Sauna liefhebbers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Re: Sauna liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 12:43

Hhaha jij was 1 van de zwevende hoofden in het bad? :P
Kun je wel zwemmen met al die balletjes?

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 12:58

ja ik had een zweefhoofd, was net een ijsbreker :P
Was jij er ook?
Je kunt alleen heel rustig met schoolslag heen en weer dobberen, echt zwemmen lukt niet, dat vond ik wel jammer zeker gezien de temperatuur van het bad. Vond het namelijk redelijk frisjes, dus dan is een beetje doorzwemmen wel fijn om op temperatuur te komen/blijven maar dat wil dus niet echt (of naja ik zag het 1 man doen maar die ballen schieten dan alle kanten op, geen gezicht :+ )

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 13:00

Haha nee, maar had foto's gezien en t ziet er echt grappig uit :')

Hmmm dat is wel jammer, ik houd van echt even stukje fijn zwemmen. En brrr als je dan alleen kunt dobberen.

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 22:17

Spa zuiver zeggen ze wel wat van hoor als mensen aan elkaar zitten of aan het praten zijn. Vind het een hele mooie sauna. Boven kan je ook nog enigzins rusten. Ik vind alleen het eten en drinken echt veel te duur. Thermen bussloo is nog steeds mijn favoriet! Daarna deverana en dan zuiver. En daarna veluwse bron, thermen holiday en elysium.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 22:24

madeliefw schreef:
Spa zuiver zeggen ze wel wat van hoor als mensen aan elkaar zitten of aan het praten zijn. Vind het een hele mooie sauna. Boven kan je ook nog enigzins rusten. Ik vind alleen het eten en drinken echt veel te duur. Thermen bussloo is nog steeds mijn favoriet! Daarna deverana en dan zuiver. En daarna veluwse bron, thermen holiday en elysium.

De keer dat ik er was waren er mensen aan het seksen in het kruidenbad, en nee hoor, daar werd niets van gezegd, zelfs niet na melding hiervan...
De keer dat wij er waren waren boven de hele dag al die bedden bezet, konden alleen nog net aan aan de bar zitten. Maar goed, voor de rest van de faciliteiten zou ik er toch nog weer heen gaan :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 22:27

Seksen in het kruidenbad? := jeetje, hoe onbeschaamd :oo
Die vonden het zeker ook wel leuk dat er mensen toekeken?!

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 22:30

Ik ben ook zeker wel een saunaganger. In t begin veel naar de Zwaluwhoeve geweest maar t daar nu echt helemaal mee gehad. Man wat een fabriek is dat geworden. Zo zonde.
Eerder was er een vrij lage maximum voor t aantal mensen op een dag.
Nu lijken ze wel iedereen binnen te laten :=

Ik zweer echt bij de Veluwse Bron!
Alleen zo jammer dat ie zo duur is.
En in de middel of nowhere.

Pas in Hilversum geweest, heel klein maar was geen hond dus heel fijn.
Binnenkort naar Lunteren.
Iemand daar ervaring mee?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 22:32

Corelli schreef:

Ik heb al mensen zien frunniken in het zwembad en in de sauna....
Niet in die hoor, in een andere en nee t was geen 'speciale' sauna :')

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 22:34

Corelli schreef:

Yep, ze kickten er duidelijk op... Wij iets minder :r

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 00:50

vreselijk ja. Hmm heb zelf gelukkig andere ervaringen bij Spa Zuiver, misschien was het niet zo druk toen ik er was. Toen stond er veel personeel om die badjes heen en waarschuwden ook bij aan elkaar zitten en luid praten. Ben ook een keer met badkledingdag gegaan, omdat we geen andere dag konden, maar dat is echt vreselijk. Dan pas zie je iedereen naar elkaar kijken en begint het keuren... Dat is op normale dagen toch echt een stuk minder, komt er een heel ander publiek. Raad dan ook aan als je iets onzekerder bent over je lichaam toch op een normale dag te komen want dan kijken mensen echt een stuk minder naar elkaar.

Maar wat vinden jullie nu wel of niet kunnen in een sauna? Soms wordt er al wat van gezegd als je hand in hand loopt, een arm om iemands schouder slaat of losjes tegen elkaar aanzit in badjas. Vind ik zelf prima hoor dat ze er wat van zeggen, maar soms wordt er iets te snel iets van gezegd (niet tegen mij hoor, ik gedraag mij als een non als ik met vriendlief ben, doodsbang dat iemand wat zegt haha).

