Krachttraining voor vrouwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Re: Krachttraining voor vrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 20:27

Ik ben vorige week begonnen, nog bezig met schema samenstellen... maar wil strakker worden en wat meer spieren! Mooier model.

Wel benieuwd naar een foto!

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 20:31

Ik ben altijd al gespierd aangelegd, en had al een beetje spierballen.. In rust (ontspanning) zie je niks en heb ik gewoon een normaal hand/arm, maar ik rek HEEEL VEEL waardoor mijn spieren langer worden en je het dus ook niet snel zult zien.. Resultaat van 2 maanden trainen.. (maar dan krijg ik wel op mn donder hoor mijn coaches zijn harde, 1 is officier :') )

http://img594.imageshack.us/img594/2817/armfoto.jpg

Deze foto net gemaakt, zonder training vooraf, ik heb vooral gespierde schouders door het deadliften en sqauten maar ook paard rijden enzo..
Wanneer ik zo foto maak na trainen zit het er nog wat heftiger uit..

Maar dit zit niemand normaal ook niet als ik een kort tshirtje aan heb.. Ik ga nu ook veel richten kwa buik spieren

(haal zo weer weg)
Laatst bijgewerkt door Nicole op 28-02-12 20:41, in het totaal 3 keer bewerkt

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 20:32

zo dat noem ik nog ff armen :P

ToushieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 20:32

Ojajoh schreef:
zo dat noem ik nog ff armen :P

inderdaad

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 20:36

Hallelujah! Kom ik aan met m'n kwabjes. :')

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 20:39

ik heb niet eens een zichtbare bicep :')

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 20:39

Ik val nog mee hoor vergeleken een andere bokker hier haha :P daar ben ik nog niks bij :P

Maar om jullie niet af te schrikken, zo zien ze er alle daags uit zonder kracht er op uit te oefenen..
Afbeelding

Met mijn camera (toch wel een 4 kilo) Beetje inspanning dus (iets oudere foto)
Afbeelding

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 20:42

Maar zijn die foto's ook al van het trainen? Dus eigenlijk dezelfde 'fase' als nu? Wat een verschil dan zeg!

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 20:45

_Kiki_ schreef:
Maar zijn die foto's ook al van het trainen? Dus eigenlijk dezelfde 'fase' als nu? Wat een verschil dan zeg!

Toen trainde ik ook al (maar vrijwel zonder rekken) en maar 1 keer per week en vaak ook niet..

Ik kan je zeker zeggen dat mijn armen er nu ook zo uit zien als ik er geen kracht op zet..
Doordat je heel veel rekt (2 a 3 keer per dag en goed voor en na het trainen) worden spieren langer zo heb je niet opgekropte grote giga ballen maar langere spieren die pas iets gaan doen wanneer je wat van ze vraagt (om het maar zo uit te leggen)

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:13

Frustratie hier.. wil me aanmelden bij http://forum.dutchfitness.com/ maar hij blijft aangevenL ''The answer given for the random question was incorrect.'' Kak zooi ben geen mongool ofzo die geen woord fitnes over kan schrijven :') verschillende browsers geprobeerd ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:30

Nicole schreef:
Ik val nog mee hoor vergeleken een andere bokker hier haha :P daar ben ik nog niks bij :P

haha, iemand hier in het topic bedoel je :D, ze heeft echt super gespierde armen idd.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:31

Mindim schreef:
Nicole schreef:

haha, iemand hier in het topic bedoel je :D, ze heeft echt super gespierde armen idd.

Ja zeg dat, ik was al trots op dit haha tot ik dat zag :') maarja ze heeft jaren ervaring.. vind super knap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:38

Ik kom ook wel aan jouw biceps hoor, zeker wel. Alleen ben ik qua postuur vrij smal en mijn armen zijn dus minder fors. Maar als ik train dan is het soms helemaal erg. Ik begin op het ogenblik de vleugels aan de achterkant van mijn oksel te ontwikkelen, train mijn rug vrij veel.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:42

Mindim schreef:
Ik kom ook wel aan jouw biceps hoor, zeker wel. Alleen ben ik qua postuur vrij smal en mijn armen zijn dus minder fors. Maar als ik train dan is het soms helemaal erg. Ik begin op het ogenblik de vleugels aan de achterkant van mijn oksel te ontwikkelen, train mijn rug vrij veel.

Foto *\o/*
Hoe lang doe je het nu?

Ik train inderdaad rug ook behoorlijk en krijg ze ook.. Maar ik ben niet smal gebouwd maar iets zwaarder (niet dik)
Wanneer ik train en klaar ben en dan voor de spiegel sta is altijd vet :P geef toch een gaaf gevoel in zo korte tijd

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:48

Even voor de fanatiekelingen :P Ik wil vanaf morgen ook beter om mijn eetgewoontes gaan letten.
Alleen ik zit een beetje te worstelen met het ontbijt en lunch. Ik lust namelijk geen bruin brood of volkoren producten. Het zal geheid een "tussen de oren" dingetje zijn, maar ik ga er werkelijk over mijn nek van. :=
Wat kan ik nou eten als goed ontbijt en lunch?

