Burnout / Overspannen deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sandeman

Re: Burnout / Overspannen deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 11:57

Hou op schei uit..... Mijn manager doet zooo kinderachtig. Eeerst melde ik me ziek en zei dat er doorheen zat en tijd voor mezelf nodig had, toen zei ze. Dan neem je maar vakantie op.... NAjaJA...

Vorige week vroeg ze of ik koffie kwam drinken op me werk. Dus ik kom langs, ze vraagt, enne , wanneer kom je weer wat uurtjes werken?? ik zeg, dat weet ik nog niet en vervolgens heeft ze geen tijd, gaat weer aan het werk en negeert me. Met andere collegaas over gehad, die voelden een vijandelijke sfeer. Ik kwam jankend thuis. Ga dit wel melden aan der bedrijfarts

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:34

Ja heeeeel kinderachtig!
En dan te bedenken, dat toen ik bv 15 was ofzo, dat ik zooooooo opkeek tegen mensen van bv 35, dat waren vaak al echte papa's en mama's! Ik dacht ook altijd dat "volwassen"mensen, inmijn ogen dus ookmensen met kinderen, dat die nooit ruzie maakten, dat die als volwassen mensen met elkaar omgaan. Dat die niet stoken, roddelen enz....maar daar ben ik al mooi op terug gekomen! Maar hoor al genoeg dat zelfs papa's en mama's op het schoolplein nog roddelen......kan er met mijn verstand niet bij!

Maar goed, ik weet, en zie nu ook echt in dat die 2 van mijn werk gewoon ook heel erg zijn! Dat die zichzelf gewoon voeden met: roddelen, stoken, schijnheilig mensen uithoren alsof ze op dat moment met diegene te doen hebben, om er vervolgens weer misbruik van te maken....zoals mijn psych zegt: er bestaan nou eenmaal ook hele nare mensen! Voor mij een mooi oefen object om uiteindelijk niet meer met een naar gevoel naar huis te gaan als ze je weer es wat flikken.....

(mooi voorbeeld: mijn moeder heeft MS...ik had ook klachten die daar wel op konden duiden...nou daar loop je ook eerst een paar jaar mee rond, en uiteindelijk in mijn "depressieve"periode daar ook op laten testen(MRI scan). Maar ik zat in dat jaar natuurlijk met heeeel veeeeeel dingen die mijn emmer deden overlopen....Ik zal wel eens op kantoor bij Inge, een sociaal beest zeg maar, heeft zelf ook tijdje thuisgezeten ivm angststoornissen/paniekaanvallen. Zij weet dus heel goed wat het inhoud om geestelijk even out of order te zijn~!
Maar 1 van die k*tcollegas haar vriend heeft ook MS, en ook zei liep wel op haar puntje van d'r schoenen, praatte 10 keer zo vaak met Inge, maar ZIJ had alleen dat recht, was ik even bij Inge, dan klets klets roddel roddel stook stook: waar is marian, zit ze alwéér op kantoor? ondertussen stak ze dus ook een dolk in Inge haar rug.....(Inge heeft ok zoiets van: kan het makkelijk van me af zetten, en doe nu wel normaal tegen haar, maarik ben het niet vergeten, zou haar ook nooit iets in vertrouwen vertellen....Maar goed, dit flikt ze dus geregeld! Alleen ZIJ is zielig, en heeft het zwaar en heeft het recht op om even met iemand te praten!

Gelukkig had ik wel steun van mijn Tijdelijke Bazin(die viel een jaar in voor mijn baas)mijn en Baas....heb echt ook veel aan die bazin gehad, veel mee gepraat, ook zei sprak wat uit ervaring, kon mijn psychologe wel zijn!!
(nja, baas en bazin...teamhoofd noemen we dat....)

Dat zei ook vaak genoeg zeiden: je weet wie het zijn!! en als WIJ vinden dat JIJ er een potje van maakt, dan zeggen WIJ er wel wat van! en niet die 2......dus.......maar goed, als ze dan weer stoken dan was ik altijd ook bang voor ohoh, wat zal me baas nu denken, enz enz enz....
dus wel blij dat me baas dat dus een paar keer zei!

maar goed, ik had angst om kinderen te krijgen, mede door het vele verantwoordelijkheidsgevoel, en door mijn pestverleden en blablablablabla.....
dat die k*tjes dachten van: nou belachelijk dat ze niet blij is met haar zwangerschap enz....nooit aan mijn gevraagd van hoe en wat, neuh, het is smeuiger om gewoon dit te doen, gewoon roddelen, stoken dat ik er niet blij mee was!

