Rauwe paprika is inderdaad een lekker fris gezind tussendoortje.
Net als middageten lekker gekookt! (vanavond geen tijd dus brood)
Broccolie met aardappels en koolvis, jammie!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xApple schreef:Ik zie dat jullie ook aan lijstjes doen. Dat vind ik wel fijn want
zou het wel fijn vinden om af en toe commentaar/tips te krijgen
Ochtend: magere yoghurt met handje Kellogs (naturel)
Tussendoor:/
Middag: 3 volkoren crackers 1x 20+ smeerkaas, 2x 20+ komijnekaas , cup a soup tomaat
Tussendoor: appel, 2 kiwi's
Avond: aardappelen, bloemkool, stukje vlees, activia yoghurt (0% vet, 0 suiker)
En heb vandaag les 4 van start to run gedaan en ga vanavond paardrijden.
Zo is het niet te weinig toch?
Oja, ik drink op een dag 2 tot 2,5 liter water
xApple schreef:Oke dankje
Ik probeer vooral veel op suikers en vetten te letten (want die heb ik nu
weinig op, toch..), de eiwitten en
koolhydraten heb ik niet zoveel verstand van eerlijk gezegd.. Het lijstje dat ik nu heb
is dat qua koolhydraten en eiwitten niet goed dan?
(wat heb je trouwens een leuk onderschrift !)
Eleandra schreef:Er is misschien een muesli die jullie aan zouden kunnen raden? Het liefst gewoon uit de supermarkt.Ik zou hem dan eventueel nog mixen met wat havermout, om het gezonder te maken.
Eleandra schreef:Veel verschillende smaakjes daarin zie ik, welke variatie heb jij?Volgens mij is dat trouwens cruesli toch..? Is hij dan niet juist ongezond?
Negerzoen schreef:Kan ik me goed voorstellen Monique!Ik ben inmiddels zover dat mijn broeken echt nog net blijven hangen. Dat is fijn en frustrerend tegelijk
Ze zitten namelijk echt niet mooi meer maar de andere broeken die ik nog heb liggen zijn nog aan de kleine kant..
Hoeveel je nodig hebt is voor iedereen verschillend.. vaak zie je op internet wel van die dingen waarmee je wat uit kan rekenen. Ik kwam met zo'n ding ooit uit op een verbruik van iets meer dan 1700kcal als ik helemaal niks deed. Maar ik beweeg aardig wat dus verbrand je natuurlijk meer. Ik vind voor mezelf een inname van calorieën tussen de 1300 en 1400 wel mooi en daar doe ik het ook goed op
@ Eleandra: ja allemaal overgetypthaha. Ik kan blind typen dus dan gaat het gelukkig snel :p