Jiskaa ik ga er gewoon vaak overheen, huid een beetje 'verschuiven'. Evt met een pincet nalopen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Ik vind met een pincet je bikinilijn bijwerken vele malen pijnlijker dan met dit epileerding! Die ropt de haren er namelijk zo snel uit dat je de pijn bijna niet voelt. Ik had wel een paar kleine bloedinkjes, maar dat was puur een paar haarzakjes, geen hele bloedpartijen. Is nou twee weken geleden en het is nog steeds keurig. Ik denk dat de haartjes zo geschrokken zijn van de woestheid waarmee ze eruit getrokken zijn dat ze niet meer durven te groeien
Jiskaa schreef:Voor de vrouwen die dus al epileren, hoe krijg je die haartje in je lies uberhaupt te pakkenZit toch een raar bochtje zeg maar
_lies_ schreef:Zeg heeft iemand ondertussen de epilator al op de bikinilijn geprobeerd? Het voelt al vreselijk op mijn benen, maar om hem daar op te gaan zetten... brrr
edit: een vriendin van me heeft trouwens een epilator die onder de douche gebruikt mag worden, dan is het bijna geheel pijnloos . Voor de mensen die iets meer te besteden hebben, zou ik dan echt meer deze aanraden: http://www.bol.com/nl/p/philips-epilato ... 012862192/ (ook met kleine kop) dan de gewone die niet onder de douche gebruikt kan worden, uit eigen ervaring. Zodra de stufi er is, ga ik deze maar eens bestellen
.
MarlindeRooz schreef:Maar hoe lang blijft het weg dan, als je het epileert?