Condooms

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:41

Peerke_ schreef:
Zoals de duitsers mooi zeggen :
"zu große Füße des Mannes, erkennt man seinen Johannes"

Ik dacht dat jij niks anders dan Nederlands kon :+

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:42

Geryon schreef:
Peerke_ schreef:
Zoals de duitsers mooi zeggen :
"zu große Füße des Mannes, erkennt man seinen Johannes"

Ik dacht dat jij niks anders dan Nederlands kon :+

Ik spreek zoveel talen...
Alleen niks zinnigs :')

SteffiiY

Re: Condooms

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:42

Peer kent alleen dit soort zinnen in een andere taal :P

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:44

Peerke_ schreef:
JessAndHope schreef:
Zeg dames... Voor de geïnteresseerde; ik organiseer ook ladies nights :+ :')
Leuke aanrader voor vrijgezellen feest of 18+ Bokt-meeting _O-

Ook voor mannen ? :+

Ja hoor ;) ook men's nights := Alleen wel met iets andere toys ;)

Lara_Silver

SeffiiY: Iemand met iets wat bijna lijkt op een afkeer van seks. Of iemand die hier niet, of enkel met zeer veel ongemak over kan praten. Iemand die praten over seks, de wetenschap dat anderen seks hebben niet kan relativeren.

Hhilde

Pascal schreef:
Ik zal eens horen hoeveel van mijn vriendinnen dat leuk vinden :)

Dat zei ik ook al tegen JAH haha! :D

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:45

JessAndHope schreef:
Peerke_ schreef:
Ook voor mannen ? :+

Ja hoor ;) ook men's nights := Alleen wel met iets andere toys ;)

Pieter en Wouter willen vast mee doen :j

SteffiiY

Lara_Silver schreef:
SeffiiY: Iemand met iets wat bijna lijkt op een afkeer van seks. Of iemand die hier niet, of enkel met zeer veel ongemak over kan praten. Iemand die praten over seks, de wetenschap dat anderen seks hebben niet kan relativeren.

Ja ben ik eigenlijk wel met je eens :) En eigenlijk in het kort: iemand die niets van seks wilt weten of kennen.

Geryon

Maar wat is zo'n ladies night dan eigenlijk? Aangezien je zegt 'andere toys'? Ik zie nu een vet grote orgie voor me met allemaal vrouwen en speeltjes :+

Kipje39

Hahahahhaa mijn vriendinnen zijn er wel voor in denk ik, dat zijn ook allemaal van die geile mutsen..

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:47

Pascal schreef:
Hahahahhaa mijn vriendinnen zijn er wel voor in denk ik, dat zijn ook allemaal van die geile mutsen..

Ik weet wel twee of drie vriendinnen die sowieso wel zouden willen, maar sommigen ook weer echt niet haha!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:48

SteffiiY schreef:
Lara_Silver schreef:

Ja ben ik eigenlijk wel met je eens :) En eigenlijk in het kort: iemand die niets van seks wilt weten of kennen.

Dan ben ik dus niet bepaald preuts.... :')

<<)

Enkel van 1 persoon in de wereld wil ik liever niet weten dat die seks heeft. Ben ik daarom preuts?

Ligt er ook wel aan wat seks voor je betekent. Ik vind seks best wel wat en zou dat echt niet zomaar met een jongen doen. Ben daar ook wel eens preuts over genoemd. :') Maar dat heeft puur te maken met je eigen mening over seks en je normen en waarden vind ik.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:49

Klopt, en als je van 1 persoon niet wilt weten dat hij seks heeft vind ik preuts niet het juiste woord eigenlijk.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:49

Geryon schreef:
Maar wat is zo'n ladies night dan eigenlijk? Aangezien je zegt 'andere toys'? Ik zie nu een vet grote orgie voor me met allemaal vrouwen en speeltjes :+

Nee ;) het is zeker geen orgie, tenzij je dit graag doet met vriendinnen, dan mag je gerust je gang gaan ;)

Het is eigenlijk een soort tupperware party zeg ik altijd. Ik breng een selectie mee van wat ik verkoop en dan kun je eens real life meemaken hoe ze eruit zien, aanvoelen en kan je informatie vragen :j

Binnenkort heb ik een vibo die via skype aan te sturen is }:) Ideaal wanneer vriendlief op zee zit of uitgezonden is ;)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:50

Vibo die via skype aan te sturen is, hahah!

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:51

Hhilde schreef:
Pascal schreef:

Ik weet wel twee of drie vriendinnen die sowieso wel zouden willen, maar sommigen ook weer echt niet haha!

