Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

shadowflower schreef:ik zit nu al 2 weken netjes op 1 sigaret per dag en waars. koop ik of nog 1 pakje of stop ik na dit pakje gewoon helemaal. ben er nog niet zo over uit. vind het moeilijk ookal klinkt t misschien raar om mijn 'rokers identiteit'los te laten. Vrees dat t tussen me oren zit.
Verders iedereen goed bezig ! mensen die aant minderen / stoppen zijn ook zo n last gehad van slijm ? ik heb er na 2 weken haast geen last meer van en daar ben ik zo blij mee !
UMayDream schreef:Verders iedereen goed bezig ! mensen die aant minderen / stoppen zijn ook zo n last gehad van slijm ? ik heb er na 2 weken haast geen last meer van en daar ben ik zo blij mee !
[/quote]
! 

shadowflower schreef:heb t ff moeilijk , ben eerst van 1 pakje shaq per week naar 1 sigaret per dag gegaan en nu helemaal kappe maar ik heb weer zoveel last van slijm .... terwijl t net minder was
word er schijtziek van en nu heb ik t dus daardoor moeilijk
carr_friesje schreef:gister en eergister trouwens helemaal niet gerookt
vandaag weer naar school, zal wel ff moeilijk worden omdat m'n hele vriendengroep op school rookt
en ook vanochtend toen ik tussen de rokers stond niet gerookt!!

Alleen met uitgaan (3x in deze 2 week) gaat het mis maar heb niet zelf gekocht, alleen gebietst.
Van mezelf mag ik met uitgaan best roken, alleen als ik een pakje koop moet dat wel met iemand samen en diegene moet dan ook het pakje mee naar huis nemen als er over blijft anders weet ik wel weer hoe dat gaat.
Heb trouwens ook helemaal geen behoefte aan een sigaret, vind het gewoon vies als mensen staan te roken vieze stank. En ook met dit weer, maar mijn idee gingen je handen dan ook altijd extra stinken.
Met uitgaan rook ik trouwens ook minder dan eerst, dus wie weet bouwt dat ook uit zichzelf af.
Maar het is gewoon zo lekker om te roken met een drankje erbij... Loose schreef:Maar het is gewoon zo lekker om te roken met een drankje erbij...