Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amykimmie schreef:Slik sinds gister de pil, omdat ik nogal heftig menstrueer.
Alleen nu was ik het alweer bijna vergeten, om te slikken.
Hoe doen jullie dat? Geheugensteuntje oid? Ik ben echt een kneus met dat soort dingen namelijk...
En wat als ik ooit 1 dag vergeet?
Tis momenteel puur voor de menstruatie, niet om niet zwanger te worden.
Zoek schreef:Ik heb endometriose en moet nu aan de prikpil, ze willen zien of dat gaat helpen en ik niet meer ga menstrueren. Ik lees verschillende verhalen over de prikpil en zoveel gewichts toename, hebben mensen hier ervaring met de prikpil?
YouthReiner schreef:Zoek schreef:Ik heb endometriose en moet nu aan de prikpil, ze willen zien of dat gaat helpen en ik niet meer ga menstrueren. Ik lees verschillende verhalen over de prikpil en zoveel gewichts toename, hebben mensen hier ervaring met de prikpil?
Ik gebruik nu ongeveer een jaar de prikpil en ben bijna 10 kilo aangekomen. Ik vind het niet zo'n probleem omdat ik eerst veel te licht was en nu een gezond gewicht heb. Mijn menstruatie is wel helemaal weg, op 2 druppels bloed per 3 maanden na ofzo. Het grote nadeel voor mij was, dat ik een libido van 0,0 heb gekregen. Ik ben nu pas gestopt met de prikpil en wil mss overgaan op een spiraaltje..
Lidewijke schreef:Zo, ben aan mijn 1e stopweek gekomen met de Nuvaring. Ik haal'm er op zaterdag uit, wil dat zeggen dat de nieuwe erin moet op zaterdag of op zondag?
Mlheddema: ben je zeker dat je niet gewoon een infectie hébt? Als je vindt dat het daarop lijkt?
Geen ervaring met de prikpil, hoor wel dat je er vervroegd osteoporose van kan krijgen..
amykimmie schreef:Wordt je ook dikker door de normale pil die je moet slikken?
En ik las ook dat je tussen de menstruatie bloed kunt verliezen, weet iemand of dit veel voorkomt en of het dan ook echt veel bloed is?