Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Destino schreef:Nueve schreef:Aaah, was jij ook degene die zei dat je er vanaf wou, toen ik zei dat ik meer een zandloper figuur wil?Bij mij gaat het namelijk vrijwel in een rechte lijn naar beneden..
Ja
Maar je kunt je bouw niet veranderen![]()
Ik zou heel graag 5 cm heup eraf hebben en die bij m'n taille plaatsen..
Nueve schreef:Hebben jullie ook jullie eetpatroon aangepast? Ik probeer daar ook echt op te letten!
Ontbijt met Weetabix, lunch moet ik nog eventjes zien en avondeten gewoon wat de pot schaft. Tussendoortjes zijn fruit of een volkoren knäckebröd (met wat erop?).. Nog tips?Oh ja, ik wou voor lunch iets met een gekookt ei doen i.v.m. opbouw spieren. Goed plan?
Fiffill schreef:Nou daar gaan we dan maar wat maakt het ook uithet hangt er bij mij ook vanaf of ik thuis zit en niks doe of op school ben bijv in dat laatste geval eet ik uiteraard meer.
- ontbijt: bak muesli/cornflakes/iets met melk en vaak fruit
- tussendoortje: fruit of boterham (of 2)
- lunch: als ik thuis ben 4/5 boterhammen, als ik weg ben stuk of 6
- tussendoortje: fruit of boterham (of 2), extra groenten of iets lekkers (koekje bijv)
- avondeten (van alles, vooral veel groenten)
- soms toastjes of nootjes of yoghurt of fruit maar vaak eet ik na het avondeten niets meer
Alles wat ik eet is vegetarisch en volkoren (en meestal biologisch dus wel lekker stevig brood, niet van die witte slappe troep). Ik eet op eigenlijk al mijn boterhammen groenten bij het beleg (paprika, komkommer, sla, tomaat, paddenstoelen, etc) en af en toe eet ik er een eitje bij op brood
Oftewel ik verspreid mijn lunch eigenlijk een beetje over de hele dag en kom dan meestal op een stuk of 8-10 boterhammen uit
Ik eet heel zelden koekjes ed dat hebben wij bijna nooit in huis. Meestal als ik iets lekkers eet koop ik iets wat ik in één dag leeg eet en dan heb ik weer een paar dagen niks
Fiffill schreef:Ik kan niet teveel tegelijk eten... ben helemaal geen grote etermaar ik eet gewoon de hele dag door, ik heb echt heel snel trek
En het viel niet op dat ik gek ben op broodik stapel alles