Bikinilijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe scheer jij je bikinilijn?

Een streepje
162 (16%)
Ik scheer alles
712 (70%)
Ik laat het gewoon groeien
60 (5%)
Anders
69 (6%)

Totaal aantal stemmen: 1003

elinebakker

Re: Bikinilijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 19:58

Kunnen we hier niet een beetje geld mee verdienen, al die promotie voor Philips? :D

Jiskaa ik ga er gewoon vaak overheen, huid een beetje 'verschuiven'. Evt met een pincet nalopen ;)

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 19:58

Hmm, toch maar eens proberen van de week :P

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 19:59

Oja, door al die commotie hier heb ik extra opgelet net tijdens t epileren, maar ben ik vergeten m'n benen te scheren. En laat ik nu op weg zijn naar m'n vriend... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:11

Jiskaa schreef:
Voor de vrouwen die dus al epileren, hoe krijg je die haartje in je lies uberhaupt te pakken :') Zit toch een raar bochtje zeg maar :P

Met die kleine kan je overal goed bij.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:12

Zeg heeft iemand ondertussen de epilator al op de bikinilijn geprobeerd? Het voelt al vreselijk op mijn benen, maar om hem daar op te gaan zetten... brrr
edit: een vriendin van me heeft trouwens een epilator die onder de douche gebruikt mag worden, dan is het bijna geheel pijnloos . Voor de mensen die iets meer te besteden hebben, zou ik dan echt meer deze aanraden: http://www.bol.com/nl/p/philips-epilato ... 012862192/ (ook met kleine kop) dan de gewone die niet onder de douche gebruikt kan worden, uit eigen ervaring :+. Zodra de stufi er is, ga ik deze maar eens bestellen :j.

Imala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:18

Op bikinilijn doet iets zeerder en daarom geneigd hem sneller weg te trekken. Heb er 1 met soort van wieltjes voor en achter het epileer systeem, als ik die met wat kracht over me huid laat gaan merk ik minder van het getrek.
Benen en bikinilijn zijn glad en met behulovan pfb vanish soort van bult vrij. Ingegroeide haren komen door dat spul omhoog lijkt het.
Nu lekker wit van de sudocreme.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:19

Berdien schreef:
Ik vind met een pincet je bikinilijn bijwerken vele malen pijnlijker dan met dit epileerding! Die ropt de haren er namelijk zo snel uit dat je de pijn bijna niet voelt. Ik had wel een paar kleine bloedinkjes, maar dat was puur een paar haarzakjes, geen hele bloedpartijen. Is nou twee weken geleden en het is nog steeds keurig. Ik denk dat de haartjes zo geschrokken zijn van de woestheid waarmee ze eruit getrokken zijn dat ze niet meer durven te groeien :D

Ik heb t even getest, ik vind mn benen bijwerken met pincet ook vele malen pijnlijker dan harsen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:25

Volgens mij is het echt psychisch dat het onder de douche bijna geen pijn zou doen...

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:26

Betwijfel ik, door water worden je haartjes week en door de druppels erop vind ik het echt fijner aanvoelen, maar wie weet is het psychisch, zou kunnen, in mijn opinie niet haha :Y).

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:29

Whahha.
Die set die jullie hebben, heb ik al een jaar ofzo in de kast liggen :o
Bij mij is epileren pijnlijker dan waxen/harssen.
Maar nu het goede voornemen. Als ik terug kom van vakantie ga ik het bijhouden met de epilator :D

debsoleino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:32

Ik ben nu twee dagen verder dat ik geëpileerd heb! Ik heb nog nooit zulke gladden benen gehad en mijn oksels zijn super strak! :D Oksels deden wel even pijn maar dan heb ik ook wat!

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:35

Jiskaa schreef:
Voor de vrouwen die dus al epileren, hoe krijg je die haartje in je lies uberhaupt te pakken :') Zit toch een raar bochtje zeg maar :P

Ik doe yoga :+ 8-)
Nee zonder gekheid, goed strak trekken en bij de mijne zitten verschillende epileer"kopjes" met diverse breedtes om overal goed bij te kunnen. En het is ook een pak, zodra je het een paar keer hebt gedaan krijg je door hoe je het het beste kunt doen.

