[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

YMJArabians

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 17:15

Helemaal het nieuwe tattoo topic gemist :+ Ik ga alles even vluchtig bijlezen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 17:18

Succes :P

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 17:27

Ik zit al heeeeel lang over een tattoo na te denken, en nu weet ik het zeker.
Sowieso wil ik 3 muzieknootjes achter mn oor, hoe chlichè, maar toch; ik dans al zowat mn hele leven en ik
hou van muziek, waarom oor? Omdat je het met je oren luistert :+

Maar nu wil ik ook deze, degene die ik als eerst wil laten zetten (15x10):
Afbeelding

Ook in die kleuren, maar de sommige lijnen moeten korter en wat minder, anders wordt het tooo much vind ik.
Ik wil hem op mijn linkerzij en dan aan de bovenkant (kant van je borst zegmaar om het zo uit te leggen :P ).

Nu zat ik erover na te denken om hem in Londen te laten zetten.
Ik ga daar binnenkort met met mijn moeder naar toe.
Iemand ervaringen mee?
En een brutale vraag, hoeveel schatten jullie deze tattoo? Ben al in een aantal shops geweest, maar telkens waren ze bezig, op 1 na en die gaf een schatting van 200-250 euro.

Alvast bedankt :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 18:02

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:55

s_casper: Mooie tattoo, ben benieuwd hoe die wordt als ie echt is gezet! Betekenis is ook erg mooi :)

Aprils_joke: Wat een stoere moeder heb jij! En een prachtige tattoo! Niet mijn smaak, maar hij is erg gaaf gezet!

Even snel 2 dingen die eruit springen voor mij :) Zit na te denken over m'n volgende tattoo. Momenteel het geld er nog niet voor, en gezien m'n andere net anderhalve maand terug is gezet ben ik ook nog niet van plan de komende maanden 1 te laten zetten. Maar nadenken over een ontwerp is altijd leuk :)
Zal ook als t lukt even een foto maken van m'n vlinders nu ze bijgewerkt zijn.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 23:01

Ik zit er al heel lang over na te denken, maar wil nu toch wel erg graag..

Ik wil graag een kleine korte krachtige zinnetje hebben getatoeëerd.. waar weet ik nog niet en wat voor tekst.. moeilijk...
Vind ik ook erg mooi
http://themesbank.com/blog/wp-content/u ... tattoo.jpg

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 23:57

Annett1990 schreef:
Annett1990 schreef:
iemand nog tips voor mij ? Ik ga de naam van mn paard laten zetten met een steigerend paardje er bij maar weet geen plek.. iemand??

et zou wel fijn zijn aangezien het een centraal tattoo is en je niet zelf nog een topic mag openen hiervoor dat er ook gereageerd word op andere mensen zoals mij hierboven dus.. Heb al 20.000 keer iets geplaatst maar niemand reageerd op mijn vragen...

snoetie schreef:
mag de tattoo zichtbaar zijn?

Ja :)

Heb wel een antwoord. Als je niet weet waar je hem wilt laten zetten, NIET zetten!

Je moet enkel een tattoo laten zetten als je een geweldig idee hebt, en een perfecte plaats ervoor weet. "Ik wil iets op mijn schouder maar weet nog niet wat." "Ik wil een hoefijzer maar ik weet nog niet waar." "Ik wil een tattoo maar weet nog niet waar en wat." Sorry, maar dan zou ik toch zeer afraden er 1 te nemen.
Je zit er de rest van je leven mee, en dan moet je dus wel zeer zeker zijn van zowel je tattoo als de plek.

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 23:59

Wendy_Komen schreef:
Heb wel een antwoord. Als je niet weet waar je hem wilt laten zetten, NIET zetten!

Je moet enkel een tattoo laten zetten als je een geweldig idee hebt, en een perfecte plaats ervoor weet. "Ik wil iets op mijn schouder maar weet nog niet wat." "Ik wil een hoefijzer maar ik weet nog niet waar." "Ik wil een tattoo maar weet nog niet waar en wat." Sorry, maar dan zou ik toch zeer afraden er 1 te nemen.
Je zit er de rest van je leven mee, en dan moet je dus wel zeer zeker zijn van zowel je tattoo als de plek.

amen _/-\o_

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:01

*Stille meelezer meldt zich* :D

Heb net weer even het hele topic doorgelezen en wat een prachtige dingen komen er voorbij. Ik vind vooral alle ontwerpen met vogels heel mooi.

Ik sluit me trouwens helemaal aan bij Wendy_Komen: als je ergens onzeker over bent: niet doen!

