Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:36

Ik neem trouwens op mijn werk 's morgens tussendoor zo'n ontbijtkoekreep, zitten iets van 160 calorieen in maar vult wel goed. :j Suikers zitten er wel veel in ja maar daar krijg je dan ook weer energie van.

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:38

Fiffill schreef:
Pasam wat heb jij een mooie buik!

Julia schreef:
Jij bent gewoon een lekker wief Celien. :9 :D

Haha thanks! :D

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:38

Ik eet 's ochtnds yoghurt met een banaan en een appel erdoorheen, kop thee. Tussen 11 en 12 een boterham met gekookt eitje, meer thee :)) Dan 's middags vaak warm, rijst of pasta met verse groentesaus en vegazooi. Tussendoor een stuk fruit (of twee) en 's avonds een wat kleinere maaltijd of salade. Ik mag met de beweging die ik krijg en mijn lengte/gewicht rond de 2000 kcal eten wil ik afvallen :=

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:40

Ik durf hier echt niet te plaatsen wat ik eet hoor :') ik zou denk ik omvallen met jullie lijstjes. Maar volgens mij krijg ik niet eens zo heel veel calorieën binnen dus moet ik wel aardig wat eten :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:42

Ik ontbijt meestal met magere kwark en muesli, kop koffie en een kop sap. Dan eet ik niet meer tot half 12, dan ga ik lunchen op m'n werk. Beker optimel, bak salade en een broodje. Dan eet ik 's middags vaak een appel of een sinaasappel en dan eet ik 's avonds weer. Bij mijn avondeten probeer ik zo min mogelijk koolhydraten te eten, en als ik ze wel eet dan compenseer ik de dag erna met een salade. Dat is doordeweeks, in het weekend eet ik sowieso later 's ochtends en lunch ik vaak niet of ik ontbijt niet en lunch alleen als ik echt laat op sta. Als ik lunch dan is dat meestal een volkoren boterham met een gekookt ei of kaas.

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:43

Fiffill schreef:
Ik durf hier echt niet te plaatsen wat ik eet hoor :') ik zou denk ik omvallen met jullie lijstjes.

:o
Hier nog 1 :')

SAKKIA

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:45

Maar gisteren heb ik ook nog lekker toastjes met brie gehad hoor :+
En in het weekend eet ik ook graag een toastje (dan wel met verantwoord beleg) en drink ik ook gewoon wijntjes :j
Chips en nootjes moet ik wel vaarwel zeggen......

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:46

Destino schreef:
Nueve schreef:
Aaah, was jij ook degene die zei dat je er vanaf wou, toen ik zei dat ik meer een zandloper figuur wil? :+ Bij mij gaat het namelijk vrijwel in een rechte lijn naar beneden..

Ja :')
Maar je kunt je bouw niet veranderen -O-
Ik zou heel graag 5 cm heup eraf hebben en die bij m'n taille plaatsen.. :Y)

Hey, dat is echt niet tof!
Als ik zo'n figuur had gehad dan zou ik alleen maar ik strakke rode jurkjes lopen, megahakken erbij en alle mannen zouden achter mij aan kwijlen :D

Ik zit vandaag op de helft van de Shred! Eerst maar even zien hoe ik op m'n werk ga komen, er ligt nogal wat sneeuw :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:47

Ik zondig in het weekend ook wel eens hoor. :j

Maar hele bakken eten wegstouwen lukt mij simpelweg niet, ik zit vrij snel vol

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:47

:') phormicola
of je krijgt reacties van:
Heb je nou al weer dat rode jurkje aan.. heb je geen andere :')

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:48

Visitor

Fiffill en Wendy1978, ik ook hoor...