Ohh nee hoor, mijn vriendinnen zijn allemaal zo open geen onderwerp is gek genoeg hahaha..

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:52

Ik ben een keer naar zo'n 18+ tupperware-party geweest... lachen gieren brullen :') Ik vind mezelf niet preuts maar ben ook niet heel vrij maar zo'n avond is wel lachen hoor! Moet je echt een keer meegemaakt hebben, wat er allemaal wel niet bestaat... ongelofelijk!
Ik vraag me altijd nog af, als je zo'n ronddraaiend ding hebt met alle toeters en bellen eraan... kan je daarna nog wel van een man genieten? die zijn toch iets minder spectaculair uitgedosd dan wat ik daar op dat feestje voorbij heb zien komen :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:53

SteffiiY schreef:
Klopt, en als je van 1 persoon niet wilt weten dat hij seks heeft vind ik preuts niet het juiste woord eigenlijk.

Nouuuu, ben ik nou preuts of niet!! :+

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:53

Ilsemarie schreef:
Ik ben een keer naar zo'n 18+ tupperware-party geweest... lachen gieren brullen :') Ik vind mezelf niet preuts maar ben ook niet heel vrij maar zo'n avond is wel lachen hoor! Moet je echt een keer meegemaakt hebben, wat er allemaal wel niet bestaat... ongelofelijk!
Ik vraag me altijd nog af, als je zo'n ronddraaiend ding hebt met alle toeters en bellen eraan... kan je daarna nog wel van een man genieten? die zijn toch iets minder spectaculair uitgedosd dan wat ik daar op dat feestje voorbij heb zien komen :')

Die vind ik ook echt uber over de top :') Moet er zelf niet aan denken zo'n ding te hebben eigenlijk.

Ik verkoop iets anders dan de standaard toys ;) Meer thuis in het staal en RVS...

En ja }:) Ook heel veel dingen speciaal voor de man...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:54

Het lijkt mij ook wel grappig :'). Volgens mij is het echt hilarisch vooral als je met mensen samen bent die daar ook gewoon de lol van in zien :).

Geryon

JessAndHope schreef:
Geryon schreef:

Nee ;) het is zeker geen orgie, tenzij je dit graag doet met vriendinnen, dan mag je gerust je gang gaan ;)

Het is eigenlijk een soort tupperware party zeg ik altijd. Ik breng een selectie mee van wat ik verkoop en dan kun je eens real life meemaken hoe ze eruit zien, aanvoelen en kan je informatie vragen :j

Binnenkort heb ik een vibo die via skype aan te sturen is }:) Ideaal wanneer vriendlief op zee zit of uitgezonden is ;)

Hahah wat een grappig ding _O-

Wel leuk zo'n tupperware partye. Lijkt me net als Ilsemarie wel grappig ja. Niet voor eigen gebruik, maar lijkt me wel grappig om te zien wat er allemaal bestaat :P

Hhilde

Pascal schreef:
Ohh nee hoor, mijn vriendinnen zijn allemaal zo open geen onderwerp is gek genoeg hahaha..

Ik heb er maar één waar je het echt met alles over kunt hebben, en nog wel iemand die ook zo is, maar daar kan ik niet langer dan 10 minuten mee praten want dan vliegen we elkaar in de haren en dat werkt dus niet :D De rest is of extreem preuts, of onzeker erover.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 20:56

Hhilde schreef:
Pascal schreef:

Ik heb er maar één waar je het echt met alles over kunt hebben, en nog wel iemand die ook zo is, maar daar kan ik niet langer dan 10 minuten mee praten want dan vliegen we elkaar in de haren en dat werkt dus niet :D De rest is of extreem preuts, of onzeker erover.

Zo'n vriendin heb ik ook... alleen vliegen we elkaar op de geile manier in de haren bij zo'n gespreksonderwerp :')

Voor de liefhebbers, mochten jullie een ploegje hebben of interesse hebben... PB-box is open ;)

Geryon

Hhilde schreef:
Pascal schreef:

Hier ook maar eentje geloof ik :P
Wel jammer dat dat niet werkt tussen jullie twee! Iemand waar je echt met alles wat over kunt hebben is zo fijn :D
Maar, je kan toch ook gewoon bijv. seks niet leuk genoeg vinden ofzo? Ik heb een vriendin die seks gewoon niks aan vind en het ook echt niet wilt doen, maar die is niet preuts of onzeker.
Ik snap haar echt niet trouwens, maar oke :+

Hhilde

Hahaha, nou, ik niet op die manier, meer om elkaar de ogen uit te krabben :o Geen vriendinnen dus haha!