Oeh raving was vet. Zou again and again wel weer voor de rug willen. Wij nog een week normaal dan mixen. Voor sh'bam she bangs en limbo al aangevraagd voor de mix
Klopt, ik kreeg inderdaad ook wel tips van de instructrice toen ik daar voor het eerst kwam. (dat is laat zeggen een jaar terug, ben nu denk 10 maanden niet heen gegaan naar de pump ) Maar kreeg een beetje het idee dat zij niet zo tevreden was met de nieuwe leerlingen.
kitty_gomez
Geplaatst: 25-11-14 19:11
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 02-03-24 09:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja, ga het zeker nog een keer proberen. Vind het wel lekker om te doen. Maar zeker dat laatste wat je zegt ; je moet je er natuurlijk wel prettig bij voelen, is wat er dan nu dus wel speelt. Maar het is het proberen waard.
Andere sportschool heeft niet veel zin, de ander die het meest dichtbij is op 20 minuten met de auto. Ander lesuur heeft ook vrij weinig zin, aangezien bij elke pump-les dezelfde instructrice is
Dimple
Geplaatst: 25-11-14 19:20
Oke help!
Dit nummer: say something i'm giving up on you Maar niet gezongen door Christine Aqueliera. Ik kan die dame die het bij de BB zingt niet vinden, Aaarrrrrrgggggggggghhhhhhhh
Kellie, hup aan de pump!! Ze wordt betaald om je les te geven dus zet ze maar aan het werk daar hoor!
Dimple, Vind jij de buik van de bb ook zo lekker killing?
Hoe is het met de gewichten van alle pumpers.. Jullie al omhoog en verbeterd? Ik warming up, benen rug en schouders omhoog. Voelt heerlijk
Aranel
Geplaatst: 25-11-14 21:39
Gisteren heb ik hetzelfde gewicht gedaan omdat ik een paar weken niet geweest was. Dat was wel slim want ik heb behoorlijk spierpijn Volgende keer wil ik 20 kilo doen bij de squats. Wel jammer dat je bij de benen niet zelf het gewicht kan bepalen maar altijd met een losse schijf moet.
De selfies met de selfiestok staan op Facebook *zucht*
Ik doe maar wat met de Pump. Net wat goed aanvoelt die dag. Voor het ongeluk had ik een heel schema met welke gewichten waarvoor enzo. nu ben ik niet zo fanatiek meer, squatten doet pijn in m'n heup dus pump meestal maar 1x per week of helemaal niet.
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 25-11-14 23:08
Haha dimple...... Soms kan les mills de echte licentie van een nummer niet krijgen waardoor ze wel het nummer en de tekst gebruiken maar dat het gezongen wordt door iemand anders!! en dan iets anders mixen en whoop, ze kunnen het nummer gebruiken
Marina, wie geeft nu de jam bij jullie???
Simone, netjes 10 kg met pump!!
Merel het megakwartaal is alleen in veldhoven, ze heeft dus gewoon een kwartaal workshop!