Twaalf

Wauw jouw buik Pasamba!!
En die van Raponsje :wow:

Mooie lijven komen hier voorbij en super dat vele van jullie je verhalen willen en durven doen +:)+

Dag 2 zit er voor mij op.
Morgen maar met liter flessen proberen, voel amper spierpijn van gisteren :=
Vandaag rustig aangedaan met push-ups, vanavond twee uur sporten waarin o.a. soortgelijke oefeningen als de Shred gedaan worden.
Moet nog wel wat armkracht over hebben :')

Ik eet trouwens ook behoorlijk wat..
Stuk of vijf boterhammen op een dag, tussen de één en vijf stuks fruit verdeeld over de dag, avondeten vrij normaal.

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:49

Nueve schreef:
Hebben jullie ook jullie eetpatroon aangepast? Ik probeer daar ook echt op te letten!
Ontbijt met Weetabix, lunch moet ik nog eventjes zien en avondeten gewoon wat de pot schaft. Tussendoortjes zijn fruit of een volkoren knäckebröd (met wat erop?).. Nog tips? :) Oh ja, ik wou voor lunch iets met een gekookt ei doen i.v.m. opbouw spieren. Goed plan?

Ik heb ook mijn eten omgegooid ja :j

Voorbeeldlijstje:
T: groene thee
O: weetabix met soja melk light + soja melk cappuchino
T: dadels + fruitstuk
M: 2 gekookte eieren
T: amandelen en fruitstuk
A: groenten + vlees/vleesvervanger
T: groene thee

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:50

Nou daar gaan we dan maar wat maakt het ook uit :+ het hangt er bij mij ook vanaf of ik thuis zit en niks doe of op school ben bijv in dat laatste geval eet ik uiteraard meer.

- ontbijt: bak muesli/cornflakes/iets met melk en vaak fruit
- tussendoortje: fruit of boterham (of 2)
- lunch: als ik thuis ben 4/5 boterhammen, als ik weg ben stuk of 6
- tussendoortje: fruit of boterham (of 2), extra groenten of iets lekkers (koekje bijv)
- avondeten (van alles, vooral veel groenten)
- soms toastjes of nootjes of yoghurt of fruit maar vaak eet ik na het avondeten niets meer

Alles wat ik eet is vegetarisch en volkoren (en meestal biologisch dus wel lekker stevig brood, niet van die witte slappe troep). Ik eet op eigenlijk al mijn boterhammen groenten bij het beleg (paprika, komkommer, sla, tomaat, paddenstoelen, etc) en af en toe eet ik er een eitje bij op brood

Oftewel ik verspreid mijn lunch eigenlijk een beetje over de hele dag en kom dan meestal op een stuk of 8-10 boterhammen uit :')
Ik eet heel zelden koekjes ed dat hebben wij bijna nooit in huis. Meestal als ik iets lekkers eet koop ik iets wat ik in één dag leeg eet en dan heb ik weer een paar dagen niks :+
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 15-01-13 11:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:50

Wendy1978 schreef:
:') phormicola
of je krijgt reacties van:
Heb je nou al weer dat rode jurkje aan.. heb je geen andere :')

Dan zou ik zeggen: wees maar blij, m'n andere jurkjes zijn nog sexier :))

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:53

Wow dat zijn wel veel boterhammen Fiffill. :P Maar je kan het hebben!

Hoeveel portie's avondeten nemen jullie? Ik ga daar vaak mee de mist in.. schep zo 2 borden vol.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:53

Fiffill schreef:
Nou daar gaan we dan maar wat maakt het ook uit :+ het hangt er bij mij ook vanaf of ik thuis zit en niks doe of op school ben bijv in dat laatste geval eet ik uiteraard meer.

- ontbijt: bak muesli/cornflakes/iets met melk en vaak fruit
- tussendoortje: fruit of boterham (of 2)
- lunch: als ik thuis ben 4/5 boterhammen, als ik weg ben stuk of 6
- tussendoortje: fruit of boterham (of 2), extra groenten of iets lekkers (koekje bijv)
- avondeten (van alles, vooral veel groenten)
- soms toastjes of nootjes of yoghurt of fruit maar vaak eet ik na het avondeten niets meer

