Borstvergroting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Romanoff

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:42

Hier ook net huis gekocht, verbouwen, paard op kliniek gehad en onderzoeken, auto garage dus ik moest ook ff vn mn andere spaarpot snoepen haha.
Doel is volgend jaar, kan ik rustig naar verschillende klinieken.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:46

Ja dat soort dingen zijn erg zuur..

Ik was midden in verhuizing (op mezelf gaan) toen ik in 1x 500 euro extra moest betalen omdat ik besloot ergens anders te laten opereren.. deed ook best pijn _O-

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:48

Romanoff schreef:
Hier ook net huis gekocht, verbouwen, paard op kliniek gehad en onderzoeken, auto garage dus ik moest ook ff vn mn andere spaarpot snoepen haha.
Doel is volgend jaar, kan ik rustig naar verschillende klinieken.

Mijn paard is inmiddels verkocht, omdat ik geen cent over had om te sparen het spaargeld alleen maar er af vloog naar haar toe het verdween net zo snel als een bak biks die ik voor haar neus zette..
Daarnaast wil ik ook graag nog een thuis studie doen dus mag nog even door sparen zal voor thuis studie en borstvergroting zeker al met al 4500 moeten sparen en zit nog niet eens aan 1000. Mijn vader helpt mij financieel wel eens dus misschien moet ik dit soort dingen ook met hem gewoon eens bespreken, hij weet er niks van, mijn moeder dan wel (ben al 6 jaar uit huis), maar op het oog lijkt het ook niet alsof ik niks heb..
Daarnaast is borstvergroting niet het enige wat moet gebeuren maar weet wel dat ik me zonder kleren niet altijd even vrouwelijk voel, gelukkig heb ik een vaste vriend en kent die mijn lichaam dus hoef ik me er verder niet voor te schamen maar als er aan je vrouwelijkste punten overal wat aan moet gebeuren zeg maar is dat wel vervelend..
Ben niet zo van plastisch chirurgie en van alles laten doen maar wil me (net als elke andere vrouw denk ik) wel lekker in mijn eigen lichaam voelen, heb de strijd tegen de kilo's gewonnen maar that's about it..

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:52

Ik was 3100 kwijt uiteindelijk :)

Ik merk dat ik in nieuwe fase van zelf acceptatie zit als ware.. best lastig je zelfbeeld aan te passen

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:55

Gianti schreef:
Ik was 3100 kwijt uiteindelijk :)

Ik merk dat ik in nieuwe fase van zelf acceptatie zit als ware.. best lastig je zelfbeeld aan te passen

Ja klopt is ook moeilijk, ben opzich niet (meer) heel onzeker over m'n uiterlijk maar niemand ziet van buitenaf wat er onder m'n kleren zit, maar zelf naakt voor de spiegel gaan staan ofzo doe ik echt niet vind ik vreselijk..

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:58

Heb daar ook tijd moeite mee gehad.. voor mijn gevoel meer figuur van meisje dan van vrouw gehad... maar zo lastig om echt te beseffen dat ik nu wel grote borsten heb

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 21:40

Gianti; waar heb jij t laten doen?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 22:05

Bij dr Nio in olvg west :)

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 00:25

Gianti, dat van zelf acceptatie heb ik idd ook. Heel gek, kijk ook heel anders naar mezelf...

Tja dat sparen.... Pffffff dat heeft ff geduurd en met paard is dat idd bijna onmogelijk helaas...

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 00:32

mysecrets schreef:
Gianti, dat van zelf acceptatie heb ik idd ook. Heel gek, kijk ook heel anders naar mezelf...

Tja dat sparen.... Pffffff dat heeft ff geduurd en met paard is dat idd bijna onmogelijk helaas...

Mijn paard is inmiddels verkocht maar daarnaast heb ik alleen een uitkering dus sparen is niet heel erg makkelijk, maarja we zullen het wel zien hoe de toekomst loopt..

