Peerke_ schreef:Zoals de duitsers mooi zeggen :
"zu große Füße des Mannes, erkennt man seinen Johannes"
Ik dacht dat jij niks anders dan Nederlands kon
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lara_Silver schreef:SeffiiY: Iemand met iets wat bijna lijkt op een afkeer van seks. Of iemand die hier niet, of enkel met zeer veel ongemak over kan praten. Iemand die praten over seks, de wetenschap dat anderen seks hebben niet kan relativeren.
En eigenlijk in het kort: iemand die niets van seks wilt weten of kennen. SteffiiY schreef:Lara_Silver schreef:SeffiiY: Iemand met iets wat bijna lijkt op een afkeer van seks. Of iemand die hier niet, of enkel met zeer veel ongemak over kan praten. Iemand die praten over seks, de wetenschap dat anderen seks hebben niet kan relativeren.
Ja ben ik eigenlijk wel met je eensEn eigenlijk in het kort: iemand die niets van seks wilt weten of kennen.
Maar dat heeft puur te maken met je eigen mening over seks en je normen en waarden vind ik. Geryon schreef:Maar wat is zo'n ladies night dan eigenlijk? Aangezien je zegt 'andere toys'? Ik zie nu een vet grote orgie voor me met allemaal vrouwen en speeltjes
het is zeker geen orgie, tenzij je dit graag doet met vriendinnen, dan mag je gerust je gang gaan 

Ideaal wanneer vriendlief op zee zit of uitgezonden is
Hhilde schreef:Pascal schreef:Hahahahhaa mijn vriendinnen zijn er wel voor in denk ik, dat zijn ook allemaal van die geile mutsen..
Ik weet wel twee of drie vriendinnen die sowieso wel zouden willen, maar sommigen ook weer echt niet haha!

Ik vind mezelf niet preuts maar ben ook niet heel vrij maar zo'n avond is wel lachen hoor! Moet je echt een keer meegemaakt hebben, wat er allemaal wel niet bestaat... ongelofelijk!
Ilsemarie schreef:Ik ben een keer naar zo'n 18+ tupperware-party geweest... lachen gieren brullenIk vind mezelf niet preuts maar ben ook niet heel vrij maar zo'n avond is wel lachen hoor! Moet je echt een keer meegemaakt hebben, wat er allemaal wel niet bestaat... ongelofelijk!
Ik vraag me altijd nog af, als je zo'n ronddraaiend ding hebt met alle toeters en bellen eraan... kan je daarna nog wel van een man genieten? die zijn toch iets minder spectaculair uitgedosd dan wat ik daar op dat feestje voorbij heb zien komen
Moet er zelf niet aan denken zo'n ding te hebben eigenlijk.
Meer thuis in het staal en RVS...
Ook heel veel dingen speciaal voor de man... JessAndHope schreef:Geryon schreef:Maar wat is zo'n ladies night dan eigenlijk? Aangezien je zegt 'andere toys'? Ik zie nu een vet grote orgie voor me met allemaal vrouwen en speeltjes
Neehet is zeker geen orgie, tenzij je dit graag doet met vriendinnen, dan mag je gerust je gang gaan
Het is eigenlijk een soort tupperware party zeg ik altijd. Ik breng een selectie mee van wat ik verkoop en dan kun je eens real life meemaken hoe ze eruit zien, aanvoelen en kan je informatie vragen
Binnenkort heb ik een vibo die via skype aan te sturen isIdeaal wanneer vriendlief op zee zit of uitgezonden is
Pascal schreef:Ohh nee hoor, mijn vriendinnen zijn allemaal zo open geen onderwerp is gek genoeg hahaha..
De rest is of extreem preuts, of onzeker erover. Hhilde schreef:Pascal schreef:Ohh nee hoor, mijn vriendinnen zijn allemaal zo open geen onderwerp is gek genoeg hahaha..
Ik heb er maar één waar je het echt met alles over kunt hebben, en nog wel iemand die ook zo is, maar daar kan ik niet langer dan 10 minuten mee praten want dan vliegen we elkaar in de haren en dat werkt dus nietDe rest is of extreem preuts, of onzeker erover.

Hhilde schreef:Pascal schreef:Ohh nee hoor, mijn vriendinnen zijn allemaal zo open geen onderwerp is gek genoeg hahaha..
Ik heb er maar één waar je het echt met alles over kunt hebben, en nog wel iemand die ook zo is, maar daar kan ik niet langer dan 10 minuten mee praten want dan vliegen we elkaar in de haren en dat werkt dus nietDe rest is of extreem preuts, of onzeker erover.