Alles wat ik eet is vegetarisch en volkoren (en meestal biologisch dus wel lekker stevig brood, niet van die witte slappe troep). Ik eet op eigenlijk al mijn boterhammen groenten bij het beleg (paprika, komkommer, sla, tomaat, paddenstoelen, etc) en af en toe eet ik er een eitje bij op brood

Oftewel ik verspreid mijn lunch eigenlijk een beetje over de hele dag en kom dan meestal op een stuk of 8-10 boterhammen uit :')
Ik eet heel zelden koekjes ed dat hebben wij bijna nooit in huis. Meestal als ik iets lekkers eet koop ik iets wat ik in één dag leeg eet en dan heb ik weer een paar dagen niks :+

Wij eten zo ongeveer hetzelfde, ik pas alleen wat meer op m'n brood. Als ik dat niet zou doen, dan zou ik ook 10 boterhammen per dag eten :+

Vandaag maak ik een uitzondering op m'n veganistische patroon, ik ga een stukje vis eten :)

O: 60 gr havermout, in water gekookt, halve schep soja proteine
T: 200 gr worteltjes
L: 6 boterhammen, 2 met olijventapenade, 1 met sandwichspread, 1 paprika
T: 1 appel en 1 banaan
A: 70 gr zilvervliesrijst, 200 gr courgette, 120 gr tilapia, 2 el arachideolie, kruiden/zout/etc

Ik doe de Shred tussen het fruit en m'n avondeten.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:54

Ik kan niet teveel tegelijk eten... ben helemaal geen grote eter :n maar ik eet gewoon de hele dag door, ik heb echt heel snel trek :+

En het viel niet op dat ik gek ben op brood _O- ik stapel alles _O-

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:57

Dag 8 voltooid! *\o/*

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:58

Ik eet op een dag

O: Halfvolle melk met Kelloggs (ik ben geen ontbijter)
T: 2 mandarijnen
L: 2 batavenboterhammen met kipfilet/ham/rosbief, mueslireep light
T: Meestal een stuk fruit
A: Aardappelen/groente/vlees, of kip met wokgroenten en rijst of iets dergelijks
T: Appel, kiwi en een bakje magere yoghurt met wat paranoten of een banaan er in ( max 2 keer in de week)

Voor mijn 'behoefte' veel te weinig, maar van WW mag ik niet meer :+

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:58

Fiffill schreef:
Ik kan niet teveel tegelijk eten... ben helemaal geen grote eter :n maar ik eet gewoon de hele dag door, ik heb echt heel snel trek :+

En het viel niet op dat ik gek ben op brood _O- ik stapel alles _O-

Ik ben juist wel een grote eter, dat is mijn grootste valkuil. Het liefst eet ik tijdens de lunch 10 boterhammen (ben ook gek op brood), bij het ontbijt 80 gr havermout en bij het avondeten minstens 100 gr rijst en dan ook nog zwarte bonen erbij. Lekker veel olie eroverheen, mmmm :9
Maar ja, dan kan ik mezelf wel gaan rollen :+

Ik heb een aantal maanden geen trek gehad in eten, heb toen ook alle dierlijke producten geschrapt omdat ik er misselijk van werd. Ondanks dat dat irritant was heeft het wel geholpen. Ik kan per maaltijd met veel minder toe, geniet weer van m'n eten en zit dan ook echt vol :)
Behalve na het avondeten :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 11:59

Ik had altijd heel snel honger, maar sinds ik minder ben gaan eten is mijn hongergevoel ook steeds minder geworden. Zoals net had ik ook honger en een rommelende maag, maar dat wordt gewoon genegeerd en dan zakt het ook wel af. Terwijl ik eerder dacht 'honger? Oh snel eten'. Mja. Gevolgen daarvan moge duidelijk zijn -O-

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:01

Honger hebben is volgens mij ook helemaal niet zo erg als soms wordt beweerd, Berdien. Eet dan wel als je al een kwartier honger hebt. Je honger voorbij gaan is volgens mij dan weer niet goed :)

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:02

Voorheen stak ik een sigaret op
als ik honger had

nu vreet ik mijn keukenkasten leeg :j