Gelukkig waren de meeste collegas goed op de hoogte: ik ben wél blij dat ik zwanger ben, maar mede door mijn angst en 3 maanden zonder slap was ik een wrak, en was ik dolblij, maar ook super angstig!Deze collegas zijn er ook daadwerkelijk voor je!!

En nu is die bewuste k*tcollega zelf zwanger.....ze zit al 2 maand ziek thuis, omdat ze moet overgeven...het een foutje was, omdat ze wel kinderen willen, maar liever niet van haar vriend omdat daar MS echt in de familie zit.......

En nu heb ik zoiets van: Ik werkte gewoon door!!!!! ben 8,5 maand lang misselijk geweest, plus mijn angsten, therapie slapeloosheid enz....dat ik uiteindleijk halve dagen ben gaan werken, maar ik werkte in elk geval!

En zij zit nu thuis.....nou, werkelijkwaar, weet niet wat ik ooit uit mijn mond flap, maar moet noooooit meer te horen krijgen dat ze over mij zegt dat ik me aanstel! Ik was er in elk geval, die trut niet....en laat haar nu maar lekker gaarkoken in d'r sop dat ze zwanger is en met angst leeft van of hun kind ook MS zal krijgen(Begrijp me goed, ik wens het hun kind niet hoor!, maar ze mag wel even genieten van onzekerheden die zij nu heeft......)

Ze heeft me ook nooit gefeliciteerd met de zwangerschap, en dat doe ik dus ook niet bij haar! Zeheeft ooit gezegd toen ik nog wel met haar kon opschieten: oh, als ik pissig ben, dan negeer ik mensen, wat dat doet hun vaak het meeste pijn...nou mooi dat ik het weet haha, nu negeert ze mij, en voor mij een mooi oefen object om het mij niet te laten raken kwa gevoel!

Nja, genoeg geluld!

@Sandeman, ookheel kinderachtig van jouw baas dus!!!
Bespreek het indd maar wel met je bedrijfsarts!!! en als ze weer vraagt wanneer je weer komt werken: Nou dat bepaalt de bedrijfsarts........
En hoe reageren jouw collegas? staan die wel aan jouw kant?
Ikhoop het wel voor jou! Ik voelde me ook vaak schuldig dat ik niet werkte, maar het heeft mij echt heel veel goed gedaan dat veel collegas zeiden: zo kan je niet werken, het heeft tijd nodig enz enz enz....en dat mijn bazin dat toen ook zei!

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:52

Aantal lieve collegaas zeiden meteen al, je had nog niet moeten komen. Je bent er nog helemaal niet klaar voor. Neem je tijd. En toen me manager zo vreemd deed zeiden ze helemaal, nouja zeg.... blijf thuis en kom tot jezelf. Ik heb al eerder wat akkefietjes met haar gehad, maar dan wist ze het zo te draaien dat het altijd aan mij lag, omdat ik niet lekker in me vel zit en alles verkeerd opvat, jajajaja, lekker makkelijk. Ik zie er zoo tegenop om straks weer met haar te moeten werken. Hoop eigenlijk dat ze voor die tijd weg is.

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:01

In elk geval wel heel fijn dat je steun hebt van je collegas!!!!! Nu (net als bij mij) zien te leren dat je je niet zo laat inpakken door 1 vervelend passantje in je leven......

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:20

Ja, daar heb ik nu mijn Dr. Phil voor :D

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:28

Niks is zo erg weer als al die spanningen op het werk, ik ken het ook.
Ik vrees dat ik meteen ontplof, ik kan dat allemaal niet meer aan.
Ga je lekker werken, geld verdienen, gedachten verzetten, heb je zo van die fluiten rond
lopen die je het leven compleet zuur proberen te maken.

Ik voel me vandaag waardeloos, geirriteerd, opgejaagd... Alsof der weer een bom moet ontploffen in mij.
Ik haat dat gevoel.

Dit is ook mede door de omstandigheden, en mensen die vinden dat ik alles fout doe en blablabla.
Dat ze me toch eens met rust laten en Daisy laten zijn. Alsof het nog niet moeilijk genoeg is allemaal. :r

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 19:21

@sandeman...
dr.PHIL?? Tell us moar about that!

