Voor het hardlopen, maar nu heb ik m op skaten staan.Waar kan ik de bokt challenge vinden??
Zal straks een foto plaatsen van mijn skates, eerst even uitproberen nu
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Voor het hardlopen, maar nu heb ik m op skaten staan.

Nog meer mensen in de challenge (en in het topic natuurlijk)
ik ga denk ik ook voor een powerslide frame met 4 x 100, 4 x 110 heb je niet eens in mijn schoenmaat
, wat zijn goede wielen voor "lange" afstanden?

Dat haal ik misschien ook nog wel,, over een tijdje 

Zal dat het dan zijn?
Maar dan heb je ook een professionele set natuurlijk. Er zit ook kevlar en weet ik wat in. 

_Nancy schreef:Vrouwke, 20 kmDat haal ik misschien ook nog wel,, over een tijdje
Keertje naar stal en terug, is ook 20 km samen
Tasserd, ik ga eens even kijken.. Rechts bovenin staat gewoon mijn naam, zoals deze ook op facebook enzo staatZal dat het dan zijn?
Trouwens wel apart, ik dacht dat altitude met hoogte te maken had..
Sommige skates zijn wel echt belachelijk duur! Mijne waren ook over de 100 euro (120 om precies te zijn), gelukkig zat er 20% korting op, anders had ik ze laten staan.
Dit waren dan nog wel een van de goedkoopste!
ben morgen terug van vakantie en wil dan weer beginnen met het skeeleren
kan wel wat motivatie gebruiken haha
vrouwke schreef:Ik heb jaren geskate maar sinds ik me voet 2x gebroken heb niet meer.
We gingen elke avond met 6 zussen zo'n 20 kilometer.
Zou het graag weer willen proberen.
Ik heb K2, en ja.... met een handrem. Ideaal.
Als ik een onderstel op het oog heb laat ik je het wel even weten, kun je even met me meedenken
Ik heb maat 37 in m'n schoen en ik dacht dat ik steekmaat 165 heb, das niet echt gangbaar toch?
Stom!!!
165 steekmaat is inderdaad niet meer gangbaar, maar er is nog wel het een en ander in te vinden gelukkig. En er zijn ook speciale frames met lengtesleuven, zodat er zowel een 165 als 195 steek schoen op past.
Morgen vroeg voor het werk zou ik gaan skeeleren