Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vedaulaa schreef:heb het artikel gelezen.. ik zie wel bij veel mensen dat het haar kapot gaat en dat ze na jare nog maar een paar sprieten over hebben maar dit heb ik nog niet gezien bij iemand wel kale plekke maar daar groeide haar terug!
xSOULSISTER schreef:Vedaulaa schreef:heb het artikel gelezen.. ik zie wel bij veel mensen dat het haar kapot gaat en dat ze na jare nog maar een paar sprieten over hebben maar dit heb ik nog niet gezien bij iemand wel kale plekke maar daar groeide haar terug!
Ligt ook grotendeels aan jezelf, hoe je het verzorgd.
Natuurlijk ook hoe het gezet is.
merel90 schreef:Clip ins is geloof ik het minst schadelijk voor je haar. Clip ins van Luxy zijn ongeveer 85 euro, maar als je pech hebt (zoals ik) krijg je er 30 euro aan invoerrechten bij.
Als je vaste extensions wil dara kan ik je niet in helpen haha, dat weet de rest hier wel.
Wuis: De meesten hier hebben hun clip-ins van Luxy geloof ik. Schijnen erg mooi en fijn te zijn, en de prijs valt erg mee. Ik krijg die van mij als het goed is vandaag binnen!
xSOULSISTER schreef:Wuis schreef:Iemand advies m.b.t. 120 of 160 gram bestellen?
Licht er maar net aan hoe dik je eigen haar is en hoe dik je je haar wil hebben.
Wuis schreef:Hebben jullie voorbeelden van voor en na, met 120 en 160 gram?