@Daisy
ja, ken het gevoel, maar dat waardeloos zijn en dat laten aanpraten door je mensen...nee niet doen hoor!!
dat geirriteerde en opgejaagd gevoelhebben, dat hoort er dus ook bij.....probeer de rust weer wat te vinden in je lichaam en geest! heb je beetje steun aan familie/vrienden??
Zat net even in jouw profiel te neuzen!
Leuke ponies!!!
En las dat je zorgkundige bent, wat houdt dat in?(ben je verpleegster?)

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 20:19

Het is weer even gekalmeerd. Heb mijn heel huis gepoetst, als ik opgejaagd ben is dit iets wat mij
kalmeert merk ik. En dan kan ik ook alles doen door alle emoties die ik dan in mij voel heb ik ineens
meer energie...
Clean house, clean mind... ;)

Zorgkundige zijn houdt hier in BE in... Je hebt verzorgende - zorgkundige - verpleegkundige.
Verzorgende ben ik, daarna heb ik verpleegkunde gedaan, maar enkel mijn eerste jaar afgerond.
(Toen bleek ik in verwachting te zijn).
Dan heb ik mijn diploma zorgkundige gekregen. Heb dus wat meerwaarde als een verzorgende
daar ik wel kan bloeddrukken nemen, subcutane en intramusculaire inspuiting, droog aseptisch verband,...

Maar momenteel ben ik dus wel werkloos. Het moeilijke is, als alleenstaande moeder, om werk te vinden als
zorgkundige.
Het houdt veel wisselende diensten in, en dat is voor mij gewoon onmogelijk...
Maar ach, eerlijk gezegd ben ik blij dat ik nu even rust heb. Wat veel mensen niet snappen, want ik heb
nog maar 2x 3maanden gewerkt. Maar meteen fulltime. Ik was op. Psychisch als lichamelijk. Mijn heel huishouden
liep op een knap. Was al blij dat ik mijn dochtertje savonds nog even kon zien voor 2.5uur en dan moest
ze weer haar bedje in.

De papa is vandaag voor het eerst nadat onze relatie echt geëindigt is op bezoek geweest. En dat ging prima.
Heeft de hele tijd met haar gespeeld... Iets wat hij anders niet deed als hij hier was...

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 22:32

Oke!
Nou hopen dat je er wel weer werk in zult vinden, en dan parttime!?
Maar wisselende diensten, fulltime, een huishouden, en een kindje....jaaaa dat lijkt me best zwaar!!

Mag ik vragen of jullie allang uit elkaar zijn? en ik gok dat je onverwachts zwanger was?

Heerlijk dat je huis nu in elk geval lekker schoon is!!en dat het ook gelijk een goede afleiding is voor je!!

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 22:46

In mijn hart, en in die van hem was het al lang gedaan. Loslaten is moeilijk...
Angst voor verandering is moeilijk. Soms moet je accepteren dat verandering goed kan zijn,
en loslaten nodig is...

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 23:29

Hallo meiden, DaisNBenji, welkom nog :)

Bobo, volgens mij gaat het wel goed of niet? En hoe moeilijk ook, probeer nu die twee collega's en hun doen en laten echt eens los te laten. Voorlopig heb je nog verlof toch, probeer het echt van je af te zetten. Je druk maken kun je als er echt weer op het werk aanleiding voor is alsnog en dan nog de vraag wat ze je kunnen maken ;) Proberen hoor :j

Nektosha nog steeds geen geld van mei, stom gedoe zeg. Ik duim voor je dat dat snel mee gaat zitten :(:)

Sandeman, hoe is het bijd e bedrijfsarts gegaan? Vertel gewoon de waarheid en probeer vooral reeël te denken en te overleggen met hem, in de stress schieten en alles wat er gezegd wordt op jezelf betrekken en je in je emoties mee laten slepen zal je waarschijnlijk niet verder helpen. Succes en laat die baas van je ook kletsen. Volgende keer gewoon de mond snoeren dat je je terugkeer en het waarop eerst met de bedrijfsarts wil bespreken :j En onthou, niet alle personen zijn capabel om met mensen en hun gevoelens om te gaan. Dat ligt niet aan jouw, maar aan hun!

