Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Micha_ schreef:Dat is dus de redenatie van m'n moeder. Je 'mag' er geen meer laten zetten. Je hebt meteen een grote gedaan, als je nou met een kleintje was begonnen.
Waarmee steevast mijn antwoord is dat ik toch niet eerst een kleine neem alleen om 'het uit te proberen'
Yolien schreef:Nee, Ami is bij niet London Ink volgens mij.
Hier nog steeds aan het bedenken waar ik mijn tekst wil laten zetten.
Zijn ook wel 4 volle regels, dus moet wel op een relatief groot oppervlak staan, omdat ik al tot de conclusie ben gekomen dat kleinere letters over 20 jaar bijna onleesbaar zullen zijn.
En dan wil ik hem wel zichtbaar voor mezelf, dus achterkant valt al af.
xkimmx schreef:Ik heb er drie op mijn ribben.Ik wil graag een tattoo en vind eigenlijk van die kleine zwaluwen wel leuk en een mooie betekenis hebben. Vrijheid vind ik erg belangrijk en zwaluw schijnt een betekenis van vrijheid te hebben. Ik zou alleen niet zo goed een plek weten , wil het in ieder geval op een bedekte plek hebben. Misschien mijn schouderblad.. Mijn ouders vermoorden me denk alleen als ik met een tattoo thuis kom.. Wil het denk pas over een jaar maar wil er goed over nadenken dus ik kijk alvast rond! Iemand hier met een tattoo van zwaluw(-en) ?
jolienrotti schreef:haha, dat is ook een manier om je ouders over te halen!
gaaf, wat ga je donderdag laten zetten? en wat voor tatoeage's heb je al? ik ben daar altijd al heel erg in geintresseerd, wat mensen voor tatoeages hebben, en wat (eventueel als hun het willen vertellen) het verhaal er achter is!
Marjo_x schreef:jolienrotti schreef:haha, dat is ook een manier om je ouders over te halen!
gaaf, wat ga je donderdag laten zetten? en wat voor tatoeage's heb je al? ik ben daar altijd al heel erg in geintresseerd, wat mensen voor tatoeages hebben, en wat (eventueel als hun het willen vertellen) het verhaal er achter is!
Ik laat donderdag een schaakstuk op mn onderarm zettenerg veel zin in!
Heb een kers op de binnenkant van mijn rechterenkel en op mn schouderblad een pijl
Marjo_x schreef:jolienrotti schreef:haha, dat is ook een manier om je ouders over te halen!
Ik laat donderdag een schaakstuk op mn onderarm zettenerg veel zin in!
Heb een kers op de binnenkant van mijn rechterenkel en op mn schouderblad een pijl