30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

TamiBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:00

Saintelette schreef:
TamiBambi schreef:
Ik heb met sporten ook erge last van mijn borsten, heb op het moment geen goede sportbh, maar wel hele lastige borsten. Ik heb 75/80E. Maar zo zien ze er niet uit :D Ze zijn zeg maar heel breed, en niet zwaar. Daardoor heb ik al problemen met gewone bh's, en denk ik dus ook met sportbh's. Dus als iemand nog een aanrader heeft....

Ik heb dat ook... wel een paar maatjes kleiner :o (75B/C), maar vooral bij sport bh's 'vult' de cup zich niet genoeg om iets te doen :(

Erg he, wat voor heb jij nu dan? Ik wil ook best wel wat geld uitgeven aan een goede sport bh, want ik sport veel. Paardrijden doe ik op het moment niet, maar ook daar had ik erg last van. Met alleen krachttraining valt het wel mee, dan hup ik niet zo. Maar voor de rest zou ik het wel fijn vinden als ik een keer iets heb wat de boel goed op zijn plaats houdt! Heel erg maar wat ik nu soms doe is een normale bh en dan met een stevige sport top/bh (die van de H&M) eroverheen.

Twaalf

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:04

Dat doe ik ook TamiBambi :j
Heb nu 70E, maar kan geen sportbh's in die maat vinden..

Ik heb besloten dat ik volgende week begin met de 30 day schred.
Hoop deze week mijn deadlines van mijn school te halen (en dan hoef ik me 'alleen' nog maar te richten op afstudeeronderzoek), dan heb ik weer vrije tijd :)
En dan kom ik hier ook schoppen onder mijn hol vragen, als ik ongemotiveerd ben :+

TamiBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:07

Ja ik kijk nu bij de Shock Absorber dingen, tjee die zijn niet mooi! En die er nog een beetje leuk uitzien gaan maar tot cup D.....en ze zijn nog prijzig ook...maar goed....misschien moet ik er toch eens een paar proberen...desnoods een cup kleiner, dan zit het in elk geval stevig :+

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:09

Urselin, ik heb ook 70E, maar van sportbh heb ik een D cup, past goed, zit mooi strak en dan gaat het geen kant op zeg maar :)

Ik ga nu aan dag 2 beginnen! :)

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:11

Haha ja, het oog wil ook wat :))
Ach ja, als de dames maar goed blijven zitten tijdens het sporten!
Misschien inderdaad een cup kleiner proberen als ze maar tot D gaan, misschien is dat wel wat :j

Welke sportbh heb jij Destino? :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:11

Ik heb afgelopen weekend geshred zonder bh :oo Zoveel heb ik niet en heb er al helemaal nooit last van :=

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:12

Believe me, sport bhs zijn niet leuk :+

ik heb er 1 van shockabsorber en daar over een strakke top die ik dicht maak met haakjes en een rits. Die boel gaat nergens heen bij mij :D

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:14

Ik heb dit topic eens doorgelezen en besloten dat ik zo ga beginnen, ik ben benieuwd lees wel dat veel mensen er spierpijn van hadden dus we zullen het gaan zien :)

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:15

Ik heb een stipje gezet hier...

Maar ik weet nog niet of ik dit kan... jeetje mina
Wat goed zeg van iedereen, hartstikke zwaar lijkt me zoals het er uit ziet :))

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:15

Tuurlijk kan jij dit ook, Wen :))

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:18

Ik ga zo ook aan de gang, vanmorgen gewichtjes en matje gehaald bij decatlon dus zo maar eens dag 1 doen. Loop 3x in de week 15 km hard dus de cardio delen moeten weinig problemen opleveren. De kracht dingen daarentegen......
Dat wordt pijn lijden morgen!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:19

Saintelette schreef:
Ik heb dat ook... wel een paar maatjes kleiner :o (75B/C), maar vooral bij sport bh's 'vult' de cup zich niet genoeg om iets te doen :(

Dan denk ik dat je niet de juiste maat hebt. Bij mij wordt alles zo plat gedrukt dat het geen kant meer op kan.

@Urselin: Een lvl 4, ook in zwart ;)
http://www.wehkamp.nl/damesmode/lingeri ... ,4,17&SM=0

@TamiBambi: Het gaat toch om de functionaliteit, niet om het uiterlijk? Ik neem aan dat je er nog een topje overaan hebt, dus wie ziet het?
Ze zijn idd aan de prijs, maar ze geven ook echt veel steun en je doet er ook erg lang mee.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:20

Ik vond de opmerking over arm-schommels bijzonder grappig _O-

Meiden, ik kreeg geen gewicht van de grond af, ben ontzettend duizelig -O- Ik heb net van alles en nog wat gegeten in de hoop wat meer energie te krijgen.
Wie wil mij schoppen? Dan kan ik over een uurtje poging twee misschien inzetten...