DaisNBenj, zijn er zoveel mensen in je directe omgeving die zich met je bemoeien? Kun je je niet op één of andere manier even een beetje terugtrekken en in ieder geval voor jezelf proberen op een rij te krijgen waar het precies mis is gegaan? Of heb je dat voor jezelf al aardig op rij? Sowieso wilde je naar de huisarts gaan toch, vooral doen. En nee, dat gaat niet van de ene op de andere dag de oplossing zijn. Maar eerlijk is eerlijk, soms is het ook erg fijn om iemand anders die het beter lijkt te weten de mond te snoeren dát je er ook mee bezig bent en dat tidj nodig heeft. Want dat heeft het :j En voor jezelf voelt het ook goed, mij in ieder geval wel :)

Succes en een knuffel voor wie het kan gebruiken :(:)

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 09:23

Dank je Bienotje. Maandag moet ik naar de bedrijfsarts en ga hem vertellen over me maneger.

Mijn Dr.Phil is me psychotherapeut, wat jonger, wel wat kaal en ook erg direct. Morgen weer heen , ook met hem overleggen hoe ik dat bij de bedrijfsarts aan ga pakken en met me manager. Zit zelfs aan overplaatsing te denken, maar aan de andere kant, ik heb ook hele leuke collegaas en zij blijft niet voor eeuwig. Al zou een winkel met normale openingstijden me ook wel heul fijn lijken

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 09:27

Bienotje: Bedankt!
Ja in mijn directe omgeving wilt precies iedereen de controle hebben over mij. Net alsof ik het zelf niet kan.
Ik word daar gek van. Het is net alsof ik een kind ben. Maar ik ben geen kind meer, in mijn ogen. Ik ben
een mama.
Hier een goede dag vandaag. Toch gelukkig opgestaan. Het zonnetje schijnt weer. De wind waait...
De vogeltjes fluiten ... Is genoeg toch ;)
Mijn huis is gisteren volledig gepoetst dus ik hoef daar niet meer aan te denken.... :D

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 09:59

Wat goed Dais, ik moet stofzuigen, geen zin, maar me huis is wel opgeruimd. Vriendin kwam gister borrelen en zei..wow wat opgeruimd . Ga straks eerst met andere vriendin koffie drinken en dan de duinen in , wandelen met haar kleine meid en de hond

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 22:26

Sandeman: En, heerlijke wandeling gemaakt? Ik ben vanmorge ook gaan wandelen, met mijn vader en mijn
dochtertje in haar 'plop'fiets. Heerlijk. Maar kwas kapot toen ik thuis aan kwam. Fysiek kan ik niks aan precies.

Ik ben erg duizelig... Ik heb veel last van hypoglycemie's (zeer lage suiker) ook al eet ik goed.
Ik zit hier dus flink wat chocolade koeken te eten. Hup suiker! UP UP UP!

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 07:26

Ja we hebben lekker gewandelt en opeens kwam de zon goed door, dus zijn naar het strand gelopen en de rest vd middag op terras gezeten. Kleine meid lekker spelen.

Vandaag 2de gesprek met psychotherapeut, wil hem vragen wat ik tegen de bedrijfsarts moet zeggen en hoe om te gaan met me maneger voor als ik weer ga werken. Vind het lastig te bepalen wanneer ik weer aan het werk kan gaan.

Daarna naar me mams. Na een maand ziekenhuis komt ze weer thuis, en we hebben met de familie haar hele huis opgeknapt. Alles gewit, nieuwe vloer, nieuwe keuken, alles fris en nieuw. Er komen wat familie en vrienden, taartje erbij. Ben zo benieuwd wat ze ervan vind.

Catori

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 08:02

DaisNBenj: Ojee, is het weer goed met je suiker? Helpt aanmaaklimonade niet sneller/beter?

Sandeman: ben benieuwd wat je therapeut gaat zeggen, wel lekker dat je gewandeld hebt en dat het zonnetje nog kwam.

Bienotje: hoe is het met jou?

Crazyshar: rustig aan meis, eerst aan jezelf denken, dan pas aan ons ;).

Bobomelo: wat een flauwe collega's zeg, bah, kinderachtig gedoe. Maar wat heb je al goed bedacht hoe het zit en hoe je ermee om wilt gaan. Jesse nog alles goed? Salaris is inmiddels gisteren overgemaakt.

Amanda: heerlijk zeg even vakantie, nog plannen?

Ga zo naar de fysio toe en daarna even ergens heen met de hond, heb behoefte aan een hele lange wandeling.....Camera mee en nadenken, hoofd loopt zo onwijs over.

Fijne dag iedereen!

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 12:10

Fijn te lezen dat het met sommige in dit topic de goeie kant op gaat...Hier gaat het na een paar goeie dagen te hebben gehad, wat minder... Momenteel beetje ruzie met mn vriend! Om niks eigenlijk, maar ja... komt wel weer goed.

DaisNBenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 13:00

Beauty: Hé wat vervelend... Hier was het ook vaak ruzie om niks. Mannen hé... -_-

Suiker is al weer wat beter heb ik het gevoel. Heb me net 5 boterhammen met jam gegeten. :Y)

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 23:52

Goedeavond!(bijna nacht... :P)
Hoe is het nu met jou en je vriend Beauty?
En is je suiker weer op peil Daisy?

Hier gaat het wel goed! Maar dat komt ook omdat de grootste triggers bij mij op het werk zitten, en aangezien ik nu lekker thuis ben met zwangerschapsverlof geeft dat een stuk rust he!
En een grote angst was: straks is het kindje geboren en wat dan allemaal komen gaat, al die verantwoording, al die onzekerheden etc etc etc(had een hele berg waar ik tegenop zag)Maar alles valt 100% mee!! Gaat tot nu toe heeeeeeel goed! Hou echt ontzettend veel van dat knulletje, iets waar ik heel bang voor was was dat ik er mss wel helemaal niet van zou houden....klinkt gek, maar ja....'k was er bang voor!
En gelukkig is het tegendeel waar! hou er ontzettend veel van! Kan me niet indenken dat ik nog zonder hem zou..
En ik moet gewoon niet teveel in het voren denken, niet denken aan dat ie straks, 1, 2, 3 jaar etc wordt, en dan alle zorgen erbij bedenk! moet gewoon leven per dag! en niet al rampscenarios bedenken van: oh, straks is ie 16 en onhandelbaar, crimineel etc(het wel bekende rampdenken/doemdenken) Voorhetzelfde geldt studeert ie straks lekker en vind ie een goede baan.......

En ik hou er wel rekening mee dat ik vast een terugslag krijg als ik weer aan het werk ben, maar goed, dan ga ik ook weer verder met mijn 'therapie', en als ik alles ontloop, dan wordt het ook niet beter, als je aan jezelf wilt werken, dan heb je die triggers wel nodig haha.
Maar goed, t/m september nog maar even genieten van dat die triggers er niet zijn! is weer een zorg voor als ik aan het werk ben!

Hoe is het met jullie?

xxx

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 00:19

Hey meiden, hier alles wel oké denk ik :) Vakantie dus weinig hoge verwachtingen ook aan mezelf. Vorig weekend met wedstrijd even een dip. Liep in, gladde bodem waardoor paard niet lekker liep, frustratie en dat was niet fijn. Daarna 2e proef halsoverkop binnen, stiften uit etc. en raakte voorlezer de kluts kwijt. oh, wat was ik teleurgesteld en niet in mijn voorlezer maar in mezelf. Even een slecht weekend geweest.

Maar nu wel weer goed, springen gaat afgelopen week weer goed. Fijn privéles gehad. Weer even beide benen op de grond gezet denk ik. Nu gaat het wel weer, maar vanwege vakantie is dat ook wat makkelijker misschien.

En bobo, hou dat gevoel vast hoor! Schrijf het op, probeer het te herinneren als je een wat minder moment hebt h;e :)

DaisNBenji, als je zo'n last van suiker enzo hebt. Kun je dat niet gelijk eens meenemen bij de dokter. Ook dat lijkt me al een reden voor een afspraak hoor, kun je gelijk het andere ook ter sprake brengen :)

Nektosha, heb je eindelijk je salaris nu ontvangen. Fijn, want je kon het wel gebruiken hé :)

Beauty26, weer bijgelegd inmiddels?

En Sandeman, hoe was je gesprek bij de psychotherapeut? Heeft hij je echt gezegd wat je precies moet doen? Hij kan je hopelijk wel de goede richting op sturen, maar wees niet teleurgesteld als er niet een hapklaar antwoord uit is gekomen. Uiteindelijk moet je het voor jezelf allemaal doen en beslissen en dat kost misschien wat tijd, maar dat gaat je echt nog wel lukken :)

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 10:19

Bienotje, heb n u 2 intake gesprekken gehad, hij wil eerst veeeeeeeeeeeeeel info over mijzelf om een beeld te krijgen. Er is in mijn leven nogal wat gebeurt, en er zit ook iets in de famillie. Hierna maaklt ie een plan van aanpak en start de therapie. Maar ik voel me goed bij die man en heb al meer verteld dat ik dacht dat ik zou doen.

