') Hebben jullie dat dus ook?

Ik heb staafjes van 6 en 8 mm. Die van 6 zitten in mn helix aangezien die al lang en breed genezen is en al zo'n 2 jaar niet meer moeilijk gedaan heeft. Veel meer dan een mm of 2 aan speling heb ik daar ook niet :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 14:57

Afbeelding

Pff gelukt :')

Telefoonfoto dus niet een al te beste kwaliteit

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 17:24

Skessa_ schreef:
[ Afbeelding ]

Pff gelukt :')

Telefoonfoto dus niet een al te beste kwaliteit

Het werkt niet helemaal als je de maten tussen de haakjes achter img zet ;-)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 19:32

Ik zie m gewoon normaal, dus snap niet wat je bedoeld? :=

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 19:38

What the fack. :') Nu zie ik 'm ook normaal. Bij mij zag ik daar straks alleen de url. :o?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-14 21:53

Iris82 schreef:

De bioplast staafjes kun je gemakkelijk wat korter knippen, zou dat helpen?