Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lor1_1984 schreef:een tattoo duurt veel langer dan een piercing.
Met een piercing ben je binnen een paar minuten wel klaar, zeg inclusief verzorgingsverhaaltje etc dat je een kwartiertje bezig bent.
En een piercing is 1 prik terwijl een tattoo een boel prikjes/sneetjes zijn.
_Ekenna schreef:Blacky94 schreef:Ik zou dan wrs naar dezelfde als Loes gaan en die vraagt 55 ps of 100 voor 2 geloof ik.
Ik was 50 voor eentje kwijt.. maar misschien dat hij er een vriendenprijsje van had gemaakt. Heb alles bij hem laten piercen.
Even offtopic, Ellen, zie dat je werk zoekt. Misschien (!) dat ik aan een zaterdag baantje voor je kan komen. Is wel in Zeist bij een bouwmarkt, waar ik ook werk, maar dan kan je met mij mee rijden. Ik werk (o.a.) elke zaterdag. Gaat wel om kassa en servicebalie. Stuur maar een berichtje als je geïnteresseerd bent.
Iris82 schreef:Dat wilde ik dus ook vragen Blacky. Ik heb nu ook een Bioplast labret in mijn helix maar dat staafje steekt zeker een halve cm uit achter mn oor. Of voor mn oor maar dat ziet er al helemaal niet uit.Hebben jullie dat dus ook?
Iris82 schreef:Dat wilde ik dus ook vragen Blacky. Ik heb nu ook een Bioplast labret in mijn helix maar dat staafje steekt zeker een halve cm uit achter mn oor. Of voor mn oor maar dat ziet er al helemaal niet uit.Hebben jullie dat dus ook?