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:21

TamiBambi schreef:
Erg he, wat voor heb jij nu dan? Ik wil ook best wel wat geld uitgeven aan een goede sport bh, want ik sport veel. Paardrijden doe ik op het moment niet, maar ook daar had ik erg last van. Met alleen krachttraining valt het wel mee, dan hup ik niet zo. Maar voor de rest zou ik het wel fijn vinden als ik een keer iets heb wat de boel goed op zijn plaats houdt! Heel erg maar wat ik nu soms doe is een normale bh en dan met een stevige sport top/bh (die van de H&M) eroverheen.

Ik heb geen sport bh op dit moment :o.. Bij de jumpingjacks ben ik blij dat ik het thuis doe, want dan stuiteren ze wel echt overal naartoe.. Nu met de winter heb ik bij het rijden ook maar een gewone bh aan. Het is bij mij vooral het zicht (al dat gestuiter), want het doet geen pijn gelukkig :) Maar ben wel van plan om (wanneer alle kleren weer uit moeten bij het rijden) voor een betere bh te kijken..
Vroeger deed ik er dus twee over elkaar.. Eerst een gewone bh en dan daar die niet zo goed passende sport bh overheen..

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:22

Amaryllis schreef:
Believe me, sport bhs zijn niet leuk :+

ik heb er 1 van shockabsorber en daar over een strakke top die ik dicht maak met haakjes en een rits. Die boel gaat nergens heen bij mij :D

Die gaan nergens heen _O-

Bedankt Dorus :j Die ziet er wel stevig genoeg uit!
Had gehoopt dat Hunkemoller fijne sportbh's in mijn maat zou hebben, heb daar nog een kortingsbon voor en cadeaukaart, maar helaas :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:22

Phor, heb je je al eens laten testen op suiker of iets? Dit klinkt echt niet goed :(:)
Ik had vandaag het meest probleem met de windmills _O-

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:23

Mootje schreef:
Phor, heb je je al eens laten testen op suiker of iets? Dit klinkt echt niet goed :(:)
Ik had vandaag het meest probleem met de windmills _O-

Nee, maar ik heb idd al jaren last van m'n bloedsuiker. Misschien toch eens naar de HA daarvoor.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 20:24

phormicola schreef:
Ik vond de opmerking over arm-schommels bijzonder grappig _O-

Meiden, ik kreeg geen gewicht van de grond af, ben ontzettend duizelig -O- Ik heb net van alles en nog wat gegeten in de hoop wat meer energie te krijgen.
Wie wil mij schoppen? Dan kan ik over een uurtje poging twee misschien inzetten...
Arm-schommels was het eerste dat in me opkwam.. Naast 'hamlappen', maar dat is ook niet bepaald vegetarisch :+

Schopt Phor! En zoals Tatjana dat zou zeggen "KOM OP NOU!" :') Ik begin zo met 10 minuutjes (moet alleen nog ff omkleden), dus doen we het 'samen' ;)
Laatst bijgewerkt door Sabini op 07-01-13 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:25

Oh ja, ik zag Tatjana bij de bushalte :')

TamiBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:26

Ja ik moet er denk ik aan geloven! Bij gewone bh's heb ik me ook maar neergelegd dat die leuke mooie lieve bh's voor mij niet zijn weggelegd... ik heb nu van die basic dingen, lelijk, maar zitten goddelijk.
Het stuiteren vind ik niet eens erg, maar het zeer onprettige gevoel wel.

Morgen ga ik toch winkelen, dus dan maar eens op zoek!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:27

Aan mijn tieten valt geen eer te behalen, een normale bh is goed zat :P

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:28

Oh Sab, 10 minuten is wel erg snel voor me hoor, dan komt m'n eten eruit gestuiterd bij de jumping jacks :))

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:28

Ik begin om 8 uur, dus huppakee, MEEDOEN jij!
Dan maar niet op standje hardcore, standje zohouikhetnetvol is ook goed :D

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:29

Rebel_Jits schreef:
Ik begin om 8 uur, dus huppakee, MEEDOEN jij!
Dan maar niet op standje hardcore, standje zohouikhetnetvol is ook goed :D

Daar zeg je wat, dat kan natuurlijk ook nog! Gewichten wat lichter en de beginners houdingen doen. Goed plan, thanks _/-\o_

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:30

Net geprobeerd, maar sommige dingen kan ik gewoon niet met mijn gezondheid. Denk dat ik dan eventjes rust. Dan is het wel niet zo effectief, maar ik wil toch niet afvallen. Ben 1.64 en weeg maar 48 kilo.
Wil gewoon wat meer conditie.