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 00:46

Inderdaad... Hopelijk lukt het nu iets beter nu er wat kosten zijn weggevallen. Maar het blijft een groot bedrag natuurlijk. Je spaart voor een droom die dan uit komt :)

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 00:48

mysecrets schreef:
Inderdaad... Hopelijk lukt het nu iets beter nu er wat kosten zijn weggevallen. Maar het blijft een groot bedrag natuurlijk. Je spaart voor een droom die dan uit komt :)

Zeker, ben doodsbang hoor voor operatie / narcose enz maar hoe eng ook dat is niet vergelijkbaar met hoe gelukkig ik er mee zou zijn maarja.. Uiteindelijk zal het wel lukken maar hoelang het duurt voor ik dat geld heb ik heb geen idee :)
Misschien kan ik het lenen van mijn vader (of een deel) maar dan moet ik eerst het gesprek daar over überhaupt aan gaan en dat vind ik ook wel eng..

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 07:55

Ik had het bedrag gelukkig vrij snel bij elkaar. Het gaat toch om een hoop geld en ik heb mezelf in die tijd gewoon best wat ontzegd. Maar wat ben ik blij dat ik het gedaan heb, ik voel me zó veel fijner. Weer compleet

Reiniera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 09:15

Dan ben ik best wel verwend....... Ik heb de grootste deel gekregen van mijn ouders en peetoom. Heb zelf 1000 euro betaald maar dat had ik binnen no time binnen door mijn scooter te verkopen.

Al had ik alles zelf moeten betalen. Pfff dan had het lang geduurd met sparen. Ik heb een paard, 4 katten en een hond en woonde toen ook al samen. Dus sparen is dan best moeilijk.

Respect voor jullie!

Sofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 10:37

Pfoe, hier moet ik toch weer even bij slikken. Aan de ene kant gun ik iedereen een goed gevoel in eigen lichaam, maar als ik dan zie dat iemand van z'n uitkering een borstvergroting bij elkaar gaat sparen vind ik dat toch wel lastig. Even cru gezegd: daar is dat geld niet voor bedoeld. En als je dan kiest tussen een borstvergroting en een thuisstudie, dan zou ik toch liever m'n belastinggeld naar die thuisstudie zien gaan.
In hoeverre is het mogelijk vanuit de zorgverzekering psychologische hulp te krijgen voor het aanvaarden van je eigen lijf? Want zou het niet wenselijker zijn om je lichaam te accepteren, in plaats van het te veranderen? Want het risico van je lijf veranderen is dat er vervolgens weer iets anders komt waar je niet blij mee bent, wat dan ook weer veranderd moet worden, etc etc. Er was hier ook iemand die nu een nette maat B had na operatie, en toch al weer aan het sparen was voor nog groter? Dat voelt voor mij naar, want blijkbaar is het onderliggende probleem door de operatie dan niet opgelost.

Ik hoop dat ik hiermee niemand boos maak, ik wil hier graag over discussiëren met jullie, maar als jullie dat liever niet hebben zal ik niet verder vragen.

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 10:43

Sofy, ik denk niet dat je daar over kan oordelen.
Mn lijf accepteren, dat probeer ik al sinds mn 14de.. Dat ik achteraan stond in de rij toen de boobies werden uitgedeeld.
Op school van die vervelende jongens die daar opmerkingen overmaakten. Thank god voor de pushupjes.
Ik voel me nooit een volwassen vrouw, als ik in de spiegel kijk zie ik daar steeds een lichaam van een 14jarig meiske. Ik ben nu 25jaar en het gaat mij steeds dwarser zitten, niet tot depri aan toe, maar wel voor me zelf besloten dat ik het ga doen.
Heb het 3 jaar "geaccepteerd" maar iedere keer blijft die wens groter dan het accepteren.
Ik wil ook een vrouwelijk lichaam, en zonder boobs is er vrij weinig vrouwelijks aan.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 11:06

Sofy, snap onwijs goed waar je vandaan komt. Heb onderhand zoveel borsten alleen al gezien waar ik dondersgoed begrijp dat je het niet kan accepteren en echt gelukkiger bent na een operatie. en ja de grens vervaagt tussen iets wel/niet laten doen.

