(En daarnaast 30 day squat-challenge en 30 day abs-challenge
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Michelleex schreef:Ik ben ook aan de 30days abs-challenge begonnen, is die ook van Shaun T?
Ik wil zo nu en dan ook Insanity blijven doen, want helaas is het voor elke dag voor mij helaas te zwaar, mijn schenen kunnen het niet aan, en in mijn dagelijkse leven, met school heb ik er ook niet alle tijd voor helaas.
Maar je voelt je abs in ieder geval wel...
want hardlopen en elke dag insanity lijkt me wat teveel. Maar heb wel vakantie dus zou kunnen..
kensha schreef:Ik ben een stille meezeler
Maar @Marrit89,
Je lichaam is niet binnen no-time herstelt wat je wel voelt is de verzuring van je spieren in je lichaam.
Dit is ook wel als spierpijn genoemd.
Als je 1-3 uur er last van heb dan is het prima maar heb je langer er last van dan heb je, je zelf over traint.

De spierpijn wordt minder, dat scheelt ook. Hoe gaat het bij jullie? Marrit89 schreef:Valt me op van Insanity, ik ga helemaal stuk tijdens de oefeningen, maar mijn lichaam is binnen no-time hersteld. Hebben jullie dat ook?
Echter op het einde van een workout zijn de periodes van oefeningen steeds korter vol te houden...
Maar het is natuurlijk een aangepast programma voor 1 keer in de week dat je tot het uiterste gaat. Heerlijk om te doen, naast hardlopen wat ik de rest van de week doe. Ik denk dat ik lid ga worden
morgen plyo