Al blijft t natuurlijk K met een grote U.

Meis, denk heel goed na over wat je zelf wilt. Borsten zijn (meestal) mooi, maar zieke borsten zijn niet gaaf, het weefsel van die borsten liegt dus ook blijkbaar.

Ik kan niet zeggen wat je zou moeten doen, maar je eicellen invriezen zou ik zeker doen, stel voor dat je een lieve vriend/vrindin krijgt of heb. en ooit een kinderwens heb..Je heb nu de kans.
Verder kan ik alleen maar uit eigen ervaring praten, mijn eierstokken moesten weg en ik heb (ik had al 4 kids, wat het veeel makkelijker maakt) heb dus gevraagd dan maar gelijk mijn baarmoeder ook. Ik zou als het mezelf betrof willen dat beide borsten weggehaald werden, niks niet besparend. Ze kunnen ze daarna weer mooi maken en mocht je een kindje krijgen, flesvoeding is ook goed. Het is in mijn ogen geen gemiste kans, het is in mijn ogen alleen een prefentieve voorzorgsmaatregel. en die nieuwe borsten.. tja, komen uit de winkel en gaan vast lang mee. Borsten zijn niet van levensbelang hier in nederland en nepborsten zijn ook mooi. (gaan die ook hangen??