Ik ga niet meer oordelen of je genoeg moet nemen met nette b cup.. stel je verwacht een dd en wordt wakker met een b.. die teleurstelling is dan zo onwijs groot..

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 11:10

Laat maar :evaw:

Sofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 11:34

Sorry, het was niet mijn bedoeling te oordelen of iemand te kwetsen, dat probeerde ik ook duidelijk te maken in mijn post. Ik begrijp dat dit te gevoelig ligt om (hier) over te discussiëren dus ik trek me terug.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 11:40

Ik snap waar je vandaan komt sofy... net zoals mensen die paarden houden van een uitkering. Voelt heel dubbel aan

Maar heb genoeg vrouwen gezien die dusdanig gelukkiger van werden, dat ze ook meer zelfvertrouwen kregen en beter in hun vel zaten.. gevolg minder ziek en veel sneller aangenomen voor werk...

Denk idd dat dit topic niet de juiste plek is voor zo'n discussie. Misschien ander plek op bokt wel :) maar denk dat dit topic laagdrempelig moet blijven voor mensen die stap willen zetten,zonder bang te hoeven zijn veroordeelt te worden..

Sofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 11:44

Ja dat snap ik (nu, te laat). Mijn excuses aan jou Dottie, ik wilde je het echt niet moeilijker maken. Ik kan indien gewenst vragen of de modjes mijn post willen verwijderen.

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 11:52

Ik deed mijn paard ook van mijn uitkering dat wou opzich prima alleen omdat ik wou verhuizen kwam ik in de knoop, had opzich nog wel gewild maar ik moest toen inderdaad keuzes maken, en als ik dat niet had gedaan was ik nu waarschijnlijk blut geweest en had ik met een lelijk afgebrokkeld vol met gaatjes gebit gelopen, nooit ergens zo veel spijt van gehad als de verkoop van mijn paard maar ik ben jong en gezien ik geen werk kan vinden kan je inderdaad niet altijd afhankelijk blijven van zo'n uitkering.

Sofy ik aanvaard je excuses maar vind het heel dubbel.. Voor de buitenwereld is het makkelijk om een oordeel te vellen ook met oog op mn uitkering dus ik voel me gepakt op meerdere dingen, ik mag het zogenaamd niet doen want een uitkering is daar niet voor bedoeld, ik moet m'n eigen lichaam leren accepteren en weet ik het, ik hoop dat je begrijpt dat dat iemand heel erg kan kwetsen. Ik vind het persoonlijk moeilijk maar ben niet zo open in wat ik vind juist omdat ik niet weet wie er aan de andere kant van de computer zit en wat diegene heeft mee gemaakt.
Maar vergeven vergeten hoor.

Sofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 12:00

Dankjewel, dat doet me goed, ik heb er oprecht spijt van. En je hebt helemaal gelijk, het is niet menswaardig om te denken dat iemand op uitkering opeens geen lol meer in z'n leven mag ervaren, omdat het geld kost. Over het algemeen kiest iemand er niet vrijwillig voor om in die situatie te zitten.
Ik hoop dat je, met of zonder borstvergroting, je uiteindelijk beter kunt voelen in je eigen lijf.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 13:16

Eerste bhs gekocht!!! 70f :oo

Dottie0991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 13:23

Sofy , geeft niks. Uitkering is voor mij zeker geen lol, ik zou liever werk hebben en zelf voor mijn geld werken, veel mensen met een uitkering zijn zo van ach ik zit lekker op de bank en t geld komt wel binnen. Zo ben ik ook, maar zo wil ik niet dat het is, alleen zijn er helaas een hoop problemen in mijn leven die opgelost moeten worden nu voordat ik weer stabiel genoeg ben om weer op zoek te gaan naar werk, en daarnaast heb ik alleen een vmbo diploma, vandaar dat ik de thuis studie wil doen.
Maarja ik wil zowel de thuis studie heel graag als de borstvergroting, dus dat is wel moeilijk want zodra dat geld er is moet je "kiezen".

Gianti wow!! Van welke cup ben je gekomen?