Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tiggs schreef:Ik denk het homocysteïne gehalte. Mijn ziekenhuis controleert dat automatisch als b12 aan de lage kant is.
Wel een duur onderzoekje trouwens :s. Mocht iets van 130 euro aftikken.
karuna schreef:Yeps, de eerste nacht na het prikken is bijna niet slapen en erg opgefokt, gejaagd, onrustig. In de loop van de dag zakt dat dan af. Pas bij de volgende keer prikken krijg ik er weer last van. Het wordt nog verergert als ook die dag mijn iets hogere dosis schildklierpillen aan de beurt is. Heel fijn ahum.
Bij vaker prikken dan dat ik nu doe is dat onrustige gevoel vaker aanwezig en ook sterker. Bij de start met de meerdere injecties per week was het best erg. De internist vertelde me toen dat het een vrij normale bijwerking is door de stoot b12 die je opneemt. Het werkt op je zenuwstelsel onder andere. En omdat een b12 tekort ook erge vermoeidheid geeft geeft een snel erg hoge dosis het tegenovergestelde effect. Even simpel uitgelegd.
Glossi schreef:Over Jecton naalden hoor ik alleen maar slechte verhalen.. ik dacht dus dat Daphne daarom was overgestapt omdat ze ook problemen met die naalden had. Maar dat was dan misschien iemand anders. Ben ik daarmee in de war geweest