Elektrisch roken (e-sigaret)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: Elektrisch roken (e-sigaret)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 23:21

Welke kleur je vloeistof is. Sommige zijn helder, andere rood. Geel, bruin.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 23:23

Oh zo, het is geel van kleur. Zou het daarvan komen?

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 08:15

Lijkt mii niet hoor. Maak zelf oa gold ducat en die is erg donker qua kleur en ik heb er geen last van.

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 14:11

Ik heb wel gehoord van mensen die een aanslag op de tanden ervan krijgen? maar van een verkleurde tong heb ik nog nooit gehoord.

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 11:56

Zowel aanslag op de tanden als een verkleuring van de tong heb ik nog nergens over gelezen. Wellicht toch een keer langs de huisarts?

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 11:58

Heeft niks met een ziekte te maken hoor, komt echt puur van de vloeistof. Ik ben al bij mijn verkooppunt geweest en heb nu een andere vloeistof. Dat helpt inderdaad :j

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 20:11

Ik ben er toch helemaal mee gestopt. Met elektronisch roken.
Het gaf een naar droog gevoel in de keel en ik hoestte juist meer dan met een gewone sigaret.
Het voelde teveel 'chemisch' aan en gaf niet de rust die ik zou krijgen bij een sigaret.
Nicotinegehalte was goed en vergelijkbaar.
Ik ga binnenkort naar de huisarts om me van het roken af te helpen.
Nu is ff geen goed moment: mijn paps is pas overleden en ik krijg alles op mijn dak.
Maar dat komt wel.

Ik ben best teleurgesteld in mijn resultaat... -O-

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 20:19

:(:) moet je niet zijn hoor marvanTom. Als er zoiets ergs in je leven gebeurt, is roken/niet roken even niet belangrijk.
Wel kan ik je als tip geven om als toch nog wilt e roken, ofwel dampen om dan naar een andere liquid te kijken. Met name pg is degene die de droge keel kan veroorzaken en keelpijn. Zou dan overstappen naar eentje met meer vg. Bijvoorbeeld half half en een paar andere smaken van andere merken. Kan een wereld van verschil maken.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 20:10

Vraag: ik gebruik een istick mod (eleaf) Icm de protank van kangertech. Ik heb daar 1,8 ohm dual coils in en damp op drie watt. De laatste tijd gaan mijn coils érg hard. Gister avond een nieuwe erin gedaan (die hij dan trouwens op 1,9 ohm aangeeft en niet op 1,8), en nu knalt ie alweer naar 2,4 ohm :?
Iemand enig idee? Eigenlijk geen tijd om naar de winkel te gaan...

Vorig jaar heb ik dit gehad met de vision, toen was er een batch "foute" liquid, maar daar kan ik nu niks over vinden eigenlijk...

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 10:05

De Kangercoils geven problemen met de Eleaf. Heb het zelf ook gehad, na een beetje speuren op het dampforum kwam ik erachter dat dat vaker gebeurt...Blijkt dat je toch de Eleafclearo met hun eigen coils het beste kan hebben..

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 10:53

Ik ben maar begonnen met zelf coils draaien in een rebuildable, eens zien of dat bevalt.

DebbieNL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 07:40

hey wat grappig dat er ook op bokt aardig wat "dampers" aanwezig zijn :D
vond dit topic toevallig omdat ik aan t googlen was over mijn dampertje :p
Heb een AIO sinds zo'n 2 weken en bevalt me prima voor zo'n goedkoop ding alleen normaal gesproken als mijn coil wat verbrand smaakt spoel ik mijn wick met heet water en doe dan een dry burn en hij is weer als nieuw...
maarja.. dit ding kan je niet open maken.. dus beetje jammer... zal m dan best vaak moeten vervangen vrees ik..
Aan de andere kant.. mijn kangertech topbox nano kan een deze dagen door meneer de postbode worden aangeboden dus zo erg is t ook weer niet... 8)7

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 09:28

Succes met je kangertech! Zelf ben ik nog heel tevreden met mijn justfog. Inmiddels wel over gegaan naar de nieuwe bottomcoil van justfog, bevalt nog beter. Maar damp nu bijna 3 jaar en kan me echt niet meer voorstellen dat ik rookte.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 18:34

Komt weer leven in de topic. Ik damp ook nog steeds tot volle tevredenheid, Ileaf 20w met simpele tumbler tank. Heb ook een RBA (kayfun) maar die gebruik ik zelden. Mix zelf op ong. 6mg 50/50 pg/vg en gold ducat aroma.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 19:39

Ik ben nog steeds happy met m'n istick icm aspire nautilus :j
Ben wel nog steeds zoekend naar een ander smaakje voor "erbij". Probeer van alles, maar kom toch steeds op hetzelfde uit :')

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 19:43

Ik gerbuik ook nog steeds mij kanger t2 en vv batterijen. Ondertussen wel wat zelfbouwers gekocht en ook een paar modjes, maar de eerste combinatie bevalt me het beste.
Maak nog steeds zelf mijn liquids en probeer ook weleens wat nieuws, maar heb 3 smaken die ik afwissel gedurende de dag. Gold ducat is daar eentje van.

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 20:45

Istick en een aspire tank en ik wissel nogal met liquids al blijft de brandy nut brige favoriet, gelukkig zit e-cig4you om de hoek en daar verkopen ze die nu ook :7
Baal alleen een beetje van onze overheid (nah beetje boel) terwijl in de UK dampen nog net niet in het ziekenfonds zit, doen ze er hier alles aan om het tegen te werken 8)7

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 21:21

Inmiddels al meer dan acht jaar aan het dampen en ik rook ook nog een paar echte sigaretten per dag.
Mijn smaak is en blijft zoethout, heerlijk:-)

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 21:30

Acht jaar! Volgens mij hoor je bij de pioniers! (ik 3.5)

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 21:43

8 jaar geleden ben ik ook begonnen alleen waren de e-peuken toen niet echt om over naar huis te schrijven dus weer gestopt en terug naar de shag.
Maar met de goede spullen van nu ben ik al weer een jaar of 3 aan het dampen met af en toe een echte tussen door.
@harbourlight, zoethout? welk merk als ik vragen mag :~

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 22:02

Wil ik ook weten _O-

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 23:33

http://www.partysmoker.nl/aanbiedingen- ... tions=cart

Deze damp ik. :-)
In het begin was het zeker niet makkelijk, batterijen die na een half uur al op waren, het druppelen was nog niet uitgevonden en dan had je zo'n ampul van watten die af en toe compleet uitgedroogd waren.
Toch vond ik het penmodel nog altijd het lekkerste dampen, wel met druppelen dan :D

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 01:09

En lekken dat die dingen deden -O- soms zat er meer liquid in de verpakking dan in de ampul.
Druppelen heb ik ook nog gedaan, dat ging wel redelijk alleen gingen de ato's maar een week mee en die waren een stuk duurder dan de coil's van nu :+
Partysmoker...ik wist niet eens dat die nog bestond dacht dat Jan er mee opgehouden was 8-)

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 17:23

Nou ik heb de zoethout binnen, ben hem nu ander halve dag aan het dampen maar ik denk niet dat het een blijvertje is.
ik vind de nasmaak niet lekker en die blijft heel lang hangen.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 19:56

Kan ik me wat bij voorstellen. Ik vind bijvoorbeeld zoethout-thee heel lekker maar het verveelt me ook weer snel.