Morgen naar de bedrijfsarts, daar zie ik meer tegen op, want die gaat meteen zeggen, wanneer weer werken., ook belt me manager straks en die zal, dat denk ook vragen. Ik probeer het kort te houden, ma onze ontmoeting vorige week, waar ik me 2 dagen .... over heb gevoeld.

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 12:21

@bienotje
en die hoge verwachtingen moet je ná je vakantie ook wat zien te minderen! waarom zou je zulke hoge verwachting van jezelf verlangen? Probeer dat wat te minderen, wordt je een stuk relaxter van hoop ik!!
en ach die proeven....oliebol happens, volgende keer weer beter! je moet wedstrijden ook als hobby zien hoor, gezellig met een vriendin op concours, lekker wat na drinken, paardje verzorgen etc!

@sandeman
hoop dat bedrijfsarts beetje kan inleven in hoe jij je voelt etc! en hoop dat je manager zich ook wat inhoudt! en als die wel met die onmenselijke eisen komt...dan hoop ik dat je wel inziet dat je manager niet echt menselijk is, en dat je het niet op jezelf betrekt! denk ook aan je collegas die wél achter jou staan!!!

hier gaat alles goed, beetje koppijn, en heb afgelopen dagen wat teveel gedaan dus mijn bekken doen een beetje au! maar goed, ook weer een les voor mij om mijn lichaam aan te voelen......

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 12:36

Hoi hoi, met mij gaat het wel weer goed... Merk alleen dat ik aan het einde van de dag zo rond 18.00 uur een beetje een dip krijg in de zin van dat ik moe word... Maar het is alweer bijgelegd met mijn vriend, het komt nu voornamelijk omdat er door de buren van mijn schoonvader iets is gezegd over zijn overleden vrouw ( nog geen jaar weg). Hij is daar pas wezen eten ( op uitnodiging van de buren) en kwamen ze op bepaalde onderwerpen, zoals dat er nooit meer iemand over de vloer komt bij hem, en een HELE verkeerde opmerking over zijn overleden vrouw, en hij is hier van de week wezen eten en ja moest toen ook zijn ei kwijt dus ja datgene wat wij te horen kregen van hem, dat is er bij mijn vriend ingeslagen als een bom, en daardoor zit hij dan niet lekker in zijn vel, en is dus extra prikkelbaar... En tja reageert dat dan op mij af... Dus ja kan et ergens snappen, want weet dat hij et niet zo bedoeld, maar leuk is toch echt anders :)

@bobomelo Goed te horen dat alles goed gaat met jou en de kleine...

@Sandeman succes met het gesprek met de bedrijfsarts...

DaisNBenj : hoe is het nu met je?

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-11 12:54

Lastig het beauty!
Jij zit niet lekker in je vel, je vriend zit niet lekker in je vel.....en dan krijg je dit ja!
Nja, zolang jullie maar weten dat het gewoon zo zit! En er na een paar minuutjes ook even over kunnen praten!
Hier vannacht ook, mijn man gaf de kleine de fles, maar de fles lekte omdat ik vergeten was er een "ring"bij in te draaien(avent flesjes, als je ze kent weet je wat ik bedoel), ring wasik vergeten, dus het lekte...
Maar ja, mijn man heeft lensen -7...dus ziet weinig, dus Jesse helemaal kletsnat, hij chagarijnig....maar goed...
ik eraf, ring er bij in gedraaid, nw melk erbij in, droge kleertjes aangedaan en hij heeft gevoedt.
Vroeger dan was ik enorm pissig van binnen....want...ik doe dat toch ook niet express???en dan liep ik er weer een paar dagen mee, alsof je dikke ruzie hebt gehad, maar het eigenlijks om iets heel benulligs gaat...

Dus nu zeg ik ook"nja, hallo, ik doe dat ook niet express...ja, kan gebeuren toch???(en nu bedenk ik me ook van: nja, natuurlijk, je baalt even gigantisch, maar goed, even laten afkoelen, en dan is het ook wel goed!
En ik dook weer in bed, en hij heeft Jesse de fles gegeven, en daarna kroop hij me aan!! dus.....
En dan is het ook goed! vroeger zat ik dagen met rotgevoel, en nu weet je het beter te relativeren.....oke, hij baalt effe, laat hem maar ff chagarijnen...ook hij vergeet heus wel es wat...dan baal ik ook even...ach, 5minuutjes later is ook goed! heeft hij ook even ondertussen nagedacht, en is wss ook tot de conclusie gekomen dat hij ook wel es wat vergeet....en klaar is klara hihi