Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Kiki_ schreef:Maar zijn die foto's ook al van het trainen? Dus eigenlijk dezelfde 'fase' als nu? Wat een verschil dan zeg!
Mindim schreef:Nicole schreef:Ik val nog mee hoor vergeleken een andere bokker hier hahadaar ben ik nog niks bij
haha, iemand hier in het topic bedoel je, ze heeft echt super gespierde armen idd.
Mindim schreef:Ik kom ook wel aan jouw biceps hoor, zeker wel. Alleen ben ik qua postuur vrij smal en mijn armen zijn dus minder fors. Maar als ik train dan is het soms helemaal erg. Ik begin op het ogenblik de vleugels aan de achterkant van mijn oksel te ontwikkelen, train mijn rug vrij veel.
annepaardoes schreef:Even voor de fanatiekelingenIk wil vanaf morgen ook beter om mijn eetgewoontes gaan letten.
Alleen ik zit een beetje te worstelen met het ontbijt en lunch. Ik lust namelijk geen bruin brood of volkoren producten. Het zal geheid een "tussen de oren" dingetje zijn, maar ik ga er werkelijk over mijn nek van.![]()
Wat kan ik nou eten als goed ontbijt en lunch?
Edit: oja, ik ben ook een piepert wat betreft groente. Als groente ergens door heen zitten zoals in soep of een maaltijd lust ik het wel, maar zo los vind ik het niet te nassen. Alleen rode paprika gaat er dan nog wel zo in.
annepaardoes schreef:Even voor de fanatiekelingenIk wil vanaf morgen ook beter om mijn eetgewoontes gaan letten.
Alleen ik zit een beetje te worstelen met het ontbijt en lunch. Ik lust namelijk geen bruin brood of volkoren producten. Het zal geheid een "tussen de oren" dingetje zijn, maar ik ga er werkelijk over mijn nek van.![]()
Edit: oja, ik ben ook een piepert wat betreft groente. Als groente ergens door heen zitten zoals in soep of een maaltijd lust ik het wel, maar zo los vind ik het niet te nassen. Alleen rode paprika gaat er dan nog wel zo in.
Mindim schreef:annepaardoes schreef:Even voor de fanatiekelingenIk wil vanaf morgen ook beter om mijn eetgewoontes gaan letten.
Wat is je doel, wil je afvallen of niet? Of gewoon een gezonder eetpatroon?
Mindim schreef:Ik train nu een jaar of 2. Vroeger wel veel met mijn armen gedaan, ik heb aan sloeproeien gedaan en daar krijgen je armen een flinke training, in die tijd ook gefitnessed.
Ik train veel in de halterhoek voor de spiegel. Momenteel veel aan de rug en schouders en borst, omdat ik deze sterker wil maken na een breuk aan mijn sleutelbeen. Maar binnenkort stap ik over op een ander schema en wil ik iets meer armen trainen. Ik train minimaal 3 maal in de week, ik probeer het daarbij te houden. Nu kan ik een week niet trainen en voel ik me gelijk papzakkerig, als ik 5 keer in de week train, wordt dat helemaal erg
Hanneke84 schreef:Lust je wel gekookte eitjes of havermout en (magere) melk of cruesli of iets van brinta.
Tussen de middag een salade? of zelf broodjes gezond maken dat je groente binnen krijgt?
Vis op brood?
annepaardoes schreef:Hanneke84 schreef:Lust je wel gekookte eitjes of havermout en (magere) melk of cruesli of iets van brinta.
Tussen de middag een salade? of zelf broodjes gezond maken dat je groente binnen krijgt?
Vis op brood?
Nee![]()
![]()
Oh jeetje wat erg.
Vis op brood is wel een idee. Ik ben voornamelijk een vis en vlees eter.