_MC_ schreef:Heeft er hier iemand al wel eens iets gehoord over Nuvoryn? of het zelf getest? Ik heb een stukje gelezen van het consumentennieuws, die schijnen het getest te hebben en volgens hun werkt het ook prima... maar jah, ik ben eigenlijk altijd heel sceptisch over dit soort 'wonder' pilletjes... maar deze wekte toch mijn nieuwschierigheid...
Nee nog nooit van gehoord wel van die pillen die je bij de kruidvat etc kan kopen.. ik ben bang dat mischien die pilletjes wel ondersteuning bieden maar denk niet dat het een wonder middel is.. zo well.. doe mij er maar 500 ! lol
Ik weet niet meer of ik me hier al aangemeld had ? Maare voor de zekerheid nog maar eventjes
Ik ben 26 jaar en op het moment helaas 101,4 en maar 168 cm ... tja een propje ben sinds ongeveer 4 dagen begonnen met zel dieeten niks van de dieetiste helpt en ik kom vaak eerder aan van een dieet dan dat ik afval. Ben nu gewoon bezig.. minder snoepen en wat minder eten aangezien ik ook niet heel veel kan bewegen door een ziekte.
Ik dacht er zelf aan om te gaan hardlopen, mijn zus heeft namelijk zo een programmatje.. maar kan me herinneren dat de uwv me een aantal jaren geleden afraade om met overgewicht te gaan hardlopen, iemand hier ervaringen mee ?