[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sweetgirl1

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 23:39

Morgen om 19:00 ben ik aan de beurt,, vindt t echt spannend wat kan ik tegen de zenuwe doen? weet wel dat je in ieder geval goed moet eten

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 08:49

@Treace, inderdaad goed eten! Dat vroeg hij gisteren nog aan mij toen ik in de stoel lag ;-) Of ik goed gegeten had!!

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 09:00

Goed eten idd, genoeg suikers in je systeem :)

dinsdag dinsdag dinsdag *\o/*

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 09:17

Vanavond is het dan zo ver.. spannend

AranelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 10:22

Afbeelding

Een -kwalitatief slechte- foto van de mijne :D
Zit er nu ongeveer een maand op denk ik, jeukte enorm op m'n voet toen 'ie ging vervellen :=

De detail zie je niet zo, maar het is een roofvogel, van dichtbij zie je ook de veren aan de uiteinden en onderkant van de vleugels :j

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 12:26

Voor mij komt het ook snel dichtbij *\o/* Over iets meer dan 2 weken krijg ik het ontwerp. Ben zo benieuwd, denk dat het echt heel mooi wordt! En 1 juni is de grote dag!

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 12:35

Saaarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 14:56

Horsii_mine schreef:
Hoezo raden ze je af nog een tattoo te zetten? :=
En, FOTO! :D

omdat het mij echt heel veel pijn doet |( (daarom hadden ze deze keer verdovend spul aangeboden)
ik heb nog geen foto gemaakt van deze keer zal ik nog even doen. Deze had ik in het vorige topic geplaatst, hier was die net gezet:
http://desmond.imageshack.us/Himg528/sc ... es=landing

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 14:58

ik heb 2 tatoos een trible op me onder rug en bij elke uitsteeksel een letter van de naam van me kids
een hart op mijn boven arm met de naam van mijn favo kat. ( nu moet ik er nog 1 van mepaard) maar ik durf niet meer. hahaha bij die trible ging het mis met me haah

ps saaar ik had ook een zalf die verdoofde hoor daarna pas daar heengegaan haah

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 15:27

Saaarr schreef:
Horsii_mine schreef:

omdat het mij echt heel veel pijn doet |( (daarom hadden ze deze keer verdovend spul aangeboden)
ik heb nog geen foto gemaakt van deze keer zal ik nog even doen. Deze had ik in het vorige topic geplaatst, hier was die net gezet:

Maar het doet bij heel veel mensen heel veel pijn, waarom zou dat betekenen dat je het niet moet laten doen?

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 15:36

Zeker kleur is volgens mij een stuk gevoeliger :j En die plek zeker ook, ik vond m'n vogeltje daar ook onwijs pijn doen.

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 16:26

Dieuwke_ schreef:
Kent iemand deze artiest?
http://www.tattooluckyshot.nl/

ik ken wel iemand die daar een tattoo heeft laten zetten. ziet er keurig uit.

Shoran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 17:27

Ik benaltijd al een stille meelezer geweest, maar morgen om 6 uur heb ik een afspraak staan.
Hij moet in mijn lies komen, van maximaal 3 cm hoog. Ik wil een paardenhoofdje, ik heb al een roosje daar staan. Iemand nog leuke ideeen? Ik ben zelf ook al aan het googelen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 17:29

GewoonNoor schreef:
Ik benaltijd al een stille meelezer geweest, maar morgen om 6 uur heb ik een afspraak staan.
Hij moet in mijn lies komen, van maximaal 3 cm hoog. Ik wil een paardenhoofdje, ik heb al een roosje daar staan. Iemand nog leuke ideeen? Ik ben zelf ook al aan het googelen..

Ok hier wil ik even op reageren, je gaat hem morgen laten zetten maar je weet nog niet wat? Is dat niet een beetje raar? Wil je niet goed nadenken over je ontwerp?

Shoran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 17:31

@Joolien, ik snap je heel goed! Ik weet al dat ik een hoofd van mijn paardje neer wilt zetten, maar meer in de soort stijl zit ik de twijfelen.. Het punt is dat ik het graag zwart-wit wil houden. Ik heb uiteraard ontwerpen, maar ik zit te twijfelen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 17:32

GewoonNoor schreef:
@Joolien, ik snap je heel goed! Ik weet al dat ik een hoofd van mijn paardje neer wilt zetten, maar meer in de soort stijl zit ik de twijfelen.. Het punt is dat ik het graag zwart-wit wil houden. Ik heb uiteraard ontwerpen, maar ik zit te twijfelen :+

Oh ok ik dacht al. ;)

Shoran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 17:52

Warbling schreef:
Zeker kleur is volgens mij een stuk gevoeliger :j En die plek zeker ook, ik vond m'n vogeltje daar ook onwijs pijn doen.

