Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mallootje schreef:Iemand die een mooie donkergrijze lak kent? Liefst zonder glitters erin
Glossi schreef:Is Nubar zulke slechte kwaliteit lak of ik heb ik zonder te weten een paar nepperts gekocht? Ze komen bij nailbudgetstore vandaan. Kan me bijna niet voorstellen dat ze nep zijn omdat ze normaal daar 6,95 kosten en nu afgeprijsd waren. Maar jeetje wat een poedersuiker! Gister heeft het wel 6 uren gedroogd voor ik op bed ging. Nagels nog gecheckt voor het slapen gaan en raad eens? Vanmorgen stond mijn bed in mijn nagels gedruktheb er nu 2 lagen scale effect lak over gedaan. Nu zie je het bijna niet meer. Al mijn geduld gister voor niets geweest. *baalt*
Skessa_ schreef:![]()
Heb ik ook. It's time to rock
xDramaQueen schreef:1. Strawberry Fields. Gorgeous pink creme with a noticeable gold shimmer to it.
2. Flip Flop Fantasy. Extremely bright neon coral pink.
3. Electric Lilac. Periwinkle purple glitter.
4. For Audrey. Tiffany Blue creme.
5. Ruby Pumps. Stunning red glitter.
6. Lemon Fizz. Pastel yellow creme.
7. Meteor Shower. Dark blue with multi-colored glitter.
8. Flying Dragon. Bright purple with purple and blue fine glitter.
9. Fortune Teller. Black with chunky orange glitter.
10. Four Leaf Clover. Intensely bright teal green creme.
vonneke schreef:Ik denk dat ik op school eens ga vragen of ik wat lakjes mag bestellen. Ik ben namelijk docent biologie en verzorging en het is natuurlijk hartstikke leuk om een lesje nagel/handverzorging te organiseren hihi
Glossi schreef:Hoe is color club? Vergelijkbaar met ChG? Het hangt dan misschien ook van het lakje af. Morgen ga ik een andere op doen als ik nog nagellak remover kan vinden. Denk dat ik maandag eerst de stad in moet
apple01 schreef:Welke collectie zou ik kopen:
A) De Nice Stems
http://www.phoenixbeautylounge.com/prod ... -color.gif
B) Miss Universe
http://blog.beautycollection.com/wordpr ... opiuni.jpg
Misschien kan ik beide tegelijk kopen...
xDeena_ schreef:Wat vinden jullie van mijn nagels??
xDramaQueen schreef:net even nail art geprobeerd voor morgen..
NatassJa schreef:Leuk DQ! Vind de witte leuker!
Heb net m'n nageltjes weer gedaan.
Essence Vampire's Love Hunt Me If You Can + Essence Hello Halo
Bewust onscherp, dan zie je tenminste de "Halo"
Skessa_ schreef:Zijn wel meer merken met zulke soort glitters hoor![]()
Ik heb deze:
De 3e van links
Mallootje schreef:Iemand die een mooie donkergrijze lak kent? Liefst zonder glitters erin