hilly200 schreef:Upendo, oi daar weet ik niet zo een twee drie antwoord op ik heb zelf eerst een hele tijd met mijn goed kant gekauwd. Later als er wat in kwam kreeg ik dat er verder wel uit met een prikker als het er zo niet uit ging..
Cayenne: Dat is pijnlijk, heel veel sterkte alvast! Denk dat het trouwens niet meer gehecht kan worden, lijkt mij alleen dat dat kan wanneer de wond nog vers is.
Ja, ik kauw ook nog met de goede kant en dingen als rijstkorrels krijg ik er met wat moeite ook wel uit, maar ik heb net 4 keer een spuitje geleegd met gewoon water en toen kwamen er een paar kleine dingen uit, moet er niet aan denken wat er gebeurt als dat was blijven zitten..
Ohhh.. Jemig zeg. Dat is heftig.. En na die operatie is dat helemaal niet meer, of vullen ze het gewoon aan? Blijft het dan geen vicieuze cirkel?
Ik zal dan ook maar geen afspraken plannen 

Ben benieuwd. Lijkt me eng onder zo'n lakentje en dat je niets meer ziet maar wel hoort dat ze in je mond aan het boren en doen zijn. Ik wil altijd graag alles zien.
Maar laatste kies is nu ook aan het doorkomen en mijn wangen zijn aan de binnenkant helemaal kapot bij die laatste kies. Waarschijnlijk bijt ik continue op mijn wang denk ik. Maar als ik dan in de spiegel kijk, en ik zet mijn tanden op elkaar zit mijn wang er niet tussen (snappen jullie het nog?