Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mariekekroon schreef:me helix is der gisteren uit gehaald door iemand.. zonder dat ik het wilde..
nu is me oor heel dik en me staafje lijkt te kort..
wat kan ik doen? ik ga zo al ergens een piercingshop zoeken
Lous schreef:Dat is heel normaal,je hebt een verse wond in je oor. Teveel schoonmaken is niet goed. Je lichaam moet het leren zelf te doen. Dus gewoon houden aan hetgene wat je piercer heeft meegegeven.
Kayleigh schreef:Ik heb mijn navelpiercing nu sinds begin januari maar het blijft maar zo dat als je er op drukt bijv. dat er pus uitkomt.. Nu maak ik het gewoon elke dag schoon met unicura. Heb het nu 5 minuutjes laten weken in soda, misschien dat het werkt.
Iemand enig idee wat ik er tegen kan doen ?
Kayleigh schreef:Ik heb mijn navelpiercing nu sinds begin januari maar het blijft maar zo dat als je er op drukt bijv. dat er pus uitkomt.. Nu maak ik het gewoon elke dag schoon met unicura. Heb het nu 5 minuutjes laten weken in soda, misschien dat het werkt.
Iemand enig idee wat ik er tegen kan doen ?
lisantjuuh schreef:Mijn 2 helixen zijn aan het bitchen nu pff. 2 weken terug opeens een bult bij mijn bovenste, die geprobeerd uit te knijpen en toen kwam er allemaal etter uit. die bult is nu weg, maar nu is mijn onderste opeens heel dik. Spoelen met zeezout probeer ik te doen, maar het weekt niet omdat het glas niet aansluit. Wat kan ik nu het beste doen?
Sylbana schreef:miekel92 schreef:Die in Leeuwarden hoor ik slechte verhalen over (hoewel mijn navel daar goed is gegaan..) en hetzelfde geldt voor Sneek (had ik een vch laten zetten samen met een vriendin, hoorde van haar dat ze achteraf had gehoord dat hier langere staafjes in hadden gemoeten enzo). Dus nu opzoek naar een goede piercer (voor dus een tragus).. wil er best een stukje voor reizen (heb studenten OV)
Het ligt niet om de hoek.. Maar je zei dat je wel een stukje zou willen reizen! (30 - 45 min geloof ik met de auto).
Ik raad die in Luttelgeest heel erg aan! Al mijn piercings daar laten zetten, nooit problemen mee gehad, nooit ontstoken. Zijn ook heel erg hygiënisch en laten dat ook van te voren zien (verpakkingen etc)
Dit is de website: http://www.tattoohans.nl , voor vragen mag je mij best pb'en.