Voor mij was het juist andersom, de lijntjes deden wat pijn af en toe. Maar van het kleuren voelde ik weer helemaal niets...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 17:54

Saaarr schreef:
Horsii_mine schreef:

Ik denk wel dat er een verschil is tussen pijn hebben en het niet kunnen verdragen. Denk dat de laatste misschien voor jou geldt. Beetje jammer :=

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 19:07

Mijn ma en ik zijn van plan om nog voor ik op reis ga allebei een tatoeage te laten zetten, best spannend zo :Y)
We weten alleen nog niet precies waar (bij wie/door wie) we ze willen laten zetten en ik ga al weg in Augustus, dus we hopen dat we nog op tijd ergens een plekje kunnen vinden. En het liefst even voor ik weg ga in verband met in de zon komen e.d. Het lijkt me toch wel een fijn idee dat hij helemaal geheeld is voor ik het vliegtuig in stap.

We zitten te denken aan Tattoo Frenkey in Den Haag, is er iemand hier met ervaringen? Van wat we op de site kunnen zien vinden we het er goed uit zien en ik heb er al eens piercings laten zetten, dat ik ze al een beetje 'ken' lijkt me wel fijn.

Verder denkt mijn moeder er over om een vogel (raaf) te laten zetten, niet zo groot. En ik zit over grottekeningen (als het kan ook het liefst een beetje in bruintinten of in ieder geval niet te strak, ik wil wel echt die sfeer houden) te denken op mijn schouderblad. Alleen dat is natuurlijk wel meteen redelijk groot, maargoed, eens moet de eerste keer zijn .. :=

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 19:11

Ik wil nog 1 met een foto van me paardje op me schouderblad. alleen ik durf echt niet meer.

@colorado altijd kijken naarhoe schoon zoon zaak is
ik ben er ooit bij 1 binnen gelopen stof lag overal waar je zien kon dus snel weg gelopen
het hartje heb ik bij tatoo bob gezet
en de trible bij een in klazienaveen( lekker ver uit elkaar lol)

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 19:23

@ Colorado: Wat leuk! :D Ik was zelf heel tevreden over Metallic Art in Oud Rijswijk (beetje reclame maken O:) ) Die man is ook heel aardig enzo! En zijn vrouw was ook wel eens op de manege, weet niet of je haar kent.. Maar goed dat is meer offtopic ;)

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 20:05

Hee, jij hier, leuk :D Jaa! Ik vind het wel spannend hoor haha, bij mijn tongpiercing werd ik achteraf niet goed doordat ik me zo zenuwachtig had gemaakt, ik voelde het piercen amper :') Ik ga even kijken op hun site, jouw tattoo blijf ik gaaf vinden! Ik ken niet zo veel mensen op de manege, dus ik gok van niet :P Het lijkt me wel leuk om haar zo nu en dan tegen te komen, ik zou er elke keer over beginnen als ik haar tegen kwam, arme vrouw haha!

Ik loop sowieso nog even naar binnen om de afspraak te maken en even rond te kijken/vragen, dan zal ik er inderdaad op letten of het schoon is, ik wil geen ontstekingen of enge dingen :=
Waarom durf je niet meer? Had je zo'n last bij de vorige? Dat lijkt me wel lastig, dan maak je je al helemaal zenuwachtig van te voren natuurlijk.

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 20:12

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 21:22

Zo erg is het toch hopelijk niet :')
"You're a freakin' weirdo, get your filthy hands off of me, they're filthy and this f*cking hurts!" Om het maar even allemaal achter elkaar te plakken. Oh heerlijk _O- "and you're gay!"

Even op mijn huid gekrabbeld. Zoiets wil ik ook al heel lang, of in ieder geval, op deze plek. Misschien dat dat een beter begin is, ook qua budget op dit moment haha. Het is overigens een botje, mocht het niet helemaal duidelijk zijn :)

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 21:39

Als je een botje wilt, is het op die plek verstandig om hem heel duidelijk te laten zetten, omdat het daar nogal snel vervaagd.