Edit: oja, ik ben ook een piepert wat betreft groente. Als groente ergens door heen zitten zoals in soep of een maaltijd lust ik het wel, maar zo los vind ik het niet te nassen. Alleen rode paprika gaat er dan nog wel zo in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:51

Ik train nu een jaar of 2. Vroeger wel veel met mijn armen gedaan, ik heb aan sloeproeien gedaan en daar krijgen je armen een flinke training :D, in die tijd ook gefitnessed.
Ik train veel in de halterhoek voor de spiegel. Momenteel veel aan de rug en schouders en borst, omdat ik deze sterker wil maken na een breuk aan mijn sleutelbeen. Maar binnenkort stap ik over op een ander schema en wil ik iets meer armen trainen. Ik train minimaal 3 maal in de week, ik probeer het daarbij te houden. Nu kan ik een week niet trainen en voel ik me gelijk papzakkerig, als ik 5 keer in de week train, wordt dat helemaal erg :D

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:51

annepaardoes schreef:
Even voor de fanatiekelingen :P Ik wil vanaf morgen ook beter om mijn eetgewoontes gaan letten.
Alleen ik zit een beetje te worstelen met het ontbijt en lunch. Ik lust namelijk geen bruin brood of volkoren producten. Het zal geheid een "tussen de oren" dingetje zijn, maar ik ga er werkelijk over mijn nek van. :=

Edit: oja, ik ben ook een piepert wat betreft groente. Als groente ergens door heen zitten zoals in soep of een maaltijd lust ik het wel, maar zo los vind ik het niet te nassen. Alleen rode paprika gaat er dan nog wel zo in.

Ik eet ook alleen wit/tarwe brood en meestal met hagelslag is dat ook funest?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:52

annepaardoes schreef:

Wat is je doel, wil je afvallen of niet? Of gewoon een gezonder eetpatroon?

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:53

Mindim schreef:
annepaardoes schreef:

Wat is je doel, wil je afvallen of niet? Of gewoon een gezonder eetpatroon?

Ik wil wel een paar kilo kwijt ja. Ik wil weer strakker in mijn vel komen.

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:54

Lust je wel gekookte eitjes of havermout en (magere) melk of cruesli of iets van brinta.
Tussen de middag een salade? of zelf broodjes gezond maken dat je groente binnen krijgt?
Vis op brood?

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:55

Mindim schreef:
Ik train nu een jaar of 2. Vroeger wel veel met mijn armen gedaan, ik heb aan sloeproeien gedaan en daar krijgen je armen een flinke training :D, in die tijd ook gefitnessed.
Ik train veel in de halterhoek voor de spiegel. Momenteel veel aan de rug en schouders en borst, omdat ik deze sterker wil maken na een breuk aan mijn sleutelbeen. Maar binnenkort stap ik over op een ander schema en wil ik iets meer armen trainen. Ik train minimaal 3 maal in de week, ik probeer het daarbij te houden. Nu kan ik een week niet trainen en voel ik me gelijk papzakkerig, als ik 5 keer in de week train, wordt dat helemaal erg :D

Ooh dat had ik vorige week zo erg, voelde me vies vet dik na een week niet trainen :')

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:56

Havermout als ontbijt? Heeft een goede verzadigingsfactor. Soms maak ik er pap van met melk (even koken) maar ik eet het erg vaak met karnemelk als ontbijt :j Maargoed, daar moet je ook maar net weer van houden.

En verder ga je dingen wel leren eten als je ze vaker eet, al zal dat wel moeilijk zijn voor jou, maar misschien kan je beginnen met dingen die je 'niet zo lekker vindt' maar waar je niet meteen van over je nek gaat.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:57

Hanneke84 schreef:
Lust je wel gekookte eitjes of havermout en (magere) melk of cruesli of iets van brinta.
Tussen de middag een salade? of zelf broodjes gezond maken dat je groente binnen krijgt?
Vis op brood?

Nee :') := _O- Oh jeetje wat erg.
Vis op brood is wel een idee. Ik ben voornamelijk een vis en vlees eter.

debsoleino

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:57

Zoo weer even een uurtje gekickbokst! Wat is het toch heerlijk! :D
Morgen krijg ik weer een nieuw schema! Ik ben erg benieuwd!

Nu we het over eetpatroon hebben. Ik vind het moeilijk om geen snoepjes en koekjes te eten! :D

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:58

annepaardoes schreef:
Hanneke84 schreef:
Vis op brood?

Nee :') := _O- Oh jeetje wat erg.
Vis op brood is wel een idee. Ik ben voornamelijk een vis en vlees eter.

Ik heb het zelfde hoor, lus ook geen sla :( wou dat ik het luste