Ik heb van de week weer 2 nieuwe potjes gehaald, een van GOSH, weet even niet hoe hij heet, is een lila SE. En nog een lichtroze LE van Catrice Samen voor maar 3,50
xDramaQueen
Geplaatst: 24-03-12 22:22
ìk heb neons van color club, vind ik persoonlijk fijner dan de china glaze
2de rij linkerkant staan alle neons uit de collectie 4de rij die van china glaze, had ook de groene van china glaze maar zoals ik al zei vind ik cc fijner
Nou, na 6 lagen zit de China Glaze neon roze erop... Had geen zin in basecoat en aangezien mijn basecoat een beetje lichtroze is, dekt het een stuk beter als die er wél onder zit. Wat een ellende voor roze nagels. Gelukkig droogt CG dan wel weer heel snel.
Mavelle
Geplaatst: 24-03-12 23:08
Haha, mij ChG is ook zo droog! Net Cowboy Fanatic erop gesmeerd,niet superzomers volgens mij maar ach, ga morgen toch snowboarden
Grappig, bij mij droogt ChG echt voor geen meter! Ben ik echt de enige of zijn er meer die problemen hebben met de droogtijd van ChG?
Eigenlijk is het meer de uithardtijd van ChG. Hij is vrij snel droog, maar uitharden doet hij niet zonder een goede topcoat. Kan hem 's ochtends om 9 uur gelakt hebben en dan de volgende dag staat mijn dekbed nog steeds in mijn nagels
Droogtijd oke, houdbaarheid op nagels met ChG hopeloos. Maar misschien had ik geen 2 paarden moeten vlechten vandaag? Wel een voordeel, ik haal straks de restjes eraf en kan dus morgen weer iets nieuws doen.