Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elanor schreef:Authentic, de bolletjes heten dempers of 'string silencers'. Het zijn hele dunne strookjes (nep)bont. Je wikkelt ze heel strak rond/door de pees heen. Ze dempen inderdaad het geluid aanzienlijk, en ook voel je de boog minder natrillen in je hand.
Zijn jullie trouwens al begonnen bij de vereniging waar jullie je hadden aangemeld?
Elanor schreef:Maar geen zorgen hoor PaardAap, onder een trekkracht van 12 lbs - zoals jouw boog waarschijnlijk - komt het allemaal niet zo nauw. De pijl krijgt dan toch amper een schop die hard genoeg is om 'm überhaupt te laten buigen en qua afstand wil je daarmee ook geen gekke dingen. Lekker doorgaan met die carbondingen denk ik, in elk geval zit 'b' dan wel goed.
Elanor schreef:Wat tof Ashley, dat is wel een hele bijzondere gelegenheid om workshops te geven. Kan me voorstellen dat je daar trots op bent, het klinkt echt heel geslaagd.
Jammer dat je even wat minder tijd hebt om te schieten. Druk met je nieuwe baan al denk ik? Kan me voorstellen dat dát even prioriteit heeft.
Ashley5 schreef:Ik heb een tijdelijke vakantiebaan die inderdaad veel tijd op zich neemt. Helaas de laatste weken ook nog een hond in laten slapen, mijn ex het huis uit, nog steeds gedoe met mijn paard.
Dus dat feestje was leuk om tussendoor te doen! Vooral toen ze zo onder de indruk waren toen ik met mijn eigen boog ging schieten die natuurlijk een tikkeltje harder ging!
Ik zie dus eigenlijk ook wel een beetje uit naar het 3D schieten!