Rustig aan sliertje..... Hier vandaag fijn de verjaardag van mamma gevierd. Nu thuis....nieuwe pc (2e hands van pappa) effe aan het installeren....laptop is 'dood'. Morgen nog 2 wasjes draaien en spullen klaarmaken voor maandag en aankomende week voor als ik bij me ouders logeer. Morgenmiddag nog achter jurytafel zitten bij wedstrijd waterpolo. Maandagochtend vroeg eruit nog even onder de douche, pappa komt mij rond half 8 halen. I.v.m spits e.d dan maar wat vroeger in zh zijn beter als te laat. Hoop wel dat het door gaat ben snipverkouden op dit moment...... Ik zal als het gaat etc wel zo snel mogelijk update plaatsen...... Voor nu....laters......
sandorra
Geplaatst: 16-02-14 10:45
Met koorts, knallende kopppijn, ontzettend verkouden en fikse keelpijn op bed..... . Hopenlijk zakt het af.....straks weer uitstel.....
Mirranda
Geplaatst: 16-02-14 11:45
Das niet best Sandorra. Ik geloof niet dat ze opereren als je zo verkouden bent.
Keandra
Geplaatst: 16-02-14 12:13
Oei sandorra. Vrees dat dat niet zal doorgaan als je zo ziek bent. Hoop dat je morgen een pak beter bent.
Vrijdag ben ik weer bij de orthopeed geweest. MRI uitslag was helaas onduidelijk... De orthopeed en ik hadden verwacht duidelijkheid te krijgen over het kraakbeenletsel. Er was geen duidelijk oedeem van het beenmerg te zien rondom het letsel (wat je wel zou verwachten bij een actief proces). De orthopeed durft dus nog steeds niet met zekerheid te zeggen dat de pijn afkomstig is van het kraakbeenletsel. Het plan is nu om een SPECT CT te laten maken (een CT met radio-actief contrastmiddel, http://www.insideradiology.com.au/pages ... wDCKZF-Wg0 ) en om mijn knie volledig uit te verdoven. Met het uitverdoven verdooft hij al mijn banden, het kapsel en de menisci. Hetgene dat niet uitverdoofd wordt, is het kraakbeen. Dus als de verdoving werkt, is het niet mijn kraakbeen die voor de pijn zorgt. En andersom, als het wel werkt, is het hoogstwaarschijnlijk mijn kraakbeen. De aanvraag voor de SPECT CT ligt nu bij de verzekering, en als ik daar de uitslag van heb gaan we uitverdoven.
De orthopeed zei me dat hij zeker weet dat er nog een operatie moet komen, maar de vraag is wat er dan moet gebeuren. Kraakbeen fixen of iets anders.
Dit hele proces gaat in ieder geval nog weken duren (voordat we een operatie kunnen plannen). Tot die tijd mag ik niet veel, omdat we niet goed weten of er iets kapot is en nog verder kapot zal gaan. Dit betekent ook definitief dat ik mijn master moet gaan stilleggen/uitstellen. Aankomende week dus een gesprek bij de studie-adviseur om dat te gaan regelen. Het komende semester zal er voor mij dus anders uit komen te zien, en moet nu gaan bedenken wat ik wil.
Ik baal... heel hard...
Mirranda
Geplaatst: 16-02-14 20:33
@nexthorse: Inderdaad onwijs balen dat het nu nog niet duidelijk is wat de pijn veroorzaakt. Hopelijk doet dat uitverdoven dat wel en mag blijken waar het hem precies in zit.
Vandaag op bed gelegen.... voel me beter als vanmorgen...Morgen vol goede moed naar ziekenhuis.....Hoop dat het door mag en kan gaan....
sandorra
Geplaatst: 17-02-14 09:34
Inmiddels in zh aangekomen.....in de wachtkamer nog even wachten.....Nu gieren de zenuwen wel door mijn buik heen....Gelukkig voel ik mij een stuk beter als gisteren. Het is nog geen 100%.....Controles e.d moeten nog gebeuren.
