Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annett1990 schreef:Annett1990 schreef:iemand nog tips voor mij ? Ik ga de naam van mn paard laten zetten met een steigerend paardje er bij maar weet geen plek.. iemand??
et zou wel fijn zijn aangezien het een centraal tattoo is en je niet zelf nog een topic mag openen hiervoor dat er ook gereageerd word op andere mensen zoals mij hierboven dus.. Heb al 20.000 keer iets geplaatst maar niemand reageerd op mijn vragen...snoetie schreef:mag de tattoo zichtbaar zijn?
Ja
Wendy_Komen schreef:Heb wel een antwoord. Als je niet weet waar je hem wilt laten zetten, NIET zetten!
Je moet enkel een tattoo laten zetten als je een geweldig idee hebt, en een perfecte plaats ervoor weet. "Ik wil iets op mijn schouder maar weet nog niet wat." "Ik wil een hoefijzer maar ik weet nog niet waar." "Ik wil een tattoo maar weet nog niet waar en wat." Sorry, maar dan zou ik toch zeer afraden er 1 te nemen.
Je zit er de rest van je leven mee, en dan moet je dus wel zeer zeker zijn van zowel je tattoo als de plek.
Sheran schreef:*Stille meelezer meldt zich*
Heb net weer even het hele topic doorgelezen en wat een prachtige dingen komen er voorbij. Ik vind vooral alle ontwerpen met vogels heel mooi.
Ik sluit me trouwens helemaal aan bij Wendy_Komen: als je ergens onzeker over bent: niet doen!
Het verbaast me trouwens dat ik hier geen Latijnse uitspraken voorbij zie komen, ik ben aangenaam verrast. Ik ben moderator op een forum voor Latijn en Grieks en het aantal vertaalaanvragen is enórm! En dan denk ik: waarom zou je iets op je lijf willen hebben dat je zelf niet eens kan lezen...
Sheran schreef:Het verbaast me trouwens dat ik hier geen Latijnse uitspraken voorbij zie komen, ik ben aangenaam verrast. Ik ben moderator op een forum voor Latijn en Grieks en het aantal vertaalaanvragen is enórm! En dan denk ik: waarom zou je iets op je lijf willen hebben dat je zelf niet eens kan lezen...
Sheran schreef:Het verbaast me trouwens dat ik hier geen Latijnse uitspraken voorbij zie komen, ik ben aangenaam verrast. Ik ben moderator op een forum voor Latijn en Grieks en het aantal vertaalaanvragen is enórm! En dan denk ik: waarom zou je iets op je lijf willen hebben dat je zelf niet eens kan lezen...
Sheran schreef:*Stille meelezer meldt zich*
Heb net weer even het hele topic doorgelezen en wat een prachtige dingen komen er voorbij. Ik vind vooral alle ontwerpen met vogels heel mooi.
Ik sluit me trouwens helemaal aan bij Wendy_Komen: als je ergens onzeker over bent: niet doen!
Het verbaast me trouwens dat ik hier geen Latijnse uitspraken voorbij zie komen, ik ben aangenaam verrast. Ik ben moderator op een forum voor Latijn en Grieks en het aantal vertaalaanvragen is enórm! En dan denk ik: waarom zou je iets op je lijf willen hebben dat je zelf niet eens kan lezen...