Ik heb trouwens ook juist altijd heel sensibele paarden. Kan daar juist heel goed mee. Vaak wordt ik juist erg kriegel van die dooie dodo's

Mijn ervaring met de Ritalin Retard tot nu toe: erg fijn!
(heb het al één hele dag nu)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
martinique schreef:Jeetje DarkDreamer, wat een verhaal! Ik ben ook altijd wel gepest, en op de middelbare school kreeg ik ook altijd te horen dat ik er niet uit haalde wat er in zit, en er is ook nooit verder gekeken, heb de diagnose dan ook pas sinds vorig jaar.. Maar zo als bij jou vind ik wel echt heftig hoor.. En als jij naar het HBO wilt moet je niet denken dat je het niet kunt uiteraard, maar misschien kun je van tevoren goede gesprekken hebben daar en kijken waar zij jou hulp kunnen bieden. Ik heb dan maar een jaartje hbo gedaan, maar ik merkte dat wij ook veel dingen in groepjes moesten doen, en dat helpt bij sommige mensen ook heel erg.
Mandarijn12 schreef:Hebben jullie tips voor die chaotische drukke en springerige buien?
Ladybird schreef:Ik werd vroeger ook altijd op de basisschool gepest.. als ik daar nu op terug kijk, denk ik dat het voor de grootste gedeelte toch misschien wel aan mij lag omdat ik me niet begrepen voelde. .
Wat ik ook echt vaak merk ik is dat ik toch echt anders denk als de gemiddelde nederlander.. dingen zijn voor mij heeel onlogisch, waaruit toch blijkt dat iedereen dat 'normaal' vind..
word eigenlijk best wel gek vanmezelf.. heb echt teveel prikkels..
Peppertree schreef:Jeetje. Ik blijf het verbazingwekkend vinden hoeveel dingen herkenbaar zijn. Geinig, maar ook een beetje raar, aangezien ik dacht dat ik de enige was die zo ' anders' was.