maar zou daar graag 1 willen alleen ben ik erg bang dat als het een gewone piecing word mijn tandvlees er aan gaat.. aangezien het bij mij nogal gevoelig is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariettjj schreef:Die zorgt er toch alleen maar voor dat het "gat" open blijft? Of heb ik nu een verkeerd beeld van een retainer? Als ik zit tikt dat onderste balletje tegen het wondje aan, daarom dacht ik dat ik daar met een retainer misschien geen last van zou hebben?
Ik ben al geopereerd he, tijdens de operatie moest ik hem wel uit, ze zaten er namelijk erg dicht bij. Het wondje zit net onder mijn navel. Misschien is het zo duidelijker?
salsaentango schreef:Al een tijd niets gepost.. maar is hier misschien iemand die weet of een dermal piercing ook onder je lip kan.. (volgens mij een labret toch? (ben niet zo thuis in piercings haha))
maar zou daar graag 1 willen alleen ben ik erg bang dat als het een gewone piecing word mijn tandvlees er aan gaat.. aangezien het bij mij nogal gevoelig is
Ayasha schreef:Mariettjj schreef:Die zorgt er toch alleen maar voor dat het "gat" open blijft? Of heb ik nu een verkeerd beeld van een retainer? Als ik zit tikt dat onderste balletje tegen het wondje aan, daarom dacht ik dat ik daar met een retainer misschien geen last van zou hebben?
Ik ben al geopereerd he, tijdens de operatie moest ik hem wel uit, ze zaten er namelijk erg dicht bij. Het wondje zit net onder mijn navel. Misschien is het zo duidelijker?
Ook op een retainer komt een balletje vrees ik, wat je kan proberen is iets labret achtig laten omplooien tot navelpiercing.Maar ik zit me af te vragen of dat uberhaupt mogelijk is..
En een heel klein balletje?
salsaentango schreef:Al een tijd niets gepost.. maar is hier misschien iemand die weet of een dermal piercing ook onder je lip kan.. (volgens mij een labret toch? (ben niet zo thuis in piercings haha))
elisa_ schreef:even een noodoproepje hier:
heb veel piercings, maar een maakt me echt kwaaaaddd!!
mijn neuspiercing namelijk.
heb hem net weer zelf gepierced, ennnnn jaja na 3 dagen heb ik hem er vanacht blijkbaar WEER uitgetrokken.
dit is al zovaak gebeurd. heb hem vaker opnieuw laten piercen,
ik heb een bioplast staafje er in met een krul. heeft iemand hier een idee wat ik hier aan kan doen dat ik hem er niet meer uit trek? ben er echt een beetje zat van nu en ik wil hem toch perse houden.
(labret bioplast werkt ook niet voor mij, hier trek ik het steentje blijkbaar ook steeds vanaf snachts.)
een neuspiercing titanium met krul werkt ook niet, een neuspiercing met klein balletje werkt ook niet. deze veeg ik er ook uit.
iemand een idee?
bedankt.
elisa_ schreef:salsaentango schreef:Al een tijd niets gepost.. maar is hier misschien iemand die weet of een dermal piercing ook onder je lip kan.. (volgens mij een labret toch? (ben niet zo thuis in piercings haha))
ik zou er geen dermal laten zetten heb geen goede ervaring er mee en je houd er een lelijk groot litteken aan over, gewoon een labretje er in, en dan het staafje van bioplast nemen, dit is zacht materiaal.
Ayasha schreef:Maak geen feiten waar er geen zijn, het litteken van een MD is niet altijd lelijk. Hangt van je lichaam af hoe hij er uit gekomen is enz. Desalniettemin gaan ze geen MD zetten op die plek vrees ik.
Zacht materiaal maakt ook weinig uit (zo zacht zijn die bioplastjes niet).
elisa_ schreef:Ayasha schreef:het litteken van een MD die er degelijk uit gehaald is, is iet groter als dat van een gewone piercing.
dan nog moet je hem er uit snijden en kan er weer meer bindweefsel ontstaan wat een litteken minder 'mooi' kan maken.