Het verbaast me trouwens dat ik hier geen Latijnse uitspraken voorbij zie komen, ik ben aangenaam verrast :). Ik ben moderator op een forum voor Latijn en Grieks en het aantal vertaalaanvragen is enórm! En dan denk ik: waarom zou je iets op je lijf willen hebben dat je zelf niet eens kan lezen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:03

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-02-23 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:10

ik heb trouwens toch iets anders als tekst onder mijn tattoo bedacht

pamoja daima , dat betekend . voor altijd samen

In het swahiili

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:26

Hier ook een stille meelezer :)
Ben zelf nog veel te jong vind ik zelf, maar dat neemt niet weg dat ik ervan geniet ervan te dromen of naar te kijken ;)
Misschien durf ik de stap binnen een paar jaar te zetten, maar beter nog even wachten dan later spijt krijgen van een impulsieve beslissing!
Wat een prachtige ideeën allemaal, moet zeggen marshaha dat ik ook wel heeeeeel benieuwd ben haha :P (sorry je bent het pb's sturen waarschijnlijk al strontbeu)

edit typo

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 00:49

Ik heb 2 jaar nagedacht over mijn eerste tattoo :j dus dat is wel een goede beslissing van je

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 09:52

Bij mij ging t allemaal best snel maar ik was ook echt wel zeker van mijn keuzes en de plaatsen.

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 10:30

Sheran schreef:

Heb net weer even het hele topic doorgelezen en wat een prachtige dingen komen er voorbij. Ik vind vooral alle ontwerpen met vogels heel mooi.

Ik sluit me trouwens helemaal aan bij Wendy_Komen: als je ergens onzeker over bent: niet doen!

Het verbaast me trouwens dat ik hier geen Latijnse uitspraken voorbij zie komen, ik ben aangenaam verrast :). Ik ben moderator op een forum voor Latijn en Grieks en het aantal vertaalaanvragen is enórm! En dan denk ik: waarom zou je iets op je lijf willen hebben dat je zelf niet eens kan lezen...

Ik heb wel een Latijnse uitspraak :)
Velle est posse. Heb voor latijns gekozen omdat ik het een hele mooie taal vind en persoonlijk nooit een nederlandse zin zou laten zetten.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 10:56

Sheran schreef:

maar je weet toch wat het betekent ,wat je laat plaatsen, waarom zou je daarvoor de hele taal moeten beheersen :?

ik laat over 3 weken ook iets in het Noors zetten, ik weet wat het betekent........en dat ik gekozen heb voor Noors heeft dus met de achtergrond van het hele verhaal te maken

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 10:58

Charmaiineee prachtig idee,maar vind de prijzen wel een beetje absurd :oo

ik wou trouwens al jong tattoo's maar mijn moeder zei,wacht maar tot je 18 bent....
ik was 26 toen ik mijn eerste liet zetten,puur omdat ik niet zomaar iets wou laten plaatsen en zolang ik niks had, deed ik het niet....

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:15

@Ojajoh: Ja dat vond ik ook! Een vriendin van mij heeft mama papa op haar lies en dat kostte 70,-..
Maar ik ben maar in 1 winkel geweest.

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:52

Sheran schreef:

Hier ook 'n Latijnse tekst. :j
Heb 5 jaar Latijn gehad op de middelbare, dus kan wel redelijk wat 'begrijpen' maar het is sowieso geen spreektaal dus daarvoor vind ik het niet heel relevant.
Genoeg mensen die gék zijn van de oudheid en alles wat erbij komt maar geen woord Latijn begrijpen, dan vind ik 't niet gek als je voor een Latijnse tekst zou gaan.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:08

Ik heb een tibetaanse tekst, ik kan het zelf niet lezen maar ik weet de betekenis. Daarbij zit die van mij op een zichtbare plek en niet iedereen hoeft mijn betekenis te weten.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:16

Ik vraag me altijd af als mensen iets in een andere taal laten zette, of dat dan gewoon een willekeurig gekozen taal is omdat het er leuker uit ziet/niet voor iedereen te lezen is, of dat die taal ook echt iets betekent voor hen?

Zoals een tekst in het Swahili, zoals ik hierboven zie. Of Tibetaans. Ben wel benieuwd?

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:17

Wat ik wil is in het Engels, omdat ik het mooier vind. Maar daarbij weet ik wel wat er staat.
Maar inderdaad, net zoals wat @Spirit zich afvraagt, ik vraag mij dat ook wel af..

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:45

Sheran schreef:

Hier ook een Latijnse tekst... Alis volat propriis

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:46

Ik heb een tibetaanse tekst. Ik leef veelal volgens de boeddhistische zienswijze en heb dus ook een connectie met tibet daardoor. Daarnaast vind ik het een prachtig schrift en hoeft niet iedereern te weten wat er op mijn arm staat...

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:08

Ik bedoel ook meer wat Spirit bedoelt. Ik merk vaak dat ze het alleen 'cool' vinden om het in het 'Latijns (jaja)' te hebben staan. En als je dan een vertaling geeft van een prachtige Engelse zin vragen ze zich af of de vertaling niet anders kan, of dit niet goed is en dat niet goed is, want zo is het niet zo mooi...
En mensen die gewoon vertrouwen op vertaalmachientjes... je wil toch niet met fouten op je lijf lopen?