. De placenta ligt bij mij aan de bovenkant. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik beval sowieso in het ziekenhuis, thuis wordt hier niet gedaan of je moet het speciaal aanvragen..woon gelukkig maar 10 min van het ziekenhuis

D_Travis schreef:Ik ga ook in het ziekenhuis bevallen. Ik zou ook een bed beneden moeten zetten, lijkt me niks en bovendien hoeven de buren mijn bevalling ook niet live door de muren en ramen mee te maken. Zou ik me heel onprettig bij voelen.
Tessie mag ik vragen waarom je op medische indicatie moet bevallen?
Ik merk het tijdens mijn gewone cyclus al, laat staan als je zwanger bent en die dingen in veelvoud door je lichaam gieren!
. Arme buikspieren...
Bijvoorbeeld je ouders/schoonouders. SuperLiesje schreef:Die laatste weken gaan vast niet snel genoeg voorbij!
Vanaf wanneer begonnen de dikke buiken een beetje te groeien hier? En wat ik ook altijd leuk vind om te weten: hoe hebben jullie het de omgeving verteld?Bijvoorbeeld je ouders/schoonouders.

. Heb toen gewoon leggings gedragen, die ik nu nog steeds draag. Ik heb 2 positiebroeken (heb niet zoveel centen over voor een hele nieuwe garderobe die ik over 4,5 maand toch weer weg kan gooien
).
. Meteen maar een voedingsbh, alhoewel het natuurlijk afwachten is of die nog lekker zit na de bevalling. Maar goed, gewone BH's zijn in mijn maat net zo duur, dus kan ik net zo goed deze gok wagen
.