Zo inmiddels 09.09....lig op de kamer op bed. 11.15 aan de beurt.....
Heel veel succes vandaag Sandorra, hopelijk kan je operatie gewoon doorgang vinden en is dat probleem opgelost!
Miranda40
Geplaatst: 17-02-14 10:19
Sandorra heel veel sterkte en succes vandaag. Nexthorses wat een enorme tegenvaller . Ik hoop voor je dat er met het uitverdoven wat uitkomt. Sterkte!!!
Hier 2 dagen aanwezig geweest bij dressuur- en springwedstrijd (secretariaat). Zaterdag wel stalmaatje geholpen met vlechten en voorlezen. Aan het eind van de dag behoorlijk last van knie. Gisteren dacht ik een hele meid te zijn maar het vele lopen is toch nog niet goed. Vannacht belabberd geslapen. Gelukkig vandaag fysio.
Sandorra; heel veel succes vandaag! Nexthorse; wat vervelend zeg, hoop ook voor je dat het uitverdoven werkt. Miranda40; vervelend dat je zoveel last hebt! Succes bij de fysio vandaag.
Hier gaat het met vlagen, ik doe nu veel zittend werk en dat is ook niet altijd fijn. Heb geregeld aan het eind van de dag veel last, meer als dat ik een dag gewoon loop en zit. Het begint nu ook lastig te worden omdat het niet meer alleen aan de binnenkant van mijn knie zit, maar ook uitloopt naar bovenop mijn knie. Toch een beetje angstig, dacht eindelijk te weten wat het was, maar nu gaat de pijn ook weer ergens anders zitten.
Succes Sandorra, gelukkig kan het wel doorgang vinden!!!
Nexthorse: balen dat jij nog steeds geen zekerheid hebt.... Hopelijk gaat het uitverdoven wel wat opleveren en kun je toch pijnvrij worden. Hopelijk kun je er met je studiebegeleider uit komen hoe nu je studie verder in te richten, kun je niet eerst alle theorie doen?
Miranda40: Hopelijk is het vandaag beter en kan je toch wat doen bij de fysio.
Iejoor: Hmm lastig dat de pijn nu ook nog gaat verplaatsen.....
Keandra
Geplaatst: 17-02-14 11:49
Heel veel succes Sandorra.
Miranda, hoop dat het vandaag toch beter gaat. Iejoor, herken je klachten. Straks hebben we hetzelfde voor.
Ik ben ook ziek thuis nu. Keelontsteking. gisteren opgekomen maar nog geen paniek gehad. Maar vanacht amper geslapen en dus maar naar HA gegaan. Ze zullen op mijn werk ook klagen dat ik weer ziek ben, maar nu is het iets anders dan het knietje vorige keer.
Dat heb je achter de rug in elk geval Sandorra. Nu herstellen en hopelijk ben je snel pijnvrij en fit genoeg om naar huis te kunnen, dat is toch vele malen fijner als het ziekenhuis. Ik ben benieuwd wat er nou uiteindelijk uit kwam.
Keandra
Geplaatst: 17-02-14 16:45
Veel beterschap. Nu hopen dat je snel pijnvrij bent.
Dokter geweest er zat een losse deel van een schroef in mijn knie deze verwijderd samen met losse botfragmenten. en knie van binnen weer schoongemaakt.
Keandra
Geplaatst: 17-02-14 18:18
Dus die schroef is terug geplaatst (of andere gestoken, soit)? Hoe is de pijn nu? al wat beter?
Sorry, wel meegelezen maar verder nog niet weer gereageerd hier, heel slecht van mij.
Nou Sandorra beterschap zeg. Hopelijk zakt de pijn snel af.
Wat vervelend iejoorr
Oh bah nexthorse, Kan me heel goed voorstellen dat je baalt zeg, was ook vast niet het nieuws waar je op zat te hopen.
sandorra
Geplaatst: 17-02-14 20:35
Nachtje logeren in zh.....te veel pijn.....toen ik van po-stoel naar bed ging flauw gevallen, eten etc kwam er ook weer uit......Medicijnen tegen beroerdheid gehad.