Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMendy schreef:Vandaag ben ik goed bezigbraaf m'n boterhammen gegeten (allebei) en zelfs een koekje tijdens de pauze op mn werk. Die staat eigenlijk niet op de lijst die ik woensdag heb opgesteld met socio, maar ik zou kijken of het me toch een paar keer zou lukken komende 2 wk. Ook m'n 2 stuks fruit gehad die optioneel waren. Zometeen avondeten en een glas zuivel en dan heb ik eindelijk weer goed m'n best gedaan.
SaZ schreef:Ik denk inderdaad dat niemand voor jou kan beoordelen of je een ES hebt. En ergens is het misschien niet eens zo heel belangrijk. Je moet je denk ik afvragen of jij (dan wel jouw lichaam) hinder ondervindt van de houding die je ten opzichte van eten/gewicht hebt. Op welke manier beïnvloedt jouw manier van denken over eten/gewicht jouw leven op dit moment?
Wt betreft het noemen van gewichten; ik sta er niet om te springen, maar ik snap ook dat dat juist iets is wat je mee wilt nemen in de vraag of iets wel of geen ES is, als je daarover twijfelt. (Hoewel het uiteraard veel meer gaat om het proces in je hoofd dan om dat getalletje op de weegschaal)
Het is goed gegaan vanavond! Ik heb ongeveer drie handjes chips gegeten op de verjaardag en geen eetbui gehad!Wel even eetbui-drang toen ik net thuis kwam, maar ik lig nu in bed en kan dus wel zeggen dat ik de drang heb weerstaan
Dit had ik echt even nodig, een positieve ervaring. Was het vertrouwen een beetje kwijt, maar dit doet me wel goed