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 07:40

Bovenstaande vind ik allemaal echt nog kunnen :j net als een vluchtig kusje, geen probleem
Ik vind tongzoenen te ver gaan, evenals bij elkaar op schoot zitten in een badje ofzo

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 08:36

Zelfde als Corelli, al moet ik zeggen dat wij in de sauna helemaal van elkaar afblijven, vind het niet zo nodig om elkaar constant aan te raken, zoals ik bij veel stellen wel zie. Komt thuis wel weer :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 08:39

Als ik met mijn vriend ga, dan doet hij dat voor mij dus dan vind ik 'm die dag altijd heel lief :))
Maar verder dan een aai over zijn rug of een snel kusje gaat het niet hoor ;)

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 09:40

De keer dat ik bij zuiver was waren er trouwens maar 2 mensen qua personeel, waarvan 1 gastvrouw, dus dat verklaart misschien ook wel wat...

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 13:42

nou, als personeel er niets van zou zeggen zou ik zelf mn mond wel opentrekken hoor, zoiets kan gewoon echt niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 13:44

Wij houden elkaars hand wel eens vast als we in de saunatuin lopen, of binnen als het glad is: ik glij nogal snel onderuit.

Verder zitten we wel eens tegen elkaar aan in de jacuzzi of met badjassen op een bank in een relaxruimte, maar we zitten echt nooit op een andere manier aan elkaar, ik kan me daar bij anderen enorm aan ergeren, dus dan doe ik het zelf ook niet.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 13:53

opisop_shop schreef:
nou, als personeel er niets van zou zeggen zou ik zelf mn mond wel opentrekken hoor, zoiets kan gewoon echt niet!

Ik had eigenlijk ook van mezelf verwacht dat ik dat zou doen, maar puntje bij paaltje had ik toch het lef niet :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 13:59

Ik vind dat je dat soort dingen niet hoort te doen waar anderen bij zijn. Denk wel dat ik een opmerking zou maken.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 16:27

madeliefw schreef:
Maar wat vinden jullie nu wel of niet kunnen in een sauna? Soms wordt er al wat van gezegd als je hand in hand loopt, een arm om iemands schouder slaat of losjes tegen elkaar aanzit in badjas. Vind ik zelf prima hoor dat ze er wat van zeggen, maar soms wordt er iets te snel iets van gezegd (niet tegen mij hoor, ik gedraag mij als een non als ik met vriendlief ben, doodsbang dat iemand wat zegt haha).

Keuren, vind ik niet kunnen :')
Maar goed

In de sauna zelf, heb ik geen behoefte aan geplak. Ik plak dan al genoeg :P

Erbuiten ben ik iemand die héél hard kan plakken, maar in het openbaar (dus bvb café of een andere plek waar mensen ons kunnen zien) is hand in hand lopen genoeg voor me.
En dat zou voor mij ook gelden in de welness zeg maar

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 16:31

mijn levensmotto: plak = jak :')
Ik heb echt niets met mensen die in het openbaar (of thuis met mensen erbij) plakken, zo vreselijk onnodig!
En in een sauna mag het niet dus is het gewoon not done.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 16:51

Maar ja, wat is plakken voor je?
Tegen elkaarr aanzitten? Handje vasthouden? Een vlug kusje op de mond? Vind ik niet plakken :P

Suggestieve streeltjes, tongkussen ed dan weer wel :')

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 16:54

kweetnie, ik vind alles plakken :P
Wij zijn niet zo handtastelijk ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 17:04

Ik ben heel fysiek, maar elkaar uitgebreid aflebberen vind ik niks :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 17:10

Lente schreef:
Ik vind dat je dat soort dingen niet hoort te doen waar anderen bij zijn. Denk wel dat ik een opmerking zou maken.

Ik durfde het toen niet haha, voelde mij zo ongemakkelijk bij het vrijende stelletje in het zwembad :=
Maar ik kuch wel eens een opmerking als mensonterend klef zijn. Of hardop het bordje voorlezen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 17:12

Ik denk dat ik een opmerking zou maken in de zin van; 'Is het lekker? Ja ik dacht al zoiets, maar zou fijn zijn als jullie het ergens anders afmaken.'

Maar goed, dat zeg ik nu :')