De wii fit is super handig samen met het balance board!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
frgheaven schreef:Goedzo! Ik heb het tot op vandaag de hele week niet echt moeilijk gehad, maar nu het weekend eraan zit te komen word ik al zenuwachtig of ik nee kan blijven zeggen.
Jaime_ schreef:Ik wil ook graag een hond, mijn hele leven al en dan moet je wel naar buiten, weer of geen weer.. Maar wij zijn te weinig thuis, dus dat wil ik zo'n dier niet aandoen.. Ik vind wandelen ook heerlijk. Zomers ga ik vaak met een vriendin die ook van wandelen houd een eind lopen in een mooi natuurgebied (wandelingen van soms meer dan 3 uur). Wat ik ook heerlijk vind is zwemmen, jaren lang gedaan.. eens per week baantjes trekken.. Denk dat ik daar binnenkort maar weer mee begin
appiesjappie schreef:Ik wel!!! Dan hebjij noggeen wii fit!!! Ik heb net nog een half uur wii fitgedaan!! echt waar zweten en 136 calorieen verbrand!! Yess!! hhahaha. En mn wii vertelde me nog ff dat ik 0,7 kilo ben afgevallen vanaf dinsdag! Maar dat klopt vast niet. Wanneer hebben wij ons weeg momentje?
appiesjappie schreef:Ik wel!!! Dan hebjij noggeen wii fit!!! Ik heb net nog een half uur wii fitgedaan!! echt waar zweten en 136 calorieen verbrand!! Yess!! hhahaha. En mn wii vertelde me nog ff dat ik 0,7 kilo ben afgevallen vanaf dinsdag! Maar dat klopt vast niet. Wanneer hebben wij ons weeg momentje?
kabwan schreef:Kippenpoten zijn toch heel groot? (ik denk dat caloriechecker ook uit gaat van de grote kippenpoten). Ik houd het sowieso altijd bij 1 poot. Tenzij je van die kipkluifjes hebt of kippenvleugeltjes, daar kun je er wel twee van eten (qua grammen vlees). Eet smakelijk in ieder geval alvastWe eten zo dadelijk kippenpoten, maar staat op caloriechecker dat 3 poten wel 1104 calorieen heeft
Is dat waar of moet ik het maar bij 1 pootje laten?