Denk dat ik gewoon maar moet accepteren dat vandaag geen goede dag is, en straks maar weer naar huis ofzo... Dit heeft ook niet echt nut... *baal*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
guccio schreef:Hallo, mag ik me ook melden?
Ik heb afgelopen maanden een onderzoek gehad en de uitkomst bleek heel verrassend (niet dus) ADD te zijn. Vandaag een geprek gehad met de psychiater en ik heb Ritalin (alleen heet het medicijn anders maar waarschijnlijk dezelfde werkzame stoffen) gehad. Nu moest ik zelf kijken hoe ik het op moet bouwen.
Hebben jullie daar tips voor?
Ik ben een beetje bang voor een rebound aangezien ik 2 schatten van kinderen heb (en een man die de komende 5,5 week nog in het buitenland zit) Wil niet dat hun de dupe zijn van een rebound.
Wat is jullie ervaring hiermee?
guccio schreef:Hallo, mag ik me ook melden?
Ik heb afgelopen maanden een onderzoek gehad en de uitkomst bleek heel verrassend (niet dus) ADD te zijn. Vandaag een geprek gehad met de psychiater en ik heb Ritalin (alleen heet het medicijn anders maar waarschijnlijk dezelfde werkzame stoffen) gehad. Nu moest ik zelf kijken hoe ik het op moet bouwen.
Hebben jullie daar tips voor?
Ik ben een beetje bang voor een rebound aangezien ik 2 schatten van kinderen heb (en een man die de komende 5,5 week nog in het buitenland zit) Wil niet dat hun de dupe zijn van een rebound.
Wat is jullie ervaring hiermee?
guccio schreef:Ben bang dat ik plotseling erg agressief en onredelijk wordt. Dit zit al beetje in mn aard maar is goed te controleren.