_lies_ schreef:
Zeg heeft iemand ondertussen de epilator al op de bikinilijn geprobeerd? Het voelt al vreselijk op mijn benen, maar om hem daar op te gaan zetten... brrr
edit: een vriendin van me heeft trouwens een epilator die onder de douche gebruikt mag worden, dan is het bijna geheel pijnloos . Voor de mensen die iets meer te besteden hebben, zou ik dan echt meer deze aanraden: http://www.bol.com/nl/p/philips-epilato ... 012862192/ (ook met kleine kop) dan de gewone die niet onder de douche gebruikt kan worden, uit eigen ervaring :+. Zodra de stufi er is, ga ik deze maar eens bestellen :j.

Ik ben vanuit de zijkanten begonnen, elke keer nét iets verder dan de vorige keer.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:36

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:38

Pffff net stukje van bikinilijn gedaan en dat vind ik nu al zat _O- ik durf m'n oksels niet! :P

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:40

hmm ik twijfel tussen de bokt-variant (aangezien iedereen die heeft) en de wet&dry variant. hmmmm

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:41

Maar hoe lang blijft het weg dan, als je het epileert? :=

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:44

Ik lees dit topic al een tijdje mee en nu twijfel ik toch wel heel erg of ik ook een setje zal bestellen.
Bedankt bokt :') !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:48

MarlindeRooz schreef:
Maar hoe lang blijft het weg dan, als je het epileert? :=

Ligt eraan hoe snel je haar groeit. Bij mij blijft het heel lang netjes. Er komen na een paar dagen wel al een paar haren terug, dat zijn de 'die-hards'. Maar die epileer je zo bij. Als je het één keer epileert en je houdt het bij, doet het geen pijn en kost het geen moeite. En je hebt nooit stoppels. Heerlijk!

hannah2312

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:52

Berdien schreef:
Ja die set van Philips :j

Misschien moet ik hem ook maar bestellen, lijkt me ideaal. Hoop dat het helpt dat mn pijngrens behoorlijk hoog is. En ach, ik heb wel wat over voor hele gladde benen en bikinilijn :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:54

Ik heb nog een cadeaubon van 5 euro voor bol.com... Maar ik wacht eerst maar eens een keer waxen af. _O-
Als ik dan heel het huis bij elkaar schreeuw (gelukkig wonen we vrijstaand) dan koop ik dat ding wel. _O-

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:54

Ik kan niet wachten tot die binnen is... NOT haha! ik denk echt dat ik iets verkeerd gedaan heb, die bulten op mijn benen trekken niet weg en ze doen nog steeds zeer..
Zal wel aan dat oude ding liggen..

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 21:00

Ik heb er welgeteld 3 haartjes uit geëpileerd bij m'n oksel :+
Toen durfde ik niet meer :')

Wel veel stress gehad vandaag, dan is je pijngrens ook wat lager dacht ik.
M'n benen ging de vorige x zo veel makkelijker :')

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 21:10

Haha oh als mn benen meevallen ga ik ook oksels proberen! zou zo fijn zijn als het iets langer weg bleef haha!

Ik vind dit wel een chill topic trouwens, als je vragen hebt over (ongewenst) haar enzo haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 21:12

Ik ga van het weekend proberen een stukje oksel te harsen. Als ik lef heb, doe ik beide oksels helemaal, en hou ik het vanaf dan bij met de epilator :+

Evelien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 21:14

hmm... die epilator klinkt ineens wel heel erg aantrekkelijk. Ga het morgen doen met ontharingscreme (speciaal voor die plek) en dan blijft het toch ook even weg.. Maar Brazilian zie ik (nog) niet zitten en die epilator klinkt het einde van de wereld nog niet... :=